A Mirror's Edge egy rendkívül érdekes, bár végső soron nem túl sikeres játék volt, amely a 2008-as elég gyengus eladások terén jelentkezett leginkább. John Riccitiello, az EA vezérigazgatója úgy gondolja, hogy megérdemel egy folytatást, még annak ellenére is, hogy a kiadó csökkentette a fejlesztési költségeket. Mindössze azt nem tudják még a kiadónál, hogy pontosan milyen irányba vigyék tovább a sorozatot.
Riccitiello az eredeti vizuális világ és a játékmenet szempontjából összességében elégedett volt az első résszel, azonban szerinte túl sokszor fordult elő, hogy az állandó free running közben "megtorpant" a játék, és szerinte ettől nem volt eléggé szórakoztató.
"Olyan volt, mintha nem tudtuk volna eldönteni, hogy Portal-hőst, vagy egy futárt akarunk bemutatni. A vevő pedig nem volt kész arra, hogy állandóan váltogassuk a játékstílusokat. Az biztos, hogy innovatív volt a játék, de rá kell jönnünk, hogy ezen felül milyen irányba megyünk, ha ötmillió példányt akarunk eladni egymillió helyett."
Riccitiello állítólag sokat vitatkozott a fejlesztőkkel, mert azt szerette volna elérni: döntsék el, hogy hagyományos FPS-játékot készítsenek a folytatásból, vagy inkább a Portal-szerű feladványokat és játékmenetet részesítik előnyben.
Az Electronic Arts mindenesetre egy relatíve kis csapattal dolgozik a folytatáson és csak "idő kérdése", hogy mikor készülnek el vele. Emellett iPhone-ra is megjelenik majd egy különálló rész januárban.
Riccitiello az eredeti vizuális világ és a játékmenet szempontjából összességében elégedett volt az első résszel, azonban szerinte túl sokszor fordult elő, hogy az állandó free running közben "megtorpant" a játék, és szerinte ettől nem volt eléggé szórakoztató.
"Olyan volt, mintha nem tudtuk volna eldönteni, hogy Portal-hőst, vagy egy futárt akarunk bemutatni. A vevő pedig nem volt kész arra, hogy állandóan váltogassuk a játékstílusokat. Az biztos, hogy innovatív volt a játék, de rá kell jönnünk, hogy ezen felül milyen irányba megyünk, ha ötmillió példányt akarunk eladni egymillió helyett."
Riccitiello állítólag sokat vitatkozott a fejlesztőkkel, mert azt szerette volna elérni: döntsék el, hogy hagyományos FPS-játékot készítsenek a folytatásból, vagy inkább a Portal-szerű feladványokat és játékmenetet részesítik előnyben.
Az Electronic Arts mindenesetre egy relatíve kis csapattal dolgozik a folytatáson és csak "idő kérdése", hogy mikor készülnek el vele. Emellett iPhone-ra is megjelenik majd egy különálló rész januárban.
A második részbe viszont tényleg kellene valami nagy újítás, mert még egyszer ugyan ezt megkapni már nem lenne túl jó... A legjobb lenne egy nyílt város mindenféle miniküldetéssel és egy fő szállal...
Elég nehéz lesz az 1. résznél jobb játékot kihozni a valamikor megjelenő 2. részben,mert végülis sok mindenen nem tudnak változtatni,max a sztorin. Örülnék neki,ha a 2. rész tovább vinné az 1. szálát és egy összefüggő történetet kapnánk,nem pedig két részt,közöttük egy nagy hézaggal. Még karakterváltást esetleg választható karaktert Szerintem ez a játék(Mirror's Edge 2.) sem lesz sikeres,de én lehet,hogy megveszem,nekem bejött már az első is. Minden esetre nem lesz egy megváltó játék,egy hatalmas robbanás,mint mondjuk a CoD6.
Nekem a 2. szinte biztos kimarad.
De én Riccitelloval értek egyet..