Szerencsére a Valve nem árasztott el minket játékmenet-videókkal, melyek lelőtték volna a feladványok megoldását, hanem finoman adagolt információcsomagokkal tartják fenn az érdeklődésünket. Ma például azt tudtuk, meg, hogy mindhárom platformon lehetőségünk lesz felhasználói pályákon próbára tenni a képességeinket.
Az egyedi pályákat csak PC-n készíthetjük el a platform sajátosságai miatt, de a legjobbnak ítélt kreációk előbb vagy utóbb a többi gépre is megérkeznek majd. A Valve arról azonban már hallgat, hogy mindez, hogy fog eljutni a konzolokra és mennyibe fog kerülni. PlayStation 3-on persze adott a Steam, Xbox-ra azonban már jóval körülményesebb a dolog, az pedig itt különösen nagy kérdés, hogy vajon fizetős lesz-e a -- valószínűleg -- DLC formájában érkező (egy vagy több) pályacsomag.
Még valami: A Portal 2-nek két fináléja lesz. Az egyik a szólista kampányt, a másik pedig a kooperatív kalandot zárja le, egy kis -- remélhetőleg zenés -- meglepetéssel.
Az egyedi pályákat csak PC-n készíthetjük el a platform sajátosságai miatt, de a legjobbnak ítélt kreációk előbb vagy utóbb a többi gépre is megérkeznek majd. A Valve arról azonban már hallgat, hogy mindez, hogy fog eljutni a konzolokra és mennyibe fog kerülni. PlayStation 3-on persze adott a Steam, Xbox-ra azonban már jóval körülményesebb a dolog, az pedig itt különösen nagy kérdés, hogy vajon fizetős lesz-e a -- valószínűleg -- DLC formájában érkező (egy vagy több) pályacsomag.
Még valami: A Portal 2-nek két fináléja lesz. Az egyik a szólista kampányt, a másik pedig a kooperatív kalandot zárja le, egy kis -- remélhetőleg zenés -- meglepetéssel.
Remélem lesz olyan zseniális mint a still alive