A Shogun 2: Total War története szerint -- ahogy azt Pozandr is leírta -- a feudális Japán az onin háború után darabokra hullott, a különböző hadurak pedig egymással versengenek az ország újraegyesítése és ezzel együtt a sógun cím megszerzése érdekében. A játékban kilenc választható hadúr kapott helyet, mindegyik eltérő taktikával, egységekkel, politikai fortélyokkal (igen, a politika is fontos szerepet játszik) és kezdőpontokkal, ám ugyanakkora eséllyel a győzelemre.
A Creative Assembly célja a Shogun 2-vel az, hogy egy mindenki számára hozzáférhető játékot alkossanak, a játéktér így jóval kisebb mint az Empire: Total Warban, és kevesebb, mindösszesen 30-40 féle egység áll a rendelkezésünkre, ám a fejlesztők biztosítottak minket arról, hogy mindez nem megy a játékmenet rovására, sőt éppen hogy mélyíti a taktikai élményt. A különböző feladatokra szakosodott (természetesen fejleszthető) egységek, valamint a játéktér egyedi domborzati tényezői, na meg a csaták során jóval hangsúlyosabb szerepet betöltő, legendás harcosok alapján mintázott hős karakterek garantáltan érdekes és nem ritkán nehéz szituációkat eredményeznek majd, legyen szó akár földi (öt lépcsős vár foglalás is lesz), akár vízi, akár pedig a nyolc főt támogató multiplayer csatákról.
Az egyelőre még megjelenés dátum nélküli játékról azt is érdemes tudni, hogy a legapróbb részletekig korhű lesz. A hangok rögzítése során például valódi fegyvereket használtak, a katonák mozdulatainak lemodellezése során pedig igazi harcosok segítettek, ám a legérdekesebb az, hogy a mesterséges intelligenciát Szun Ce "A háború művészete" című könyvére alapozták. Mi ez, ha nem megszállottság?
A Creative Assembly célja a Shogun 2-vel az, hogy egy mindenki számára hozzáférhető játékot alkossanak, a játéktér így jóval kisebb mint az Empire: Total Warban, és kevesebb, mindösszesen 30-40 féle egység áll a rendelkezésünkre, ám a fejlesztők biztosítottak minket arról, hogy mindez nem megy a játékmenet rovására, sőt éppen hogy mélyíti a taktikai élményt. A különböző feladatokra szakosodott (természetesen fejleszthető) egységek, valamint a játéktér egyedi domborzati tényezői, na meg a csaták során jóval hangsúlyosabb szerepet betöltő, legendás harcosok alapján mintázott hős karakterek garantáltan érdekes és nem ritkán nehéz szituációkat eredményeznek majd, legyen szó akár földi (öt lépcsős vár foglalás is lesz), akár vízi, akár pedig a nyolc főt támogató multiplayer csatákról.
Az egyelőre még megjelenés dátum nélküli játékról azt is érdemes tudni, hogy a legapróbb részletekig korhű lesz. A hangok rögzítése során például valódi fegyvereket használtak, a katonák mozdulatainak lemodellezése során pedig igazi harcosok segítettek, ám a legérdekesebb az, hogy a mesterséges intelligenciát Szun Ce "A háború művészete" című könyvére alapozták. Mi ez, ha nem megszállottság?
www.twonline.hu
Már most látszik, hogy a 2011-es év igazán erôteljes lesz játékfelhozatal szempontjából.
Szeretjük, várjuk...
Ami pedig a hősöket illeti, valaki írta, hogy ne legyen már olyan hogy fél hadsereget levág. Hát a Medieval 2-ben nekem voltak ilyenek. Ott jó képességeket kap a hadvezér, akkor alig lehet kinyuvasztani. Az egyik Angol lordom aki a szent földre ment, szembe találkozott a mongolokkal. Viszonylag könnyedén lemészárolták a vallási fanatikusokból álló seregem, de a hadvezérrel beálltam a várfal mellé, igy nem tudott sok mongol támadni egyszerre, csak 180 fokos szögben, és komolyan megszámoltam mennyi (97 db) embert vágott le egymaga. És az még nem is volt egy erős hős, nem voltak plussz hitpontjai pl.
Sok változás van láthatárok(kb annyi mint a medieval-rome között) és én ennek örülök egy felfrissített hrarendszernek örülnék(az empiret nagyon nemismerem ,mert csak haverál játszottam vele (és a kor sem igazán izgatott) ,de a constumcsatákat könnyűszerrel megnyertem...
Nagy elvárásokkal váro ma játékot...csak ne kelljen csalódnunk...
Amúgy meg a 30-40 féle egység ígyis bőven sok, minkek 100 féle a végén úgyis csak 20 körül használsz a seregedben vagy még annyit sem... ráadásul sok csak kinézetben külömbözik... az meg tök mind1, hogy egyik piros, másik kék... nem e miatt képzed, kiváalsztodd a legjobbat és abból gyártasz egy csomót.
Nagyon várom!
Én viszont nagyon örülök neki, mert szeretem a japán történelmet. Na meg a Rome óta várok erre, hogy végre ezt is "korszerűsítsék".
A kevesebb egység nem baj. Nekem az eddigi részek alapján az a tapasztalatom, hogy igazából 3-4 féle egységet használunk a csatatéren, a többi kiegészítést jelent, de nem dönt el csatákat. Pl. a Szeleukidáknál én már kifejezetten túlzásnak éreztem azt a rengetegféle lovas egységet. Egyszerűen nem votl szükség annyira, még akkor sem, ha a történelemben tényleg sok ilyet használtak.
A TW-szériából a Rome volt a kedvencem,hiányasságai ellenére is egy hónapig magához láncolt,és minden nap megszállottsággal toltam...
Ezzel is teszek majd egy próbát,de csak ha jó értékelést kap a teszterektől...
Egyébként elég vicces a maszkon lévő bajusz