A Star Wars: Battlefront nemcsak amiatt kapott kritikát, hogy az EA rossz üzleti modellt épített a játék köré, de azért is, mert hiányzott belőle az egyjátékos kampány. Való igaz, a multiplayer ideig-óráig élvezetes volt, de aztán az élmény kimerült. Justin McCully egy podcast-ben most a játékról, és a folytatásáról beszélt. "A Battlefront 1-ben azt a tiszta multiplayer élményt próbáltuk megragadni, amiben a DICE mindig is jó volt. Ez volt a stratégia. Most azonban az univerzum kiterjesztése folyik, emiatt sokkal nagyobb rálátásunk van arra, hogy milyen történeteket meséljünk el, milyen karaktereket hozzunk be a játékokba, mi legyen egy játékban vagy egy filmben. Így felvettük a kapcsolatot a Lucasfilm Story Group-pal, hogy ezek a játékok megjelenhessenek."
Azt is kijelentette, hogy "tisztán és világosan meghallottuk, hogy a multiplayer élvezetes volt, de nem volt elég. A rajongók egy teljes csomagot akartak, így ezt most megadjuk nekik, lesz egyjátékos mód." Úgy tűnik, hogy a Battlefront 2 2017 ünnepi időszakában jelenhet meg, hogy kihasítson egy szeletet a karácsonyi forgatagból. Ugyanakkor azt is elmondta, hogy a Star Wars: 1313-ból nem lesz semmi, nem akarják feltámasztani, de lehetséges, hogy egyes elemeit fel fogják használni, más, a jövőben elkészülő SW címeknél. McCully a podcast végén kijelentette, hogy a frachise-t megpróbálják más műfajokba is belevinni, mert "a Star Wars több, mint sugárvető vagy X-Wing élmény".