Ion Hazzikostas vezető tervező mondta el a Polygonnak adott interjújában, hogy bár tervezték a repülést a World of Warcraft utolsó kiegészítőjében, a Warlords of Draenorban, végül mégsem valósítják meg. Az ok egyszerű: túlságosan visszavett a játékélményből, ráadásul általa sokkal kisebb lett a világ.
- PC
Hazzikostas szerint ugyanis bár egyszerűbbé válik a repülés által a kalandozás, elvész a felfedezés öröme, a célzott kutatás lehetősége olyan esetekben, amikor megpróbálunk bejutni valahová, például egy hegyi barlangba. Egyszerűen odarepülünk, azt csókolom. Másik példával is élt, a rabszöktetéssel. Régen a játékosok harcok útján jutottak be és ki az ellenség fogolytáborából, a repülés lehetőségével azonban csak odaszállnak, felkapják a szökevényt, és huss, már el is tűntek vele. „Ezen a ponton a gyalogos játékmenet jobb, mint a repülős” – summázta mondandóját Hazzikostas.
Amúgy is aki idáig eljut már csak farmolni jár a mobok után.
Az érvelésével inkább arra akart rávilágítani, hogy a játékból gyorsan kiégnek emberek, mert könnyülhetett és gyorsabban érnek el nagy szinteket a játékosok és a repülő hátas meg pillanatok alatt odaérnek ahová szeretnének.
Nem tudom milyen kiegészítőn dolgoznak, de nekik valószínű sürgetőbb bővíteni a játékot, mert most ment el sok ember és ezért nekik valamit ki kell találni, hogy a fizetős táboruk megmaradjon.
Mert ez olyan mintha vennék egy hajót, csak nincs víz a környéken ahol használhatnám...
Kár, hogy nem játszom már.