Aki valami hihetetlenre számított, szomorú lesz, a meglehetősen hatásvadász bevezető ugyanis esetünkben tényleg csak a figyelem felkeltését szolgálta. Sajnos ismételten kimaradtunk az egyetlen, máig felfedetlen faj, a zergek bemutatásából, és bizony semmi olyasmit nem találhatunk, amely miatt megdöbbenhetnénk - mondhatni, szokás szerint, a Blizzard ugyan is folytatja a szokásos népmesei húzást: mutatnak is valamit, meg nem is.
A legújabb húzásuk az Observer lett - ez az apró protoss egység a Robotics Facilityből lesz képezhető, fegyverzete nincs, kifejezetten a felfedezést tartja elsődleges profiljának. Eredetileg kizárólag megfigyelőknek szánták őket; feladatuk az volt, hogy precíziós szenzoraik segítségével - amelyekre a gép gyakorlatilag összes energiáját elhasználja - felderítsék az odáig ismeretlen naprendszereket, bolygókat, majd ezekről videofelvételeket készítsenek. Amint azonban a háború újra fellángolt, a kutatási célokra fejlesztett gépet átalakították: immáron az ellenfél csapatmozgásait detektálja, és a rögzítés funkcióját is kizárólag a taktikák elemzésére lehet felhasználni. Konyhanyelvre lefordítva: egy pici repülő droid, amely egy lövésre szétpukkan, cserébe detektorként funkcionál, látja az ellenfél amúgy érzékelhetetlen lényeit. (A rendszer a szokásos: a hír illusztrációjaként felhasznált bal, illetve jobb oldali képek újak, és elrejtettük rajta az egységet, a középső pedig egy régebbi fotó.)
A legújabb húzásuk az Observer lett - ez az apró protoss egység a Robotics Facilityből lesz képezhető, fegyverzete nincs, kifejezetten a felfedezést tartja elsődleges profiljának. Eredetileg kizárólag megfigyelőknek szánták őket; feladatuk az volt, hogy precíziós szenzoraik segítségével - amelyekre a gép gyakorlatilag összes energiáját elhasználja - felderítsék az odáig ismeretlen naprendszereket, bolygókat, majd ezekről videofelvételeket készítsenek. Amint azonban a háború újra fellángolt, a kutatási célokra fejlesztett gépet átalakították: immáron az ellenfél csapatmozgásait detektálja, és a rögzítés funkcióját is kizárólag a taktikák elemzésére lehet felhasználni. Konyhanyelvre lefordítva: egy pici repülő droid, amely egy lövésre szétpukkan, cserébe detektorként funkcionál, látja az ellenfél amúgy érzékelhetetlen lényeit. (A rendszer a szokásos: a hír illusztrációjaként felhasznált bal, illetve jobb oldali képek újak, és elrejtettük rajta az egységet, a középső pedig egy régebbi fotó.)
Amit Alyr mond, találó XD. Legközelebb bejelentik, hogy a StarCraft 2 egy real-time strategy lesz, a Battle for Middle Earth 2-ből megismert "Build everywhere" rendszerrel XD LOL.
Hát igen... kegyetlen a Blizzard - de ezért szeretjük XD.
AVE
ugygondolom a sok repkedő meg teleportálódó meg átalakó és dumbokra fellépegető egység miatt már nemsokat fog érni sem a domb, sem a világűr.