Az Elder Scrolls V: Skyrim alapjáraton legalább 30 órányi tartalmat biztosít, de a fejlesztők szerint lehetséges több száz órát is beleölni a játékba -- ám ha valakinek nincs ennyi ideje, s inkább gyorsan átsuhanna a történeten, örömmel közölhetjük, hogy a játékot nagyon gyorsan, mindösszesen két óra alatt is ki lehet pörgetni.
A Bethesdánál hagyománnyá vált, hogy ha egy játék fejlesztésének a végéhez érnek, egy speedrun versenyt rendeznek. A verseny során arra kíváncsiak, hogy csalás nélkül pontosan milyen gyorsan lehet végigjátszani a játék fő történeti szálát, s hogy ez kiderüljön, a fejlesztőcsapatból és a tesztelők közül egy-egy embert delegálnak. Ez a két ember -- akárcsak a Fallout 3 Speedrun esetén -- Sam “I Am” Bernstein (tesztelő) és Jeff “Live the Dream” Browne (fejlesztő) volt, akik ismét egy kiélezett, versenyt vívtak: Browne ideje 2:16:30 volt, Bernsteiné pedig 2:16:10, ráadásul úgy, hogy az 58. percben vissza kellett töltenie egy régebbi mentést.
A győztes jutalma egy szobrocska és egy pite a stúdió vezetőjétől, Todd Howardtól.
A Bethesdánál hagyománnyá vált, hogy ha egy játék fejlesztésének a végéhez érnek, egy speedrun versenyt rendeznek. A verseny során arra kíváncsiak, hogy csalás nélkül pontosan milyen gyorsan lehet végigjátszani a játék fő történeti szálát, s hogy ez kiderüljön, a fejlesztőcsapatból és a tesztelők közül egy-egy embert delegálnak. Ez a két ember -- akárcsak a Fallout 3 Speedrun esetén -- Sam “I Am” Bernstein (tesztelő) és Jeff “Live the Dream” Browne (fejlesztő) volt, akik ismét egy kiélezett, versenyt vívtak: Browne ideje 2:16:30 volt, Bernsteiné pedig 2:16:10, ráadásul úgy, hogy az 58. percben vissza kellett töltenie egy régebbi mentést.
A győztes jutalma egy szobrocska és egy pite a stúdió vezetőjétől, Todd Howardtól.
Dark Brotherhood is viszatért ez igaz?(bocs az offért)