Az indie fejlesztők körében kicsit más felfogás uralkodik a kalózkodással kapcsolatban, mint a AAA-szférában, és bár a Hotline Miaminak van kiadója is, a játék szellemisége és stílusa a független fejlesztések szabadságát idézi. Épp ezért nem is annyira meglepő, hogy a fejlesztők ahelyett, hogy foggal-körömmel küzdenének a kalózkodás ellen, inkább segédkezet nyújtanak a torrentoldalakon terjedő verzió hibáinak kiküszöbölésében.
Legalábbis a játék mögött álló legfontosabb fejlesztő, Jonatan Söderström így tett, amikor meglátta, hogy frissen debütált játéka a The Pirate Bay kínálatában is elérhető. Az alábbi kommenttel igyekezett megnyugtatni a kalózmásolatban is fellelhető problémák okán balhézó internetezőket:
"Hello, Jonatan Söderström vagyok, Dennis Wedin barátommal együtt készítettük ezt a játékot. Épp egy frissítésen dolgozunk, ami kiküszöböli az eddig talált összes programhibát, és igyekszünk csiszolgatni kicsit a kódot az elkövetkezendő pár napban. Örülnénk, ha frissítenétek a torrentet, miután kiadtuk a javítást! Jó lenne, ha az emberek úgy játszanák, ahogy mi megálmodtuk, azaz bugok nélkül. Bízunk benne, hogy élvezitek a Hotline Miamit!"
Hát ööö... ehhez nehéz bármit is hozzáfűzni azon túl, hogy le a kalappal. Ám Jonatan itt még nem állt meg, és ma Twitteren az alábbi üzenettel magyarázta tettét:
"Nem akarom, hogy az emberek lewarezolják a Hotline Miamit, de megértem, ha mégis így tesznek. Én is le voltam égve az elmúlt hónapokban. Elég nagy szívás."
Legalábbis a játék mögött álló legfontosabb fejlesztő, Jonatan Söderström így tett, amikor meglátta, hogy frissen debütált játéka a The Pirate Bay kínálatában is elérhető. Az alábbi kommenttel igyekezett megnyugtatni a kalózmásolatban is fellelhető problémák okán balhézó internetezőket:
"Hello, Jonatan Söderström vagyok, Dennis Wedin barátommal együtt készítettük ezt a játékot. Épp egy frissítésen dolgozunk, ami kiküszöböli az eddig talált összes programhibát, és igyekszünk csiszolgatni kicsit a kódot az elkövetkezendő pár napban. Örülnénk, ha frissítenétek a torrentet, miután kiadtuk a javítást! Jó lenne, ha az emberek úgy játszanák, ahogy mi megálmodtuk, azaz bugok nélkül. Bízunk benne, hogy élvezitek a Hotline Miamit!"
Hát ööö... ehhez nehéz bármit is hozzáfűzni azon túl, hogy le a kalappal. Ám Jonatan itt még nem állt meg, és ma Twitteren az alábbi üzenettel magyarázta tettét:
"Nem akarom, hogy az emberek lewarezolják a Hotline Miamit, de megértem, ha mégis így tesznek. Én is le voltam égve az elmúlt hónapokban. Elég nagy szívás."
laceszgamer: Csakhogy ez nagyon nem kerül 10.000+ft-ba, hanem 2000ft-ba...
amúgy Notch is ilyet csinált a Minecrafttal...... ajánlotta egy srácnak hogy töltse le amíg nincs rá pénze. Az ilyen fejlesztőket szeretem