A panaszokat Mike Huang személyes blogján olvashatjuk (ami jelenleg nem elérhető).
Mike arról ír, hogy 2003-ban hagyta ott a Blizzard North-ot, és mikor még ott dolgozott, már akkor sokat foglalkoztak a Diablo 3-mal, főleg az új grafikus motort tesztelték. Szerinte a Diablo 3 esetében olyan döntéseket hoztak a készítők (a folytatást a Blizzard Irvine csinálja), amik az ellenkezői azoknak, melyeket az eredeti Diablo fejlesztői hoztak volna.
Első példának a „lebegő számokat” említi - először nem hittem el, hogy vannak lebegő számok, de aki figyelmes, az láthatja a játékmenet videóban -- ezek azt jelzik, mennyi kárt okoztunk az ellenfelünknek. Ezt a funkciót már a 2. rész készítésekor javasolta Blizzard Irvine, de az akkori fejlesztők visszautasították.
Mike-nak az sem tetszik, hogy a barbár karakterosztály visszatér, mert szerinte az a leginkább hibás kaszt. Ezt azzal magyarázza, hogy az óriási ugrásának köszönhetően a többi kaszthoz képest előnyre tesz szert. Érdekesség, hogy a Diablo 3 eredeti terveiben még az szerepelt hogy egy karakterosztályt sem hoznak vissza az előző játékokból, hanem új kasztokat, és hozzájuk illő új képességeket készítenek.
Igazán nem értem, hogy miért kell szapulni ezt a szegény Diablo 3-mat. Valakinek az nem tetszik, hogy a witch doctor az előző rész nekromantájára hasonlít, valakinek meg az, hogy túl színes a játék. Másoknak meg a piros életerő gömbök nem jönnek be.
Mike Huang szerint még 1-2 évet kell várnunk a megjelenésig, és majd akkor meglátjuk, hogy milyen lett valójában a játék, addig meg örüljön, hogy lesz folytatás, és nem kell már jó előre lehurrogni.
Mike arról ír, hogy 2003-ban hagyta ott a Blizzard North-ot, és mikor még ott dolgozott, már akkor sokat foglalkoztak a Diablo 3-mal, főleg az új grafikus motort tesztelték. Szerinte a Diablo 3 esetében olyan döntéseket hoztak a készítők (a folytatást a Blizzard Irvine csinálja), amik az ellenkezői azoknak, melyeket az eredeti Diablo fejlesztői hoztak volna.
Első példának a „lebegő számokat” említi - először nem hittem el, hogy vannak lebegő számok, de aki figyelmes, az láthatja a játékmenet videóban -- ezek azt jelzik, mennyi kárt okoztunk az ellenfelünknek. Ezt a funkciót már a 2. rész készítésekor javasolta Blizzard Irvine, de az akkori fejlesztők visszautasították.
Mike-nak az sem tetszik, hogy a barbár karakterosztály visszatér, mert szerinte az a leginkább hibás kaszt. Ezt azzal magyarázza, hogy az óriási ugrásának köszönhetően a többi kaszthoz képest előnyre tesz szert. Érdekesség, hogy a Diablo 3 eredeti terveiben még az szerepelt hogy egy karakterosztályt sem hoznak vissza az előző játékokból, hanem új kasztokat, és hozzájuk illő új képességeket készítenek.
Igazán nem értem, hogy miért kell szapulni ezt a szegény Diablo 3-mat. Valakinek az nem tetszik, hogy a witch doctor az előző rész nekromantájára hasonlít, valakinek meg az, hogy túl színes a játék. Másoknak meg a piros életerő gömbök nem jönnek be.
Mike Huang szerint még 1-2 évet kell várnunk a megjelenésig, és majd akkor meglátjuk, hogy milyen lett valójában a játék, addig meg örüljön, hogy lesz folytatás, és nem kell már jó előre lehurrogni.
Ha az a legnagyobb baja a játékkal ennek a Huangnak, hogy vannak lebegő számok akkor nincs ki a 4 kereke.
A witch doctor nekem tetszik, a barbár pedig a 2. részben is a kedvencem volt és nem a szerinte túl nagy előnyt adó ugrás miatt.
Ha az a legnagyobb baja a játékkal ennek a Huangnak, hogy vannak lebegő számok akkor nincs ki a 4 kereke.
A witch doctor nekem tetszik, a barbár pedig a 2. részben is a kedvencem volt és nem a szerinte túl nagy előnyt adó ugrás miatt.