Egy hatrészes sorozattal ünnepli az id Software, hogy nemsokára megjelenik a várva várt RAGE. A játékot még valamikor a Doom 3 kiadása után kezdték fejleszteni, szóval lassan hét éve van a sütőben, hogy valószínűleg elkápráztasson bennünket az őszi megjelenésekor, pont úgy, ahogy az id összes játéka tette. A dokumentumsorozat első részének címe Az id hagyatéka, és a legnagyobb fejlesztők mesélnek benne a nem mindennapi sikereket elért cég mesébe illő történetéről, meg persze magáról a RAGE-ről, soha nem látott jeleneteket mutatva a játékból. Kattintsatok a videóra az azonnali lejátszáshoz, de a PC Guru Online szerveréről is letölthetitek az alig ötperces filmet.
RAGE: Mesélnek a fejlesztők
Az id egy hatrészes sorozattal ünnepli a RAGE őszi megjelenését. Az első videóban a cég legendás múltját elevenítik fel a legjelentősebb arcok, szóval még akkor is kötelező anyagról van szó, ha nem tetszik a RAGE új irányvonala.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Rage megjelenés:
2011. október 07.
Rage gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 25 GB
Amúgy igaz, belső nézetből halomra lőni mindenkit...hmmm...ez aztán senkinek nem jutott volna az eszébe
De gondolj, amit akarsz, én belefáradtam ebbe.
Ja és igen: "nem fogyott olyan jól Japánon kívül." Azaz Japánban fogyott a legjobban, de ferdíts csak és magyarázd a bizonyítványod. Talán magadat sikerül is meggyőzni
Először is de, tudtam, hogy a Bayonetta az USA-ban jobban fogyott, sehol sem írtam az ellenkezőjét. Viszont Kodzsima egész konkrétan arról beszélt, hogy könnyebb és egyszerűbb külön projektekkel sikert aratni az eltérő régiókban. Ő nagyon jó dizájner, ezért is lett annyira népszerű az MGS mindenhol -- de másoknak nem biztos, hogy megvan ehhez a tehetségük. A Bayonetta jól fogyott, de nem nagyon jól, egyszerűen csak annyira, amennyire várható egy AAA kategóriás játéktól.
Hol és minek nem néztem utána tehát? Vagy mit nem értettem? A teljesség kedvéért újra elolvastam a másik beszélgetésünket, és amit láttam, annyi, hogy támadtad Kodzsima megállapítását, amiért nem értesz a játékiparhoz, és azt hiszed, hogy egy európai ember hozzáállása bármit is jelent Japánban. Az ottani piac más, erre célzott Hideo, és ez az, amit Te nem értettél meg, és nem én.
Hogy az id megteremtette-e vagy új szintre emelte-e az FPS-eket, egyszerűen nem vita tárgya. A korábbi játékok játékmenete nem volt azon a szinten, hogy az akció teljességgel domináljon, illetve a konkrét first person nézet is igen ritka volt, leginkább csak páran kísérleteztek ilyesmivel, főleg repülőszimulátorokban. Mivel viszont a technika még nem tette lehetővé, a tényleges lövöldözéses akció egyszerűen nem valósult meg. Az id ott teremtette meg a stílust, hogy megvalósította a gyors 3D-s motort, ami kell ehhez (vagy félig 3D-t, ahogy tetszik). A Half-Life és a Halo soha nem jöhettek volna létre, ha nem fekteti le az alapokat az id.
Végül szeretnék tömören reagálni a személyes megjegyzéseidre. Tudod, ahhoz képest, hogy én vagyok a világ legrosszabb vitapartnere, nem én jöttem ki a sodromból és kezdtelek szapulni. Azt meg, hogy mennyi méltóságom van nálad, már megbocsáss, de megtarthatod magadnak.
De, igaz. Még valami?
A Rage-hez meg annyit, hogy ők mondták, hogy műfajt teremtettek, ami nem igaz. Ők csak egy új szintre emelték, ugyanúgy ahogy a Valve a HL2-vel vagy a Bungie a Halo3-mal. Ha ezt leírom az fölényeskedő bunkóság? Nézd meg te hogy reagáltál utána oszt az észt...látom önkritikád sincs, így még a maradék méltóságod is úszott a szemeben.
Nem teljes ostobaság, de fölényeskedő bunkóság. Természetesen az id is merített innen-onnan, ahogy minden más stílusteremtő csapat. Csak épp ők tökélyre vitték a dolgot...
A Arctic Fox-ról azt olvastam, hogy az FPS-ek ősének nevezik, de az még nem FPS.
Ez a Spasim, ez valami multis űrlövölde volt a pilóta szemszögéből..nem nevezném FPS-nek, inkább űrszimulátornak.
A Catacomb Abyss meg inkább ilyen First Person RPG-nek néz ki..Habár ahol olvastam FPS-nek van titulálva..
Attól még mindig a Wolfenstein 3D az, ami ténylegesen lefektette az FPS alapjait, ezáltal az első tényleges FPS.
A kodzsimás témánál egyszerűen csak sarokba szorultál és megfutamodtál -- gyenge vitataktika, partner. Az meg, hogy szerinted voltak korábbi FPS-ek... hát... ja, butaság, ennyi. De higgy amit akarsz, nyilván nem a Te véleményedre hallgat majd az id.
De várom már.
Azok nem FPS-ek voltak. Butaságokat beszélsz, ismét. Ennyi erővel a 3D Monster Mazetől lopta a játékélményt a Resident Evil 3...