Az Infinity Ward hűen a korábbi ígéretéhez közzétette az MW2 multiplayer módjának első trailerét, ami mellé ugyan nem adtak ki egy írásos dokumentumot, ami részletesen elmagyarázná, mi micsoda, de a másfél perces mozgóképből így is elég sok mindent megtudtunk.
Mint láthatjuk, a killstreakek visszatérnek, sőt mostantól személyre is szabhatjuk őket. Ahogy fejlődünk, egyre több és érdekesebb kiváltságokat állíthatunk be magunknak, például 11 egymást követő gyilkosság után egy AC130-as repülőgép gépágyúját irányíthatjuk, ám ez várhatóan sok játékost idegesíteni fog, talán még tiltani is fogják a szervereken, hasonlóan a Martyrdom perkhez vagy a gránátvetőhöz.
A fegyverek terén újdonságként bemutatkozik a hőkövetős RPG, ami a repülőgépek és — ha egyáltalán lesznek, akkor — a helikopterek ellen tökéletes lesz. Ezen felül visszatérnek a flashbangek is, de lesz egy új, tapadós gránát is, ami felettébb érdekesnek tűnik, azon viszont meglepődtem, hogy az E3-as játékmenet-videóban bemutatott szívverés-érzéklelő radar a multiplayer módban is elérhető lesz, ez pedig felvet egy nagy kérdést: ha ezt minden fegyvernél lehet majd használni — például egy perk segítségével —, akkor többet nem lesz szükséges UAV-kat hívni, vagy ezt a radart csak egy bizonyos killstreak után kapjuk meg? Várjuk a válaszokat, Infinity Ward!
U.i.: Akinek támadt egy jó killstreak ötlete, az a játék hivatalos twitterén elmondhatja a fejlesztőknek, természetesen angolul.
Mint láthatjuk, a killstreakek visszatérnek, sőt mostantól személyre is szabhatjuk őket. Ahogy fejlődünk, egyre több és érdekesebb kiváltságokat állíthatunk be magunknak, például 11 egymást követő gyilkosság után egy AC130-as repülőgép gépágyúját irányíthatjuk, ám ez várhatóan sok játékost idegesíteni fog, talán még tiltani is fogják a szervereken, hasonlóan a Martyrdom perkhez vagy a gránátvetőhöz.
A fegyverek terén újdonságként bemutatkozik a hőkövetős RPG, ami a repülőgépek és — ha egyáltalán lesznek, akkor — a helikopterek ellen tökéletes lesz. Ezen felül visszatérnek a flashbangek is, de lesz egy új, tapadós gránát is, ami felettébb érdekesnek tűnik, azon viszont meglepődtem, hogy az E3-as játékmenet-videóban bemutatott szívverés-érzéklelő radar a multiplayer módban is elérhető lesz, ez pedig felvet egy nagy kérdést: ha ezt minden fegyvernél lehet majd használni — például egy perk segítségével —, akkor többet nem lesz szükséges UAV-kat hívni, vagy ezt a radart csak egy bizonyos killstreak után kapjuk meg? Várjuk a válaszokat, Infinity Ward!
U.i.: Akinek támadt egy jó killstreak ötlete, az a játék hivatalos twitterén elmondhatja a fejlesztőknek, természetesen angolul.
a 4-ben már 6 szinten megvolt a több élet és az elég is a továbbiakba.
az ac130 meg szerintem 50 kill strikenál kéne hívni(ami valljuk meg nem lesz egyhamar meg én 37 -ig jutottam el azt is úgy hogy hívtam egy rakás repcsit meg helit meg minden jót)
Pl: cod4-re nem jönnek jó patch-ek+pályák mert ott a cod5 és arra figyelnek ezzel is ez lesz pedíg ez így nem jó.
Már látom előre, hogy megveszem a fémdobozost(már ha lesz pc-n) és fél év után lexarják mert készül az új cod.
de jó a pozitív hozzállásod
Most kapunk új fegyvereket, hasztalan új dolgokat, ezeket kb senki nem fogja használni, újra kijön egy warmod vagymi és az egész egy az egyben marad ugyanaz, csak 16ezer forintért....*clap*clap*clap*
Az egyetlen új és jó dolog a single-je lehet, de az az emberek 80%-át nem érdekli...
Arra meg hogy sokan azt írják, hogy hűűű mennyi ideig jó lesz ez:
2 hét...utána bejelentik a következő részt ami 3 hónap múlva megjön....XD
Mert Activision....