Akárcsak az eredeti játékban, úgy az átgondolt Need for Speed: Most Wantedben is központi szerepet játszik a rendőrök elleni hajsza. Bármikor -- verseny közben vagy az után -- egy őrült hajszában találhatjuk magunkat, ami akár a játékvilág minden szegletébe elvihet minket. Hajmeresztő tempó mellett kell megtalálnunk az útzárak közti rést, és csúszós utakon is pontosan kell bevenni a kanyarokat, az adrenalin meg pumpál, a zene dübörög, a motor pedig visít. Ugyan mi kellhetne még egy kis szórakozáshoz?
Need For Speed: Most Wanted -- Get Wanted trailer
Friss játékmenet-videó érkezett a Need for Speed: Most Wantedből, melyben egy kis fogócskára invitálnak minket a fejlesztők.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Need for Speed: Most Wanted (2012) megjelenés:
2012. november 02.
Need for Speed: Most Wanted (2012) gépigény:
CPU: 2400 MHz,
RAM: 2048 MB,
VGA: 512 MB,
HDD: 20 GB
A Hot Pursuit hatalmas világsiker lett. A kritikusok zabálták, az egyes verziók nagyon jól fogytak. Az már megint más kérdés, hogy baromi messze áll a tökéletestől. Az árkád jelleg kellemes ismerős volt, de az autók irányítása (és itt most nem a driftre gondolok) rettenetes. Annyira lassan reagálnak, hogy a jövőbe kellene látnom fél percet, hogy ki tudjam kerülni a szembejövőt. A rendőrös megmozdulások pedig a röhej kategóriát gazdagítják.
Nagyon várok valamilyen igazi arcade autóversenyes játékot. Az meg, hogy elírásból "véletlenül" NFS került a dobozra Burnout helyett...nos... egye fene. Ha normális (gyors) irányítást kap, akkor a látottak alapján túl sok gond nem lesz.
Amúgy meg már igen sokszor elmondtam, de az NFS széria hanyatlása már a Carbon-nál jelentkezett. Már az se volt olyan hű de jó, az MW szintjét nem tudta hozni. A PS az nem is tudom, nálam egy vicc volt csak, valahogy nem klappolt ott sok minden. Az UC volt a széria egyik legnagyobb szégyen foltja az már a bűn rossz kategóriát erősítette. Utána az jött ugye 2 Shift is, na azok elég pofásak voltak, egyértelmű hogy mellékhajtása a szériának és csak azért került rájuk az NFS név hogy eladhatóbb legyen, ennek ellenére én szerettem őket. Jól össze voltak rakva, úgy ahogy azt kellett. Ott volt a 2010-es HP ami ugye nem volt egy kasszasiker de végre újra életet lehelt a széria arcade vonalába. Majd jött a tavalyi 2 órás rettenet amit The Run néven csúfoltak. Na ez már olyan szinten taposta földbe a széria renoméját hogy az már rossz volt nézni. Az alapötlet kiváló, na de a megvalósítás, az botrányos. Úgy hogy most már ezek után nem várok már semmit sem az új résztől, lesz ami lesz.
Az "igazi" atom hardcore (arcade, sztoris) tuning kipusztult az Undercover című rettenettel - 4 évvel ezelőtt. A Shift már irányon indult el. A The Run modifikációit én nem mondanám mély dolognak. A HP alapból klasszikus irányt követő játéknak lett beharangozva, ahogy ez is. Minimális változtatás lesz az autókon, de semmi egetrengető... ahogy azt mondták is. Ez Criterion féle cucc lett (akiknek járna egy hatalmas fejbeverés, hogy nem Burnoutot csinálnak...) nagy bejárható területtel, amit most végre megtöltenek élettel (szemben a HP féle halott tájjal) és nagyon durván ki lesz hegyezve online dolgokra (akárcsak a Burnout Paradise cooperative online kihívásai). Akinek ez nem "igazi NFS", akkor az valószínűleg 2003. környékén (Underground) csatlakozott a fanokhoz. Mondom ezt úgy, hogy az én kedvencem még mindig az Underground 2.
Na itt ilyen nincs, pusztán az a célod hogy te legyél a legkörözöttebb versenyző, ennyi. Na ez nudli.
A Criterion kivégzését? Úgy érted az EA kivégzését. A Criterion a világ legjobb arcade sorozatát csinálta. Ez (volt?) a Burnout sorozat. Az EA látta, hogy agonizál és szenved a Black Box és a átadta a Criterionos srácoknak. A vonal direkt lett ilyen, a teljesen arcade vonal feltámasztása miatt amiért állítólag mindenki zokogott évek óta. Most tessék itt van.
Most Wanted nem a rendőrös üldözésről szólt hanem a stílusról? Akkor miért lett az a címe ami...? A Most Wanted (2005) ismét csak a fent említett "vissza má' a rendőröket!" dologg miatt lett rendőrös. Ha stílus, akkor ott U1-U2-Carbon gizdázás.
Külön fájó pont, hogy már itt is a Skyline/GT-R folyik a képről . Annyira unalmas/lejárt autó már. Amikor anno az Underground felhozta (az akkor már nem is gyártott) R34-et, konzolos körökben már erősen lefutott autónak számított. A Poliphony-Nissan kapcsolat óta pedig minden második autó Skyline a Gran Turismo-ban.
Amúgy én a Criterion kivégzését várom már. Ez egy Burnout amire NFS emblémát aggattak mert így kelendőbb. Vicc az egész, eleve Most Wantedről beszélünk aminek nem a rendőrös üldözés volt a lényeg, hanem a stílus. Az hogy bármelyik autódat szénné tuningolhattad úgy ahogy azt akartad, ergo fiatalos volt, és laza. Ez meg minden csak nem az. Mert oké meg maradt a nappali versenyzés, megmaradtak a rendőrök, csak ép ez a fiatalos szénné tuningolos jellemző maradt ki ami a lelkét adta az egésznek. Szóval nálam ez már most bukta. Az hogy nincs garázs nem érdekel, vagy is nem zavar hogy nincs, de ha lenne az se lenne rossz. Az hogy végre vissza térnek a SUV-ok, kaján vigyort csal az arcomra. De hogy nem tuningolhatom fel a hőn szeretett Skyline-omat (már ha lesz benne) na az zvaar, és nem kicsit hanem nagyon.
Autóváltás: mivel indulok ha x óra után belépek? Fix helyről, esetleg az utolsó autóval, amiben ültem? Van olyan hely, ahol gyorsabban tudok majd autót cserélni? Például egy garázs, amiben minden megtalált autó benne lesz?
Ezekre azért kíváncsi leszek.
Mindenesetre, múlt héten előrendeltem.