A Titanfall eddigi videói és maréknyi hivatalos játékképe kérdésessé tette, hogy lesznek-e mesterlövészek a játékban, elvégre az óriásrobotos koncepció elméletben alááshatja a sniper karakterek létjogosultságát. Nos, szerencsére a Respawn mindenre gondolt: tudván, hogy a Call of Dutyban is népszerűek, a Titanfallban is lesznek mesterlövészek.
Persze ez nem jelenti azt, hogy azok a játékosok, akik távolsági fegyverekre specializálják magukat, megállíthatatlan terminátorként rohangálnak majd az instant killes mordályaikkal. A fejlesztők állítják, hogy a Titanfallban csak akkor ér valamit a sniper, ha a játékos használja a zoomot, azaz tényleg célba veszi áldozatát. Ellenkező esetben, vaktában lőve, a fegyver sebzési rátája csökken.
Sőt, az úgynevezett "gyors scope-olás" sem vezet eredményre, ergo nem lehet hirtelen rázoomolni az ellenfélre futás közben, és leadva egy még mindig jórészt pontatlan lövést, bízva a szerencsében, na meg az azonnali fragben. Nem kérem, a Titanfall ennél több taktikát igényel majd. Jól hangzik, megjelenés jövőre (viccesen hangzik ez így szilveszterkor) várható PC-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra.