Múlt hónapban írtunk meg, hogy a PC Zone magazin a 200. megjelenését egy Deus Ex 3 előzetessel ünnepli meg. Az újság előfizetői már megkapták az említett számot, és hála az internetnek, mi sem maradunk le az információkról.
A készítő Eidos Montreal szerint a harmadik részben egy mély, csavaros, és konspirációval teli történettel lesz dolgunk, aminek a megírásában a Deus Ex első és második résztét is jegyző Sheldon Pacotti segédkezik, Harvey Smith és Warren Spector pedig áldását adta a játékra.
A Deus Ex 3 2027-ben fog játszódni, és az első rész előzményeit taglalja. A főszereplőnk Adam Jensen, akiről semmi érdekeset nem lehet elmondani, egy átlagos ember, aki egy privát biztonsági szolgálat tagjaként egy laboratóriumban dolgozik, ami a biológiai mutációkra szakosodott -- érdekes tény, hogy az itt végzett kísérletek és fejlesztések alapozzák meg a Deus Ex 1-ben látottakat. Azonban Jensen átlagos és unalmas hétköznapjai fenekestül felfordulnak, mikor egy nap kommandósok törnek be a cége központjába, és a főhősünk biztonsági terveit használva megkezdődik a vérengzés.
A PC Zone elbeszélése szerint az Edios a jövőt valahogy úgy fogja ábrázolja, mint ahogy azt a Szárnyas fejvadász (Blade Runner) című filmben láthattuk, például Sanghajt valahogy úgy képzeljük el, hogy a lebegő villamosok tetején holografikus reklámtáblákat látni, csak úgy, mint az épületeken, és a hatalmas metropolisz két részre van osztva: felül a gazdag negyed található, míg az alul a szegényebb népréteg éldegél.
A játék harcrendszerének kialakításban a fejlesztők megpróbálnak odafigyelni arra, hogy a kezdő játékosok és a sorozat rajongói is elégedett legyenek, ezért sok más egyéb mellett kihagyják az előző rész egyik nagy baklövésének számító funkciót, amivel csak egyfajta tölténytípus lehetett nálunk. Továbbá ezentúl a pisztolypárbajok végkimenetelében csak a célzási képességünk fog döntő szerepet játszani, valamint a játék során szerzett tapasztalati pontok segítségével a fegyvereinkre mindenféle kiegészítőt aggathatunk.
Nem csak a fegyvereinket módosíthatjuk, és fejleszthetjük, hanem saját magunkat is, mégpedig biológiai úton. Ha a készítők igazat mondanak, akkor a kész játékban húszféle mutáció lesz használható, amiből kettőt már ismerünk is. Az egyik használatával, ha leugrunk egy épület tetejéről, rugalmas karok nőnek ki a hátunkból, amik a falhoz tapadnak, ezzel megkímélve minket az aszfaltra lapulástól, a másikkal pedig emberfeletti erőre tehetünk szert, amivel falakat átütve szorongathatjuk meg az ellenfelünk gigáját.
A játékban lesz lehetőségünk lopakodni is, de ez szakítani fog a jól megszokott rendszerrel, amiben, ha elbújunk egy árnyékba, akkor a közvetlenül előttünk álló katona nem vesz észre, ehelyett inkább a fedezékeket használva kell észrevétlenül be-, vagy éppen kisurrannunk valahova/valahonnan, az életerőnk pedig a Halo vagy a Call of Duty sorozathoz hasonlóan magától fog újratöltődni.
A készítő Eidos Montreal szerint a harmadik részben egy mély, csavaros, és konspirációval teli történettel lesz dolgunk, aminek a megírásában a Deus Ex első és második résztét is jegyző Sheldon Pacotti segédkezik, Harvey Smith és Warren Spector pedig áldását adta a játékra.
A Deus Ex 3 2027-ben fog játszódni, és az első rész előzményeit taglalja. A főszereplőnk Adam Jensen, akiről semmi érdekeset nem lehet elmondani, egy átlagos ember, aki egy privát biztonsági szolgálat tagjaként egy laboratóriumban dolgozik, ami a biológiai mutációkra szakosodott -- érdekes tény, hogy az itt végzett kísérletek és fejlesztések alapozzák meg a Deus Ex 1-ben látottakat. Azonban Jensen átlagos és unalmas hétköznapjai fenekestül felfordulnak, mikor egy nap kommandósok törnek be a cége központjába, és a főhősünk biztonsági terveit használva megkezdődik a vérengzés.
A PC Zone elbeszélése szerint az Edios a jövőt valahogy úgy fogja ábrázolja, mint ahogy azt a Szárnyas fejvadász (Blade Runner) című filmben láthattuk, például Sanghajt valahogy úgy képzeljük el, hogy a lebegő villamosok tetején holografikus reklámtáblákat látni, csak úgy, mint az épületeken, és a hatalmas metropolisz két részre van osztva: felül a gazdag negyed található, míg az alul a szegényebb népréteg éldegél.
A játék harcrendszerének kialakításban a fejlesztők megpróbálnak odafigyelni arra, hogy a kezdő játékosok és a sorozat rajongói is elégedett legyenek, ezért sok más egyéb mellett kihagyják az előző rész egyik nagy baklövésének számító funkciót, amivel csak egyfajta tölténytípus lehetett nálunk. Továbbá ezentúl a pisztolypárbajok végkimenetelében csak a célzási képességünk fog döntő szerepet játszani, valamint a játék során szerzett tapasztalati pontok segítségével a fegyvereinkre mindenféle kiegészítőt aggathatunk.
Nem csak a fegyvereinket módosíthatjuk, és fejleszthetjük, hanem saját magunkat is, mégpedig biológiai úton. Ha a készítők igazat mondanak, akkor a kész játékban húszféle mutáció lesz használható, amiből kettőt már ismerünk is. Az egyik használatával, ha leugrunk egy épület tetejéről, rugalmas karok nőnek ki a hátunkból, amik a falhoz tapadnak, ezzel megkímélve minket az aszfaltra lapulástól, a másikkal pedig emberfeletti erőre tehetünk szert, amivel falakat átütve szorongathatjuk meg az ellenfelünk gigáját.
A játékban lesz lehetőségünk lopakodni is, de ez szakítani fog a jól megszokott rendszerrel, amiben, ha elbújunk egy árnyékba, akkor a közvetlenül előttünk álló katona nem vesz észre, ehelyett inkább a fedezékeket használva kell észrevétlenül be-, vagy éppen kisurrannunk valahova/valahonnan, az életerőnk pedig a Halo vagy a Call of Duty sorozathoz hasonlóan magától fog újratöltődni.
szerintem jobb lett volna ha csak JC-vel lennénk és úgy folytatódna a sztori tovább... habár akkor igaz felbojdulna az arternatív befejezések... mint pl a világ áram nélkül maradt (DE1) és JC meg azzal a nem tom mivel van összekapcsolódva (DE2)