- Megérkezett a Path Finder frissítés
- Rengeteg újdonságot tartalmaz
- Kaptunk felszíni járműveket
- Bekerült a Steam Workshop támogatása
- Megújult a hajók és a bázisok testreszabhatósága
- No Man’s Sky teszt
A tavalyi év egyik legnagyobbat pukkant lufija lett a No Man’s Sky. A játékkal a legnagyobb bökkenő az volt, hogy nagyjából semmit sem tartalmazott, amit a Hello Games lelkesen beígért, de legalább a botrány kirobbanása után olyan mélyen hallgattak, hogy egy néma embernek be nem áll a szája hozzájuk képest.
Most viszont érkezett egy combos frissítés, amiben több olyan játékelem is lapul, amit anno beígértek. Az egyik ilyen elem az Exocraft, ez három „holdjárót” tartalmaz, név szerint a Roamert, a Colossust és a Nomadot (hm, Pathfinder, Nomad terepjáró… olyan ismerősen csengenek ezek…). Méretbeli különbségeik miatt más-más távolságot járhatunk be, és különféle mennyiségű nyersanyagot szállíthatunk velük. Emellett szabadon testre szabhatóak, sőt még másokkal megosztható versenypályákat is létrehozhatunk hozzájuk, ahol aztán Time Trial versenyeket rendezhetünk.
Apropó, megosztás, a Hello Games Steam Workshop kompatibilissé tette a No Man’s Sky-t, szóval a bázisainkat is megoszthatjuk már a közösséggel. Még akár rövid üzeneteket is hagyhatunk másoknak. Aztán, a Survival módba bekerült a Permadeath nehézségi fokozat (a Normal fokozat is nehezebb lett). Ha ebben elhalálozunk, mindent kezdhetünk a játék legelejéről. Ehhez a nehézségi fokozathoz új trófeákat is kaptunk.
Az űrhajóink fegyverzetét és képességeit most már célorientáltan fejleszthetjük, ugyanakkor több hajót is birtokolhatunk, így bármikor válthatunk, attól függően, milyen feladatot akarunk végrehajtani. Az űrjárműveket immár négy osztályba sorolják: A, B, C és S. És még új fegyvertípusokat is kaptunk.
Végül Path Finderben ott lapul a Photo Mode, emellett javítja a bevilágítást, hozzácsap a játékhoz egy halom magas felbontású textúrát, jött HDR mód is, és megérkezett a PS4 Pro támogatás. Továbbá kaptunk új kereskedőket, akiknél új tervrajzokat vehetünk az új valutával, a Nanite Clustersszel. Valamint megduplázták a bázisok testreszabhatóságának lehetőségét 40 új elem bevezetésével, meg lesznek új színek, anyagok, stb.
De ha mondjuk 20 óra fun és kiadsz érte 10K-t, akkor 500at fizettél óránként. Az meg szerintem sok egy videójátékért. Skyrimban pl 800+ órám van :D Na az megérte!
Majd ha 100 körüli órát tudok tolni, úgy hogy nem azt hallom mindenhonnan, hogy eww. Na akkor már csapom is elő a bankkártyát :)