Brian Morrisroe, a férfi, aki felelős a Diablo 3 videóiról sütő földbedöngölő művészeti megvalósításáért, bejelentette, hogy otthagyja állását a Blizzardnál, hogy egy, a játékvilágtól távol eső cégnél folytassa a munkát. Az úr, valamint a vállalat is kijelentette, hogy kölcsönösen meg voltak elégedve egymással -- a Craftok teremtői pedig azt is hozzátették, hogy Brian munkája annyira magasra tette a mércét, hogy az új ember, akit erre a feladatra keresnek, kizárólag az ő nyomdokain haladhat, nem erőltethet rá egy új koncepciót a projektre. Eddig a tények, most pedig, ha megengeditek, átlépnék egy kicsit a spekulációk talajára...
A héten két, jelentéktelennek tűnő információ lobbant lángra a sokunk által várt akció-szerepjátékkal kapcsolatban. Az egyikben a Blizzard közölte, hogy a nekromanta biztosan kimarad a harmadik rész alapváltozatából (de hozzátette, hogy rajongói nyomásra esetleg szívesen beteszik majd a kiegészítőlemezbe -- így azt hiszem, kezdhetünk nyomni!), a másikban pedig leszögezték, hogy bár a rajongók nagy része több ezres petíciókkal próbálja meg a vállalatot a játék színvilágának sötétítésére rávenni, ők ezt nem teszik meg. Bár a hullabűvölőnek sok köze nem volt a mostani hírhez, a másiknak talán annál több: vajon ez volt az ok, amiért Brian kilépett a cégtől? Hosszú hónapokon át dolgozott azon, hogy a Diablo harmadik része méltó módon fejlessze tovább a játékot (ebbe pedig beletartozik az is, hogy a színek, akárcsak a helyszínek és a karakterek, változtak), erre, amikor azt élesben meglátják a rajongók, azonnal hőbörögnek miatta -- milyen érzés lehet ez számára? Az igazi okokat soha nem tudjuk meg...
A héten két, jelentéktelennek tűnő információ lobbant lángra a sokunk által várt akció-szerepjátékkal kapcsolatban. Az egyikben a Blizzard közölte, hogy a nekromanta biztosan kimarad a harmadik rész alapváltozatából (de hozzátette, hogy rajongói nyomásra esetleg szívesen beteszik majd a kiegészítőlemezbe -- így azt hiszem, kezdhetünk nyomni!), a másikban pedig leszögezték, hogy bár a rajongók nagy része több ezres petíciókkal próbálja meg a vállalatot a játék színvilágának sötétítésére rávenni, ők ezt nem teszik meg. Bár a hullabűvölőnek sok köze nem volt a mostani hírhez, a másiknak talán annál több: vajon ez volt az ok, amiért Brian kilépett a cégtől? Hosszú hónapokon át dolgozott azon, hogy a Diablo harmadik része méltó módon fejlessze tovább a játékot (ebbe pedig beletartozik az is, hogy a színek, akárcsak a helyszínek és a karakterek, változtak), erre, amikor azt élesben meglátják a rajongók, azonnal hőbörögnek miatta -- milyen érzés lehet ez számára? Az igazi okokat soha nem tudjuk meg...
Ez pedig, hogy "legyen sötétebb" szerintem is elég érdekes dolog. Jó, a Diablo 1 az maga volt az "sötét őrület", tényleg nagyon komor volt Katedrális és szintjei, sőt, még a fortyogó pokol is, pedig ott ugye élénkebb vörös színek domináltak. De a Diablo 2 váltott, s gondolom, a fejlesztők annak az útját kívánják folytatni. Mindenesetre ott az Act II, ami mindennek nevezhető, csak darkosnak nem (én sem a fényerősségre gondolok ). Olyan volt, mintha egy kalandfilmbe csöppentünk volna - tisztára a Múmia forgatásán éreztem magam . Mellesleg megjegyzem: számomra az volt a leghangulatosabb rész a játékban mindig is.
A Diablo 3 szerintem megmutatta, hogy a katakombái kellőképp sötétek és dohosak. Jó, a külvilág eléggé "Titan Quest"-es lett, azon talán tényleg javíthatnának, de szerintem a Diablo 2 mellé rakva nem szembetűnő a változás. Ja, és én abszolút rajongó vagyok.
