A Darksiders II megjelenéséig csak hetek vannak hátra, így máris megkezdődtek a találgatások egy esetleges harmadik részről. Nos, Haydn Dalton vezető tervező szerint, ha jól alakulnak az eladások, semmi akadálya egy Darksiders III-nak, noha tény, hogy a második felvonás gigászi méreteiről le kéne mondani. Úgy véli ugyanis, hogy a THQ újdonsült elnöke, Jason Rubin igyekszik majd kicsit megszorítani a költségvetést.
"Talán majd azt mondja, hogy »csinálunk egy új Darksiderst, de csökkentünk a program léptékén, és még tovább csiszoljuk a játékmenetet«. Lehet, hogy úgy folytatja, hogy »kicsit legyen kisebb a játék, és sokkal koncentráltabb«, és ez nem is lenne olyan rossz dolog. A világ lekicsinyítése a játékosok szemszögéből nagy csapásnak tűnhet, de ha ez tényleg így lesz, akkor sokkal interaktívabb játékot fogunk készíteni. És akkor még szebb lehet, több animált objektum kerülhet a háttérbe, több dolgot lehet majd elpusztítani. Sokan úgy vélik, hogy ha valami összemegy, az csak rosszabb lehet. Ez azonban nem igaz." -- foglalta össze a lényeget Dalton.
S hogy miért menne össze a harmadik rész? Nos, a Darksiders II sokkal nagyobbra sikerült, mint a klasszikussá vált első epizód, ez már inkább RPG, mint hack 'n' slash. Arról nem is beszélve, hogy egy hatalmas, bejárható világot építettek benne, ami minden bizonnyal drága mulatság volt. Márpedig a THQ bajban van, jobban kéne figyelni a költekezésre. Alant a Darksiders II magyar feliratos sztori trailerét tekinthetitek meg, és persze a képek és az adatlap is az augusztusi programból származnak.
"Talán majd azt mondja, hogy »csinálunk egy új Darksiderst, de csökkentünk a program léptékén, és még tovább csiszoljuk a játékmenetet«. Lehet, hogy úgy folytatja, hogy »kicsit legyen kisebb a játék, és sokkal koncentráltabb«, és ez nem is lenne olyan rossz dolog. A világ lekicsinyítése a játékosok szemszögéből nagy csapásnak tűnhet, de ha ez tényleg így lesz, akkor sokkal interaktívabb játékot fogunk készíteni. És akkor még szebb lehet, több animált objektum kerülhet a háttérbe, több dolgot lehet majd elpusztítani. Sokan úgy vélik, hogy ha valami összemegy, az csak rosszabb lehet. Ez azonban nem igaz." -- foglalta össze a lényeget Dalton.
S hogy miért menne össze a harmadik rész? Nos, a Darksiders II sokkal nagyobbra sikerült, mint a klasszikussá vált első epizód, ez már inkább RPG, mint hack 'n' slash. Arról nem is beszélve, hogy egy hatalmas, bejárható világot építettek benne, ami minden bizonnyal drága mulatság volt. Márpedig a THQ bajban van, jobban kéne figyelni a költekezésre. Alant a Darksiders II magyar feliratos sztori trailerét tekinthetitek meg, és persze a képek és az adatlap is az augusztusi programból származnak.
Nemrég játszottam végig a második részt és komolyan amint elkezdett jönni a játék készítőinek szokásos listája, máris azt kérdeztem "Mikor lesz 3. rész???"
Engem nem zavarna ha "összemenne" a harmadik rész, attól még szerintem ugyanolyan élvezhető lenne a játék.
THQ fighting!