"Oh, ne, mi örülünk, ti kis butusok!" "Dehogy, nem, tiétek az érdem" — ilyen, és ehhez hasonló nyáladzással van tele a sajtóközlemény, amelyet az Arcania: A Gothic Tale kapcsán kaptunk meg pár órája, ezt mi most, ha nem bánjátok, inkább kihagynánk, szóval ragaszkodjunk a tényekhez, csak úgy röviden. A JoWooD kaszái által hajtott Spellbound nagy örömmel jelenti be, hogy úttörő, bár nyaktörően rövid határidőre készülő, hivatalos Gothic-folytatása, az Arcania végül is licenceli magának a Trinigy Vision 7-es motorját. Bár az ömlengésben elhangzik még pár "soha nem hallott", illetve "világmegváltó", ezeket ugorjuk, és foglaljuk össze a teljesség igénye nélkül, milyen szoftverek döntöttek még emellett a portéka mellett: a Spellbound már visszajáró vevő, hiszen a Desperados 2 (jaj) és a Helldorado is (juj) a Vision 7-nek köszönheti... öhm, külsejét, de a Ubisoft és a Blue Byte is fizetett már nekik (be nem jelentett játék, áh, az kizárt, hogy a Settlers-folytatás legyen...), sőt, egyik kedvenc csapatom, a mostanában gányt gányra halmozó Firefly is lepaktált az ördöggel — a Dungeon Hero címet viselő eposzhoz. Az igazi fegyvertény azonban az RTL házi fejlesztése, az Alarm for Cobra 11 — ilyen címekkel a Vision 7-es mögött csak nyerhetnek!
No de mi hajtja meg a Gothic 4-et?
Őszintén ledöbbentem, amikor az egyik hírlevélben kiszúrtam, hogy a Gothic negyedik részének fejlesztői bejelentették, milyen grafikus motorral dolgoznak... mióta is zajlik már a fejlesztés?
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
ArcaniA: Gothic 4 megjelenés:
2013. május 31.
ArcaniA: Gothic 4 gépigény:
CPU: 3200 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 10 GB
A DEAD SPACE-t is a Godfather (1.) része hajtja, mégis igen szép, és jól döcögő gamet pakoltak össze az EA-s fickók =).
A lényeg az, hogy bármiből ki lehet hozni jó játékot csak érteni kell hozzá.
De a pesszimizmust félretéve: a grafika nem minden. És főleg egy Gothic-nál nem. Ennek ellenére nekem a Risen ígéretesebbnek tűnik és azt tuti kipróbálom!