A Microsoft eszközeivel és stúdióival foglalkozó csoport vezetője, Aaron Greenberg elmondása szerint az Xbox One-ra fejlesztő cégek nem kötelesek minden esetben elérni az 1080p-s felbontást. Ennek használatát, vagyis, hogy a játék Full HD-ben fut-e az Xbox One konzolon, teljesen a fejlesztőkre bízzák. A Microsoft embere kijelentette azt is, hogy a következő generációban elhozzák majd a legjobb sikerjátékokat, és támogatják akár a 4k felbontást is a játékok és más szórakoztató tartalmak esetében.
Mint ismeretes, a Crytek műhelyében készülő, Xbox One exkluzív Ryse: Son of Rome „csak” 1600x900 pixel felbontásban érkezik. Cevat Yerli, a Crytek egyik fejlesztője korábban a Twitteren védte meg a játékot, mondván, hogy ennek ellenére gyors lesz és zökkenőmentes, valamint a felbontás ellenére igazi Full HD élményt fog nyújtani a játékosok számára.
Egyébként mind a kettő igaz, FullHD-tól nagyon kicsivel tér el, tehát a különbséget nehéz észrevenni, plusz 1080p-re van felskálázva.
Nem hinném, hogy ennyire ki tudnák használni a konzolt még, lesz itt fejlődés.