Az interneten ezer éve pletykálják, hogy többjátékos módot kap a Mass Effect 3, s bár a BioWare mindeddig tagadta a dolgot, az ausztrál Power Play magazin most hivatalosan is leleplezte a játék multiját.
"Így van, többjátékos módot kap a Mass Effect 3! Edmontonba utazunk a BioWare irodájába, hogy kipróbálhassuk a sorozat első online játékélményét, és elcsevegjünk a sorozat producerével és a játék projektvezetőjével, Casey Hudsonnal a döntésről, mely szerint multiplayer csatákkal bővítik ki a galaxis epikus háborúját ."
A szalagcím egyértelmű és világos: nemsokára leleplezik a Mass Effect 3 többjátékos módját, mi pedig vagy örülünk, vagy sírunk, rajongója válogatja. A fejlesztők mindenesetre nem fűztek kommentárt a dologhoz, esélyes tehát, hogy a Power Play exkluzív információiról van szó.
"Így van, többjátékos módot kap a Mass Effect 3! Edmontonba utazunk a BioWare irodájába, hogy kipróbálhassuk a sorozat első online játékélményét, és elcsevegjünk a sorozat producerével és a játék projektvezetőjével, Casey Hudsonnal a döntésről, mely szerint multiplayer csatákkal bővítik ki a galaxis epikus háborúját ."
A szalagcím egyértelmű és világos: nemsokára leleplezik a Mass Effect 3 többjátékos módját, mi pedig vagy örülünk, vagy sírunk, rajongója válogatja. A fejlesztők mindenesetre nem fűztek kommentárt a dologhoz, esélyes tehát, hogy a Power Play exkluzív információiról van szó.
Szerintem a legjobb egy Splinter Cell:Conviction szerű coop lenne, ami a főtörténethez kapcsolódik, 2-3 játékossal, ne legyen túl hosszú, de legyen érdekes.
Az ME1 kontra ME2-höz pedig annyit: nekem is jobban tetszett az első. Még a grafikája is szebb szerintem, de ez persze végképp csak ízlés dolga. A második baromira túlpolírozott, és valahogy semmi hangulata. Az első engem sokkal inkább megragadott. A kettő már inkább egy shooter. Az elsőben is tűzharc volt, persze... de mégis valahogy RPG-sebb, kicsit komótosabb, megfontoltabb, nem ez a darálda, mint a kettőben. Amúgy nem csak a nosztalgia beszél belőlem, nemrég vittem újra végig mindkét részt, tegnap vagy tegnapelőtt nyomtam le Sovereign-t. SPOILER: Ja igen, mekkora volt már, hogy rádumálhatod Sarent, hogy lője agyon magát. Gyakorlatilag kidumálhattad magad egy bossharcból. Vagy legalábbis az egyikből (SPOILER VÉGE). Na mindegy, szóval ez is csak egy példa, hogy a második bizony gyengébb történetű, kevesebb lehetőséggel. Felszínesebb. Szóval nem csoda, hogy a tömegek még jobban rákaptak. Én pl. a kis eszemmel fel nem foghatom, hogy lehet pozitív változás, ha valami "pörgősebb" lett. Üljetek fel a ringlispílre, bakker. Meg ilyeneknek örülni, hogy kiveszik az inventory-t és a loot-ot, mer' hogy minek az... borzalom. Hol éltek ti? Na meg se fegyver-, se páncélválaszték attól a kevéstől eltekintve, amit a játék alapból ad, meg mikor egy-két helyen nagy kegyesen megengedi, hogy találj egyet-kettőt... és persze amit DLC-ként (!!!) lehetett megvenni (én egyébként direkt élveztem az 1-ben, hogy mindenféle ízléstelenebbnél ízléstelenebb színű páncélokkal ruházhattam fel a társaimat). Ja, és a 2-ben nincsenek normális mellékküldetések, csak ilyen alibi-sztoris lövöldözés meg puzzle-ök. Siralmas. Nyugodtan ki lehet őket hagyni, hacsak nem insanity-n nyomjuk és kell minden fillér és minden kis extra, fejlesztés, anyám kínja. Én simán csíptem, hogy a Mako-val kotorásztam a bolygókon, erre megkaptuk ezt a scannelést, ami elsőre poén meg érdekes, huszadszorra már... legyen elég annyi, hogy egy idő után a kishúgommal csináltattam, ehhehehhe
Na mindegy, félreértés ne essék, el lehet lenni a kettővel is, de összességében még csak arra se méltó, hogy a cipőfűzőjét megkösse az elsőnek. A harmadiktól se várok sokat, bár remélem legalább nem lesz még a kettőnél is primitívebb. Legyen már egy viszonylag szép búcsúm a BioWare-től... ugyanis ez a cég már rég nem önmaga, vagy legalábbis nincs sok köze azokhoz a dolgokhoz, amelyekért annak idején megszerettem. Az ME3-at még beszerzem, hogy teljes legyen a sorozat a polcon, de ennyi. Elvesztették már a lelküket, belekerültek a mókuskerékbe.
...de akciójátékba szinte kötelező
És nem volt története? Valóban, a főtörténet annyi, hogy megépíted a csapatot. Az már semmiképpen sem a történet része, hogy közben kideríted, kik hurcolják el a telepeseket, miért teszik ezt, hogyan lehet hozzájuk eljutni, mi közük a Kaszásokhoz. Nem, az nem a sztori része, az csak egy bekezdés a kézikönyvben. Bár az én játékomban szerves része volt.
És valóban, az a sok nyűglődés a szereplőkkel, meg az a sok kis mellékküldetés az önálló sztorikkal, azok sem részei a történetnek, csak kis lábjegyzetek. Valóban, a sok Transformersen nevelkedett madárkának lehet, hogy ezek valahogy kimaradnak, de ha néha a kezükbe akad egy-egy történettel megáldott mű (főleg az egyeseknek fantasztikumnak tűnő könyv formában), akkor egyből feltűnhet, hogy a JÓ sztorik nem csak egy, hanem több szálon futnak, és sokszor pont a karakterek adják ezeket a melléksztorikat. Így válnak élővé a karakterek. Igen, ezek is mind a sztori részei. Nem a fősodoré, de szerves részei. Ja, hogy XY nem csinálta meg? Kérem, az az ő baja, nem a játéké.
Az viszont fix, hogy a fejlődési rendszer kisebb katasztrófának felel meg az ME2-ben. Azon javítsanak, meg tényleg legyen jól összerakva a játék, aztán felőlem olyan multit raknak bele, amilyet akarnak. Csak az egyszemélyes játékmód ne sikkadjon el.
Nem volt története??? Hát lehet, hogy te nem ugyanazt a Mass Effectet játszottad... A ME1 szépen felvezeti, a ME2 epikus elemekben bővelkedve teljessé teszi, és - remélhetően - a befejező rész igényesen lezárja ezt a baromi jó történetet, és a három rész - erre jó példa a SW: IV., V., VI. - ad egy szép kerek egészet.
A DLC-kkel kapcsolatban egyetértek, minden lehetőséget megragadnak, hogy még egy kis pénzt legomboljanak, de sajnos manapság ez minden játékkal így van.
a tartalom nem lett jobb, és ez a szomorú. amit te mondasz az az egész játék lebutítása, hogy mindenkinek tetsszen
MINEK?!
meglátjuk...
mind1, ez kell az embereknek, ezt veszik