Nem lehet majd ártatlanokat ölni a Battlefield 3-ban, mert a fejlesztők szerint a játékosok mindig "a sötét oldalt választanák". Érdekes és kissé nevetséges érvelés következik a játék producerétől, Patrick Bachtól -- persze az, hogy nevetséges, nem jelenti, hogy nem elgondolkodtató.
"A a játékosokat döntéshelyzetbe hozod, mindig a rossz mellett voksolnak, mert úgy gondolják, hogy »a sötét oldal király«, és úgysem kapja rajta őket senki. Személyesen szeretném távol tartani a civileket a Battlefield 3-tól, mert úgy érzem, az emberek csak rosszat csinálnának. Továbbá nem akarok olyan videókat látni az interneten, amikben civileket ölnek a játékosok."
Backnak a Rock, Paper, Shotgun munkatársa feltette a kérdést, hogy mi lenne, ha a játékos egy gyerekkel találná szemben magát. Nos, a producer szerint a hidegvérű gamer szétlőné a fejét, s emiatt mindeni a DICE-ot venné elő. Back úgy véli, hogy a játékok most vannak abban a korban, amiben a filmek voltak a 30-as és 40-es évek fordulóján. Ki kell kísérletezni, meddig mehetünk el.
Személyes véleményem azonban, hogy a DICE egyszerűen megijedt a nyáron történt norvég mészárlástól. A gyilkos ugyanis előszeretettel emlegette a játékokat, sőt, saját bevallása szerint a Call of Duty: Modern Warfare 2-t használta "gyakorlásra", melyben egyébként igenis lehet civileket ölni. A svédek és az EA pedig szeretnének biztonságos talajon mozogni: ha egy őrült elő is rángatja a játékukat a kalapból, moshatják kezeiket, mondván, hogy ők direkt figyeltek. Hogy ez mennyire szimpatikus vagy antipatikus gondolat, azt mindenki maga döntse el.
"A a játékosokat döntéshelyzetbe hozod, mindig a rossz mellett voksolnak, mert úgy gondolják, hogy »a sötét oldal király«, és úgysem kapja rajta őket senki. Személyesen szeretném távol tartani a civileket a Battlefield 3-tól, mert úgy érzem, az emberek csak rosszat csinálnának. Továbbá nem akarok olyan videókat látni az interneten, amikben civileket ölnek a játékosok."
Backnak a Rock, Paper, Shotgun munkatársa feltette a kérdést, hogy mi lenne, ha a játékos egy gyerekkel találná szemben magát. Nos, a producer szerint a hidegvérű gamer szétlőné a fejét, s emiatt mindeni a DICE-ot venné elő. Back úgy véli, hogy a játékok most vannak abban a korban, amiben a filmek voltak a 30-as és 40-es évek fordulóján. Ki kell kísérletezni, meddig mehetünk el.
Személyes véleményem azonban, hogy a DICE egyszerűen megijedt a nyáron történt norvég mészárlástól. A gyilkos ugyanis előszeretettel emlegette a játékokat, sőt, saját bevallása szerint a Call of Duty: Modern Warfare 2-t használta "gyakorlásra", melyben egyébként igenis lehet civileket ölni. A svédek és az EA pedig szeretnének biztonságos talajon mozogni: ha egy őrült elő is rángatja a játékukat a kalapból, moshatják kezeiket, mondván, hogy ők direkt figyeltek. Hogy ez mennyire szimpatikus vagy antipatikus gondolat, azt mindenki maga döntse el.
Nah jó az se valami reális, de az áll a legközelebb a valósághoz.
"ott vagy a harctéren és a civil mögött van az ellenfél, aki megöl téged, ha nem lősz keresztül a civilen" --- ehez neki is keresztül kéne lőnie... és nehogy azt hidd hogy a golyó csak úgy nyíl egyenesen tovább halad... a lényeg hogy a háborúban nem ölhetsz csak úgy civileket az más kérdés hogy a katonák néha ezt megtették...
még egy kérdés... látom állandóan a COD-okat emlegeted... na abban mi a reális?
Ugyanakkor egy közel keleti városi ütközetben igen is legyenek civilek, netán még plusz jutalmat is kapnánk ha meg mentjük/nem veszélyeztetjük őket, vagy olyan megoldás is lehetne hogy ott szaladgálnak de nem lehet meglőni őket mert a játék nem engedné, a hangulathoz az is kéne.
Szerintem nem mond hülyeséget!
"A a játékosokat döntéshelyzetbe hozod, mindig a rossz mellett voksolnak, mert úgy gondolják, hogy »a sötét oldal király«
Mr. Bach, örömmel közölném önnel, hogy ha eddig bármiféle RPG-vel játszottam, vagy úgy általában véve olyan játékkal, amiben lehet jó és rossz oldal között választani, én kizárólag az előbbi mellett tettem le a voksomat. Egyetlen játék sem jut eszembe, amiben nem a jó oldalt választottam volna. Egyedül talán a Fable TLC-t kezdtem el rosszban (de előtte természetesen végigvittem már jóban), még a nővéremet is megöltem, de a játék végén egyszerűen képtelen voltam megtartani Pengés Jack maszkját, így tűzbe vetettem, kiűzve a gonoszságot Albion földjéről. A Mass Effect 2-ben úgy 20 perc után már csak pár kis karcolás emlékeztetett az előtte körülbelül a fél arcomat beborító narancs színben pompázó implantátumra, ami ugyancsak a jó karma előnyös jele. Szóval szerintem azért mégsem minden az a minden játékos...
kosegim: Valóban nem az a lényeg, de képzeld el, ott vagy a harctéren és a civil mögött van az ellenfél, aki megöl téged, ha nem lősz keresztül a civilen.Na most, ha rá is lősz a civilre, kábé, mint egy Isten tovább áll, mint aki jól végezte dolgát...,és ilyenkor esik le az ember álla, hogy Úristen, mi ez, holott a DICE reális FPS-t ígért...,kérdem én ebben mi a REÁLIS?Egy szó, mint 100 csalódtam a DICE-ban!
karesz0995: ott se írja ki mindíg csak ha egy olyan társat ölsz, mint például, Price vagy Foley.
@kremes_tabornok Ez is csak a hulyesegedet bizonyitja.
En pl. Cod 6-ban inkabb meghaltam mint, hogy civilre lojjek... pl. No russianban egyaltalan nem lottem meg a kommandosokat se....
De mivel debil őrült vagyok ezért nem teszik XD