...és kutya legyek, ha azt mondom, hogy nem volt ez így jó. A Rainbow Six Vegas ismételten műfajt teremtett: kultikussá váló megoldásai (mint a fedezékrendszer), hihetetlenül igényesen megtervezett pályái (mint a Dante Kaszinó), lenyűgöző mesterséges intelligenciája egy új típusú, akcióval bőven megtoldott, de még mindig agymunkát is igénylő szoftvert hozott létre, olyat, amelyet azóta - nem csoda - többen próbáltak már meg lemásolni. Az anyagi siker azóta is zöldhasúak tucatjaiban mutatkozik meg a kiadónál, amely úgy döntött: a sorozat ebbéli reneszánszát nem szabad szó nélkül hagyni.
A Vegas tehát kivált a Rainbow Six csoportból, és saját branddé lett: ennek második részét jelentette be most az Ubisoft. Ez rögtön két dolgot jelenthet: elsőképpen azt, hogy a főképp stratégiázásról szóló térképes tervezést alapul vevő Rainbow Six 6-ra talán van esély egyszer, másodsorban pedig azt, hogy nem hiába érezte úgy a szerkesztőségünk, hogy a Vegas mérföldkő: saját folytatásért kiáltott, a franciák pedig meghallgatták ezt az üvöltést. Londonban, egy sajtótájékoztatón ugyan is bejelentették a Tom Clancy nevével fémjelzett Rainbow Six Vegas második részét, természetesen új generációs konzolokra, valamint PC-re egyaránt. A tempó kicsit gyorsnak tűnik, ugyanis lassan decembert írunk, a program pedig - nem csalás, nem ámítás - márciusban debütál, 2008-ban.
"A Vegas valóságos viharként robbant be a játékosvilágba 2006-ban, köszönhetően a technológiai megoldásoknak, valamint a játékmenetbeli innovációnak" - mondta el Yves Guillemot, az Ubisoft vezérigazgatója - "... és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a több tucat "Év játéka" díjjal jutalmazott Vegas méltó folytatást kapjon: még több új játékelemmel és még bénítóbb grafikai megoldásokkal. A kocakommandósok egy intenzív szólista kampány során ismerhetik meg az új taktikai lehetőségeket változatos helyszíneken Vegason belül, és, ahogyan azt elvárják ettől a címtől, hihetetlenül izgalmas kooperatív, valamint egyéb módokkal varázsolják majd el az erre igényes közönséget". Többet egyelőre nem tudunk, de amint részleteket szimatolunk ki - például a történetből, amely igencsak nyitva maradt egy picit ostobácska csattanó után - azonnal szólunk. Bang & clear!
A Vegas tehát kivált a Rainbow Six csoportból, és saját branddé lett: ennek második részét jelentette be most az Ubisoft. Ez rögtön két dolgot jelenthet: elsőképpen azt, hogy a főképp stratégiázásról szóló térképes tervezést alapul vevő Rainbow Six 6-ra talán van esély egyszer, másodsorban pedig azt, hogy nem hiába érezte úgy a szerkesztőségünk, hogy a Vegas mérföldkő: saját folytatásért kiáltott, a franciák pedig meghallgatták ezt az üvöltést. Londonban, egy sajtótájékoztatón ugyan is bejelentették a Tom Clancy nevével fémjelzett Rainbow Six Vegas második részét, természetesen új generációs konzolokra, valamint PC-re egyaránt. A tempó kicsit gyorsnak tűnik, ugyanis lassan decembert írunk, a program pedig - nem csalás, nem ámítás - márciusban debütál, 2008-ban.
"A Vegas valóságos viharként robbant be a játékosvilágba 2006-ban, köszönhetően a technológiai megoldásoknak, valamint a játékmenetbeli innovációnak" - mondta el Yves Guillemot, az Ubisoft vezérigazgatója - "... és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a több tucat "Év játéka" díjjal jutalmazott Vegas méltó folytatást kapjon: még több új játékelemmel és még bénítóbb grafikai megoldásokkal. A kocakommandósok egy intenzív szólista kampány során ismerhetik meg az új taktikai lehetőségeket változatos helyszíneken Vegason belül, és, ahogyan azt elvárják ettől a címtől, hihetetlenül izgalmas kooperatív, valamint egyéb módokkal varázsolják majd el az erre igényes közönséget". Többet egyelőre nem tudunk, de amint részleteket szimatolunk ki - például a történetből, amely igencsak nyitva maradt egy picit ostobácska csattanó után - azonnal szólunk. Bang & clear!
A karakterek nekem meg azért hiányoznak, mert én már csak olyan vagyok aki nagyon kötődik a karakterekhez.
Én speciel a tervezést nem bánom, nekem az úgysem ment annyira a régebbi részekben. A taktikus játékmenet viszont ugyanúgy megvan, sőt fedezékrendszer plusz dolgokat adott hozzá. Az meg szerintem nem baj, hogy vérfrissítés volt, nem ártott már pár új karakter a játékba, bár, lehetnének érdekesebbek is, de be kell látnom, ez a játék nem erről szól. Igaz, egy kis extra törődéssel még jobb lenne.
Ezt nevezem én JÓ hírnek!!!!