A Consumer Electronics Show-n a Razer és a Sixense közösen mutatta be az új mozgásérzékelő perifériáját, amely külsőre a Sony Magic Wandjára hasonlít, tehát két rúddal kell hadonásznunk, ám ahelyett, hogy egy kamera követné a mozgásunkat, mint a Wand (vagy a Natal esetében) Razerék egy mágnesességre épülő megoldást találtak ki.
A találmány működése során egy elektromágneses teret hoz létre, majd az ebben a térben a mozgásunk által létrejövő változásokat nagy pontossággal átalakítja a számítógépünk és a játékaink számára értelmezhető parancsokká. A sajtóközlemény szerint a szerkezet szinte milliméter pontossággal dolgozik és képes akár pár fokos eltéréseket is észlelni, arról nem is beszélve, hogy egy az egy arányban követi a mozgásunkat.
A még névtelen perifériát eddig csak a Valve-nak volt lehetősége kipróbálni a Left 4 Dead 2 segítségével, a fejlesztőktől érkezett visszajelzések pedig biztatóak. Chet Faliszek szerint ugyanis a Razer és a Sixense megalkotta a legjobb módot a játékaik irányítására, valamint hozzátette azt is: számukra ez az eszköz azt jelképezi, hogy a mozgásérzékelés sokkal fontosabb szerepet játszik majd a szórakoztatásban, mint eddig bármelyik más platformon.
A 2010-ben érkező periféria természetesen megmozgatta a játékosok fantáziáját és sokan úgy gondolják, hogy Valve a Half-Life-saga folytatásában ki is fogja használni a technológia képességeit, de azt se felejtsük el, hogy a Sony hasonló kezelésre épülő játékokon dolgozik, melyek talán átköltöznek PC-re is az új kütyünek hála.
A találmány működése során egy elektromágneses teret hoz létre, majd az ebben a térben a mozgásunk által létrejövő változásokat nagy pontossággal átalakítja a számítógépünk és a játékaink számára értelmezhető parancsokká. A sajtóközlemény szerint a szerkezet szinte milliméter pontossággal dolgozik és képes akár pár fokos eltéréseket is észlelni, arról nem is beszélve, hogy egy az egy arányban követi a mozgásunkat.
A még névtelen perifériát eddig csak a Valve-nak volt lehetősége kipróbálni a Left 4 Dead 2 segítségével, a fejlesztőktől érkezett visszajelzések pedig biztatóak. Chet Faliszek szerint ugyanis a Razer és a Sixense megalkotta a legjobb módot a játékaik irányítására, valamint hozzátette azt is: számukra ez az eszköz azt jelképezi, hogy a mozgásérzékelés sokkal fontosabb szerepet játszik majd a szórakoztatásban, mint eddig bármelyik más platformon.
A 2010-ben érkező periféria természetesen megmozgatta a játékosok fantáziáját és sokan úgy gondolják, hogy Valve a Half-Life-saga folytatásában ki is fogja használni a technológia képességeit, de azt se felejtsük el, hogy a Sony hasonló kezelésre épülő játékokon dolgozik, melyek talán átköltöznek PC-re is az új kütyünek hála.

1. Ne legyen elérhetetlen árú, hiszen akkor bármilyen jó, az átlagemberek nem vennék meg
2. És valóban, próbálja meg a PC-hez is közelebb helyezni a sportot, pl. tenisz vagy golf, nameg baseball játékoknál kiválóan lehetne használni, ahogy a Wii-nél is tettük. Bár azt nem hiszem, hogy egy Wii Fit-szerű valami kijönne PC-re, bár ki tudja...
Jo kezdemenyezesek ezek de engem egyaltalan nemerdekelnek maradok eger/bill nel sokkal konyeb celozni vele meg minden.
Kiraly lesz vele TFU-t jacani
Majd ha jon a TFU 2 remelem adig man a boltokba lesz