Mark Rein, az Epic Games elnöke a Kotakunak adott interjújában beszélt az új motorgenerációról. Állítása szerint az Unreal Engine 4.0 olyan nagy teljesítményt igényel, hogy képtelenség a jelenlegi konzolokra és PC-kre optimalizálni.
"Az új Unreal motort azokra a napokra terveztük, amikor már igen erős sokmagos processzoraink lesznek." -- mondta Rein. A technológia tehát minden korábbinál súlyozottabban támaszkodik a CPU-k, elsősorban az egymás mellé zsúfolt magok erőforrásaira. "Addig még sok idő van hátra." -- tette hozzá, és biztosított mindenkit, hogy az Unreal Engine 3.0 még hosszú évekre elegendő lesz.
Rein még 2008-ban nyilatkozta azt a Eurogamernek a motorról, hogy inkább kutatási fázisként él, mint igazi kódként, és hogy a cél a következő konzolgeneráció kihasználása lesz. A váltás 2012-13 fele várható, és az Epicben bízhatunk, hisz az UE 3.0-t is 2004-ben mutatták be először, akkor, amikor még sem Doom 3, sem Half-Life 2 nem volt. Ha tehát van olyan csapat, amelynek tagjai képesek a jövőbe látni, akkor az Epic az.
(A képek a Gears of War 2-ből valók.)
"Az új Unreal motort azokra a napokra terveztük, amikor már igen erős sokmagos processzoraink lesznek." -- mondta Rein. A technológia tehát minden korábbinál súlyozottabban támaszkodik a CPU-k, elsősorban az egymás mellé zsúfolt magok erőforrásaira. "Addig még sok idő van hátra." -- tette hozzá, és biztosított mindenkit, hogy az Unreal Engine 3.0 még hosszú évekre elegendő lesz.
Rein még 2008-ban nyilatkozta azt a Eurogamernek a motorról, hogy inkább kutatási fázisként él, mint igazi kódként, és hogy a cél a következő konzolgeneráció kihasználása lesz. A váltás 2012-13 fele várható, és az Epicben bízhatunk, hisz az UE 3.0-t is 2004-ben mutatták be először, akkor, amikor még sem Doom 3, sem Half-Life 2 nem volt. Ha tehát van olyan csapat, amelynek tagjai képesek a jövőbe látni, akkor az Epic az.
(A képek a Gears of War 2-ből valók.)
CPU002: a "jelenbe" nagyjából négy-öt évvel ezelőtt gondolkodtak és teljesen reális, hogy már most fejlesztik a 2012-re prognosztizált hardverre a technológiát. Az UE3 pedig teljes mértékben alkalmas a susulykajó grafika előállítására, elég csak ránézni például az Arkham Asylumra. Csak nem mindegy, hogy ki használja ezt a technológiát és mekkora fejlesztési idővel.
Xp-t már biztos nem fogja támogatni,csak a Vista utániakat,gondolom.
Vajon GPUknál mire számítanak?
Miért hülyeség? De komolyan? Ha egyszer az UE 3.0 is kész volt már 2004-ben, akkor miért lenne ez olyan nagyon nagy baj? Ez a dolgok rendje, csak nem szoktak róla annyit beszélni. Kényszerpályáról meg nincs szó, csak nem akarnak még egy dollármilliós projektet rááldozni a mostani generációra.
Persze, hogy nem a legszebb, de azért még most is ütős, ahhoz képest pedig, hogy 2006-ban debütált, ez nagyon komoly teljesítmény.
Elszálltak? Miért? Nagyon valószínű, hogy az MS már beszélt nekik az új gépről, és nem csak babra készül a motor. Most nagyon jól megy nekik a szekér, és csak meg akarják tartani a vezető pozíciójukat.
A CryEngine 3.0-t azért még ne avasd szentté. Állítják ugyan, hogy next-gen ready, de az igazság az, hogy még nagyon erre a generációra csinálják.