A mai nap nem a Dead Space 3 rajongóké, hisz ez már a harmadik megosztó jellegű hír a játékkal kapcsolatban. Először a Mass Effectből importált N7-es páncél csapta ki a biztosítékot pár fanatikusnál, majd kiszivárgott, hogy a fegyverek nemcsak a játékban talált tárgyak segítségével lesznek fejleszthetők, de valós pénz befizetésével is erősíthetjük őket.
Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhető lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerős játék-PC-ink az égvilágon semmilyen előnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.
Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetően a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erősebb, mint bármelyik most kapható konzol.
Nos, ha ez még nem lett volna elég egy kellemetlen fintorhoz, íme egy újabb rúgás a gyomrunkba: a Dead Space 3 PC-s változata az ég világon semmivel sem lesz jobb a konzolos portoknál. Persze, a felbontás emelhető lesz, és nyilván kapunk néhány grafikus opciót, de DirectX 11-es effektek nem lesznek, és a textúrák sem élesebbek PC-n, mint a sokéves játékgépeken. Összefoglalva: a bivalyerős játék-PC-ink az égvilágon semmilyen előnnyel nem járnak a Visceral akció-horrorjában.
Ez persze nem kifejezetten rossz hír, hisz maga a játékmenet a kipróbált demó alapján nagyon rendben van, és tulajdonképpen a látványvilág is biztató, köszönhetően a Visceral Games tehetséges grafikusainak. Ugyanakkor tény, hogy örültünk volna neki, ha legalább a textúrák felbontását feltornásszák, hisz egy PC sokkal erősebb, mint bármelyik most kapható konzol.
Írtad hogy annyira nem fontos a grafika. Nos, ez nagyrészt tényleg így van, de most az egyszer nem értek veled egyet. Ez egy horror játék (legalább is hivatalosan az), és horror játékoknál azért számít a grafika vagy legalább is a megfelelő vizualitás, azaz a horrorhoz méltó látvány. És itt most leginkább az árnyékokra és fényhatásokra gondolok. Ez a kettő sokszor nagyon fontos egy horror játékban. És a Dead Space ezen a téren (szerintem) ZSENIÁLIS!!!
El kell fogadni: a PC sokadlagos a sorban és a rá elkészített portok nem az igényesség jegyében születnek, hanem a már elkészült munkának egy kis befektetés fejében továbbdolgozott verziói, a többlet pénzbevétel reményében, hogy a jószágáról az utolsó bőrt is lenyúzhassa a gazda. Ez már jelentkezett a PS2 idején is ( A GTA3 portja óta rémálmaim lehetnének...), de mivel a 3 nagy konzolgyártó az elmúlt években meglehetősen jó pozícióba került, így szerintem a további PC-s jövő sem túl fényes, ráadásul az Android is szépen hasít, a minőségi mobil játéklehetőséget előre vetítve.
De egyszerűen nem tud érdekelni a grafika.
Jó persze azért ha a játék nem szép,csúnya akkor azt azért megjegyzem de a Dead Space 3 szerintem teljesen jól néz ki mellesleg nem a grafikán múlik ,hogy most a játék jó lesz-e vagy nem.Egy játéknál sem azon múlik.
Még annyit hozzá tennék ,hogy a DX9 és DX11 között én sem látok nagy különbséget de lehet azért van mert rossz hozzá a szemem vagy nem is nagyon érdekel (szerintem inkább az előbbi )
Amúgy a grafika engem sose érdekelt, kb olyan szinten csak hogy ami ocsmány volt azt megjegyeztem hogy az, ami meg szép azt meg azért. Kb 5 percig nézegettem milyenek a texturák stb, de utána nem érdekelt, csak játszottam meg a sztorival foglalkoztam. Úgy hogy nálam kb. ennyiben merült ki a dolog és még mindig ennyiben merül is ki.
De sok PC-snél tuti kiveri a biztosítékot, vesznek egy erős hardweart amit használni szeretnének, azért vették, és talán jogosan ??? elvárják hogy azt használni is tudják. Különben nem lenne értelme új VGA-t venni. Plusz nem biztos hogy szeretnének egy sima konzol portot kapni, mert kb ez a nesze tessék itt egy csont nektek is kategória az ilyen.
Amúgy ha új engine lenne alatta az még nem lenne szerintem azzal egyenlő hogy szarul fut...
És? Őszintén mondd már meg nekem, hogy a Dx11 miben jelent annyira kiemelkedőt. Mellesleg hova fejlessze már a Visceral ezt a gyökeresen előzőgenerációs motort? Még az is lehet, hogy a Dx11 support, tesszellációval szinte megvalósíthatatlan lenne. Nem mintha tényleg dobna bármit is a látványon.
Minden másban pedig egyébként is szép. A DS2 remekül futotta a konzolokon és nem hiszem, hogy bármelyik PC-s nyafizott volna. Ez pedig nem is techdemo, szóval nem tudom, hogy a PC-sek miért várják el minden játéktól a HDAO + Tesszelláció kombót. Értem én, hogy valamivel próbálják kompenzálni, hogy a PC erősebb, aztán mégsem annyival jobb, de nem azzal kéne, hogy a fejlesztőknek anyáznak, miért nem fut minden deferred render engine-en.
A textúrák ha szebbek, és lehet normálisan skálázni én már meg vagyok elégedve. Lehet most egyik sem lesz meg, de az sem nagy érvágás. A játék még így is szép és jól fut. Nyilván, ha mégis új engine lenne alatta, azért menne a sírás, mert szarul fut.