A Shadow Harvest az USA hadserege speciális műveleti egysége, az ISA (Intelligence Support Activity) egy kitalált divíziója. Az ISA a szuperhatalom hadigépezetének legtitkosabb egysége, létezését a kormányzat folyamatosan tagadja, mégis mindenki tudja, hogy létezik. A játékban tehát e csapat két ügynöke, név szerint Myra Lee és Aron Alvarez lesz az általunk irányítható hős. A két karakter rendkívül különbözik egymástól: Myra az okos, ügyes beszivárgó kém, míg a Delta Force színeit képviselő Aron a nyíltszíni és közelharci küzdelem mestere, nekünk pedig épp kettejük e képességeit kell kombinálnunk és összehangolnunk a küldetések sikere érdekében. A férfiút terelve tehát egy gyors, taktikus akciójátékot kapunk, mondjuk a Gears of War szellemében, míg a leányzó bőrébe bújva lopakodós akció/kalandba válthatunk, á la Splinter Cell.
A külső nézetes játék sztorijában két emberünkkel 2025-ben a Föld számos neuralgikus pontján kell helytállnunk, melyek között jelenlegi és elképzelt, jövőbeli konfliktusok is megtalálhatók lesznek. Az egyes pályák szabadon bejárhatók lesznek, azaz rajtunk múlik, hogyan és mi módon érjük el célunkat, a fejlesztők több alternatív utat, lehetőséget építenek be, többek között másodlagos, opcionális feladatokat is. A készítők ígérete szerint a csavaros történet és a kétféle játékstílus mellett a két nem közötti különbségre, a Myra és Aron között elhangzó parázs dialógusokra is külön hangsúlyt fektettek.
A Shadow Harvest PC-re (Windows Vista/DirectX 10), valamint Xbox 360-ra készül, egyelőre megjelenési időpontot (és gépigényt...) még nem tudunk.
A külső nézetes játék sztorijában két emberünkkel 2025-ben a Föld számos neuralgikus pontján kell helytállnunk, melyek között jelenlegi és elképzelt, jövőbeli konfliktusok is megtalálhatók lesznek. Az egyes pályák szabadon bejárhatók lesznek, azaz rajtunk múlik, hogyan és mi módon érjük el célunkat, a fejlesztők több alternatív utat, lehetőséget építenek be, többek között másodlagos, opcionális feladatokat is. A készítők ígérete szerint a csavaros történet és a kétféle játékstílus mellett a két nem közötti különbségre, a Myra és Aron között elhangzó parázs dialógusokra is külön hangsúlyt fektettek.
A Shadow Harvest PC-re (Windows Vista/DirectX 10), valamint Xbox 360-ra készül, egyelőre megjelenési időpontot (és gépigényt...) még nem tudunk.
És szerintem futni fog XP-n is DirectX 9.-en. A Vista és a DirectX 10. szerintem csak azért van mert ezek jobban birnák a játékot. De nekem mindegy nekem van X360-om is meg Vista DirectX 10. is.
( A Shadow Harvest PC-re (Windows Vista/DirectX 10), valamint Xbox 360-ra készül, egyelőre megjelenési időpontot (és gépigényt...) még nem tudunk. )
szerint csak Vistára. Legalább is én így értelmeztem. Bocs ha tévedtem (tünk), de ezt lehet belőle leszűrni. Igaz nincsen oda írva h csak arra de a Vista/DirectX 10 van oda írva.
Akkor XP-re nem is lesz majd?
Kár.
Tuti vétel lesz akkor ez a game