Ősszel jelenik meg a Silent Hill: Downpour, jelentette be a Konami. Bár pontos dátum még nincs, ez is több a semminél, főleg, hogy a játék címe is csak nemrég vált biztossá. A cseh Vatra Games játéka egyébként igyekszik visszanyúlni a gyökerekhez, vagyis több rettegést és kevesebb harcot ígér, na meg vizet, de minden mennyiségben. Ez utóbbiról egyébként mi magunk is megbizonyosodhatunk az új képek láttán.
A Konami egyik producere, Tomm Hulett arról beszélt a Eurogamernek, hogy a főszereplő Murphy Pendleton azért remek választás egy Silent Hill-játékhoz, mert fegyencként "sok dolgot cipel a hátán". Eddig az összes szereplőnek volt valami sötét folt a múltjában, Murphy azonban kivételesen sokszor tett rossz fát a tűzre, így nagyon sok lehetőség nyílt meg a fejlesztő Vatra Games tervezői előtt.
Hulett arra is kitért, hogy a Downpour bár visszatér az eredeti sorozat legjobb elemeihez, igyekszik tanulni azok hibáiból. Példának hozta fel erre az ellenfeleket, melyeket szerinte a korábbi SH-részekben nagyon könnyű volt elkerülni, még futni sem kellett, csak elsétálni mellettük. Itt viszont sokkal nehezebb dolga lesz a játékosoknak, mert a szörnyek nagyon-nagyon erősek lesznek, s mivel kicsit gyorsabbak is mint eddig, nem marad más választás, mint a menekülés, amit a Wii-re és PS2-re tavaly megjelent Shattered Memoriesban már láthattunk párszor. A különbség, hogy itt vissza is üthetünk / lőhetünk, csak ugye nem lesz minden sarkon lőszer vagy új szöges fadarab, ha kifogytunk a segédeszközökből.
A játék tehát ősszel jön PS3-ra és Xbox 360-ra. A PC-s változatról még mindig semmi hír, bár szerintem elég valószínű, hogy majd csak a konzolos megjelenés után térnek rá az efféle tervekre, ahogy annak idején a Homecoming esetében is láttuk. Bízzunk tehát benne, hogy nem elfelejtettek minket, csak várnak, hogy anyagilag teljes sikert könyveljen el az új epizód.
Hulett arra is kitért, hogy a Downpour bár visszatér az eredeti sorozat legjobb elemeihez, igyekszik tanulni azok hibáiból. Példának hozta fel erre az ellenfeleket, melyeket szerinte a korábbi SH-részekben nagyon könnyű volt elkerülni, még futni sem kellett, csak elsétálni mellettük. Itt viszont sokkal nehezebb dolga lesz a játékosoknak, mert a szörnyek nagyon-nagyon erősek lesznek, s mivel kicsit gyorsabbak is mint eddig, nem marad más választás, mint a menekülés, amit a Wii-re és PS2-re tavaly megjelent Shattered Memoriesban már láthattunk párszor. A különbség, hogy itt vissza is üthetünk / lőhetünk, csak ugye nem lesz minden sarkon lőszer vagy új szöges fadarab, ha kifogytunk a segédeszközökből.
A játék tehát ősszel jön PS3-ra és Xbox 360-ra. A PC-s változatról még mindig semmi hír, bár szerintem elég valószínű, hogy majd csak a konzolos megjelenés után térnek rá az efféle tervekre, ahogy annak idején a Homecoming esetében is láttuk. Bízzunk tehát benne, hogy nem elfelejtettek minket, csak várnak, hogy anyagilag teljes sikert könyveljen el az új epizód.