Engem ennél sokkal jobban aggaszt, hogy kihagynak karakterosztályokat, és jelenleg elég kevés újításról kaptunk híreket csak. Persze, később még akármi lehet, de szerintem annyira nem jó ez, hogy kihagynak osztályokat. Én inkább annak örültem volna, ha: 1. átgondolják, és a Diablo 1 -> Diablo 2 transzformációhoz hasonló fogást csinálnak majd (tehát összekeverik, szétszedik, újra összerakják őket) 2. az összes régi Diablo 2-s karakter megmarad és melléjük jön 2-3 új. Ezzel szemben itt komoly elvételek fognak történni... Nem jó.
Ez pedig, hogy "legyen sötétebb" szerintem is elég érdekes dolog. Jó, a Diablo 1 az maga volt az "sötét őrület", tényleg nagyon komor volt Katedrális és szintjei, sőt, még a fortyogó pokol is, pedig ott ugye élénkebb vörös színek domináltak. De a Diablo 2 váltott, s gondolom, a fejlesztők annak az útját kívánják folytatni. Mindenesetre ott az Act II, ami mindennek nevezhető, csak darkosnak nem (én sem a fényerősségre gondolok ). Olyan volt, mintha egy kalandfilmbe csöppentünk volna - tisztára a Múmia forgatásán éreztem magam . Mellesleg megjegyzem: számomra az volt a leghangulatosabb rész a játékban mindig is.
A Diablo 3 szerintem megmutatta, hogy a katakombái kellőképp sötétek és dohosak. Jó, a külvilág eléggé "Titan Quest"-es lett, azon talán tényleg javíthatnának, de szerintem a Diablo 2 mellé rakva nem szembetűnő a változás. Ja, és én abszolút rajongó vagyok.
Engem ennél sokkal jobban aggaszt, hogy kihagynak karakterosztályokat, és jelenleg elég kevés újításról kaptunk híreket csak. Persze, később még akármi lehet, de szerintem annyira nem jó ez, hogy kihagynak osztályokat. Én inkább annak örültem volna, ha: 1. átgondolják, és a Diablo 1 -> Diablo 2 transzformációhoz hasonló fogást csinálnak majd (tehát összekeverik, szétszedik, újra összerakják őket) 2. az összes régi Diablo 2-s karakter megmarad és melléjük jön 2-3 új. Ezzel szemben itt komoly elvételek fognak történni... Nem jó.
Sztem ez a petició h "sötétebb..." aláírta kb 50 000 ember, azok az emberek akiknek igy testszik ahogy most van(nekem is) aláirnánk kb 200 000
Sztem ez a petició h "sötétebb..." aláírta kb 50 000 ember, azok az emberek akiknek igy testszik ahogy most van(nekem is) aláirnánk kb 200 000
sok idióta..
sok idióta..
a petíciót egyébként jómagam is aláírtam, lévén igen erősen emlékeztetett néhány hely színvilága az 1997-es Revenantra, és emlékeim szerint az is dark fantasynak indult - aztán láthattuk, mi lett belőle. (itt kizárólag a grafikára gondolok.) mindenesetre jelen állapotában a játék effektjei nem ütnek el annyira a környezetétől, mint mondjuk a második rész mérgezett karaktereiből áradó zöld fénykör, ami nekem a mai napig megfekszi a gyomromat...
a petíciót egyébként jómagam is aláírtam, lévén igen erősen emlékeztetett néhány hely színvilága az 1997-es Revenantra, és emlékeim szerint az is dark fantasynak indult - aztán láthattuk, mi lett belőle. (itt kizárólag a grafikára gondolok.) mindenesetre jelen állapotában a játék effektjei nem ütnek el annyira a környezetétől, mint mondjuk a második rész mérgezett karaktereiből áradó zöld fénykör, ami nekem a mai napig megfekszi a gyomromat...
Gondoljátok bele magatokat a helyzetébe, ti is alkotnátok valamit, aztán meg hallanál róla hogy a kis pisiseknek nemjön be... Nincs megbecsülve a munkája, lehet bízott benne, hogy nagyot alkot majd... de sokan csak kritizálni tudnak... mint ahogy ittis jó sokan...
Gondoljátok bele magatokat a helyzetébe, ti is alkotnátok valamit, aztán meg hallanál róla hogy a kis pisiseknek nemjön be... Nincs megbecsülve a munkája, lehet bízott benne, hogy nagyot alkot majd... de sokan csak kritizálni tudnak... mint ahogy ittis jó sokan...