A TheGalacticCactus nevű felhasználó írta meg Redditen, hogy hiába látogatott el egy bolygóra és állt pontosan ugyanarra a helyre, ahol új, intergalaktikus barátja is állt, nem látták egymást.
Murray amúgy utalt arra, hogy már több találkozóra is sor került, de a szerverek egyelőre túlságosan elfoglaltak ezek megmutatásához – talán pont ez okozta azt, hogy a két csillagközi koma nem lelte meg egymást. Biztos más-más dimenzióban voltak.
Amúgy Murray rendszeresen tweetel a játékkal kapcsolatban, így már tudjuk, hogy több mint 10 millió fajt fedeztek fel a No Man’s Sky játékosai, amely több, mint ahány fajt a Földön felfedeztek. Elmondása szerint rengeteg dolgot elrejtettek a játékban, amiket reményeik szerint felfedeznek majd az űrpionírok, de jelenleg többen játszanak a játékkal, mint amire számítottak. Éppen ezért, néhány remélt felfedezés jóval előbb történik meg, mint ahogy arra a Hello Gamesnél tippeltek. De legalább lesz okuk a következő ingyenes tartalmi frissítést jól megpakolni új elemekkel, easter eggekkel.
Sean Murray szerint szinte nulla annak az esélye, hogy a No Man’s Sky-ban két játékos egymásba fusson. Ami a jelen sztorit figyelembe véve nem túlzás, bár valószínűleg Murray nem éppen így gondolta a dolgot, mert ez inkább egy bug, mint szándékosság műve.
https://www.youtube.com/watch?v=AE0nuW-mQ8A
https://www.youtube.com/watch?v=TVrDaudzn64
Itt egy normális link, a bulvárvideóidra.
https://www.youtube.com/watch?v=AE0nuW-mQ8A
https://www.youtube.com/watch?v=TVrDaudzn64
Egyelőre a játék nem több bolygó nézőnél, de szerintem nem lenne rossz megvalósításban sem a többi funkció, ha több ember dolgozna rajta.
Egy Ars Technica-s cikk arról, hogy mit ígértek a játékhoz, és az emberek mit hallucináltak még hozzá. Kb. egy olyan ígéretet találtak, amit nem tartottak be. Nyilván ettől kezdve férgek, akik csak szegény játékosokat sarcolják.
"Ettől függetlenül a játèk lehet jó, de óriási átverès törtènt, amin nem lepődök meg."
Ó, igen... mégis melyik része a játéknak óriási átverés?
Az emberek fele itt, úgy van felháborodva meg érzi magát átverve hogy a kalóz pc-s verzióra vár...
Nyilván abban igazad van, hogy nem szabad vakon pénzt kiadni, az ígéretek hallatán, de ez pedig mindenkinek a saját döntése. Ha kifizette a pénzt annak ellenére, hogy ott volt az early acces felirat, onnantól egy szót sem szólhat, ha nem tetszik neki amit lát. A fejlesztők pedig az csinálnak utána amit akarnak.
Mellesleg elég bunkó dolog, olyat írni, hogy a "te fajtád". Ezzel nagyon sokat veszít az érvelésed a színvonalából.
Early Acces ellen fel lehet hozni sok negatív érvet, de a pozitív érvek miatt mégis létezik, úgyhogy el kell fogadni és felelősséggel szabad csak pénzt adni bármire, ahogy azzal te is egyetértesz, viszont, amit te nem értesz meg az az, hogy ez egy befektetés, mert látod a potenciált egy félkész termékben és az azon dolgozó csapatokban megbízol. Ennek a legnagyobb előnye az, hogy a kiadók nem szólhatnak bele a játék készítésébe és teljes szabadságot kapnak az alkotók, ami azért előnyös, mert a kiadóknál olyan emberek adják a pénzt, akik azt hiszik, hogy a CoD-ot kell majmolni. A legnagyobb hátránya pedig az, hogy felismerték sokan, hogy a naiv embereket könnyen be tudják csapni pár üres ígérettel, de ezeket több dologgal is szűrik, úgyhogy kevés az ilyen és legrosszabb esetben 5 dollárt nyúlnak le tőled, ami nem üt meg annyira, mint egy Batman játék, ami tele van buggal, de 60 dollár. Remélem írtam valami újat valakinek, ha eddig ezzel nem lett volna tisztában.
Nálam semennyire nem bukott a játék, mivel csak annyit vártam tőle, hogy lehessen felfedezni bolygókat, repkedni, meg amit az űrszimulátorokan lehet. Na meg hozza azt a különleges látványvilágot, ami megfogott a játékban..
Aki meg elhiszi a játékfejlesztők/kiadók ígéreteit és emiatt csalódik, az h*lye.
Személy szerint még nem temetném a játékos találkozást a No Man's Sky -ban, mert legrosszabb esetben majd egy tartalmi frissítéssel beraknak ilyesmit, de mivel sose állították, hogy majd tömegesen megyünk raid-elni, ezért nem is vártam el tőle, hogy lehetséges legyen ez. Tekintve, hogy egy kb. 20 fős indie stúdióról van szó és mekkora világot alkottak, előfordulhat, hogy olyan technikai korlátai vannak a multiplayernek, amit nem voltak képesek megoldani, de nem is számítottak rá, hogy bárki találkozzon, úgyhogy nem gondolták fontosnak megemlíteni ezt. Amennyiben ez a helyzet áll fent, úgy volna tisztességes, hogy tisztázzák ezt, de mint írtam én inkább megvárom a végét a dolgoknak a sárdobálás helyett.
A másik téma, amit érdemes szem előtt tartani, hogy az újságírók és a játékosok hypeolták fel maguknak ezt a játékot és a fejlesztők nem tehetnek róla, hogy valakik többnek hitték a játékot, mint ami. Vannak esetek, mikor a kiadók és a fejlesztők is többet ígérnek, mint amit teljesítenek és olyankor jogos a felháborodás, de itt nem ez történt legjobb tudomásom szerint.
Személy szerint még nem temetném a játékos találkozást a No Man's Sky -ban, mert legrosszabb esetben majd egy tartalmi frissítéssel beraknak ilyesmit, de mivel sose állították, hogy majd tömegesen megyünk raid-elni, ezért nem is vártam el tőle, hogy lehetséges legyen ez. Tekintve, hogy egy kb. 20 fős indie stúdióról van szó és mekkora világot alkottak, előfordulhat, hogy olyan technikai korlátai vannak a multiplayernek, amit nem voltak képesek megoldani, de nem is számítottak rá, hogy bárki találkozzon, úgyhogy nem gondolták fontosnak megemlíteni ezt. Amennyiben ez a helyzet áll fent, úgy volna tisztességes, hogy tisztázzák ezt, de mint írtam én inkább megvárom a végét a dolgoknak a sárdobálás helyett.
A másik téma, amit érdemes szem előtt tartani, hogy az újságírók és a játékosok hypeolták fel maguknak ezt a játékot és a fejlesztők nem tehetnek róla, hogy valakik többnek hitték a játékot, mint ami. Vannak esetek, mikor a kiadók és a fejlesztők is többet ígérnek, mint amit teljesítenek és olyankor jogos a felháborodás, de itt nem ez történt legjobb tudomásom szerint.