A Scavenge névre keresztelt módban a túlélőknek azt az első hallásra könnyű feladatot kell teljesíteniük, hogy szedjék össze a pályán szétszórt benzines kannákat (összesen húsz van, de nekünk „csak” 16 kell), majd értékes tartalmukat töltsék a pálya központi részén elhelyezett generátorba -- igen ám, de van egy óra is, ami bizony ketyeg. Ha két percen belül nem teljesítjük a feladatot, elveszítjük a kört, de szerencsére minden egyes benzines kanna begyűjtésével 20 másodpercnyi plusz időt kapunk, ám még így is sietősre kell fogni a dolgot, ugyanis a játékosok egy másik, szintén négy fős csoportja a zombikat irányítja és naná, hogy az újonnan bemutatott jockey-t és spittert is használhatják.

Előbbivel a túlélők nyakába ugorva másfelé irányíthatjuk őket, hogy aztán valamelyik társunk a spitterrel felrobbantsa a kannát, de lehetőség van a brutális letámadásra is, tankokat használva, egy a lényeg: meg kell akadályozni a másik csapatot a céljuk elérésében.

A játékmód hat körből áll majd, melynek félidejében a két csapat „térfelet” cserél; azok nyernek, akik hat menetből négyet sikeresen teljesítenek, ha döntetlen, akkor azoké az arany, akiknek hamarabb sikerült begyűjtenie a kannákat, illetve felszámolni a másik csapatot.

A Valve munkatársai elmondták, hogy az a L4D2 mindegyik fejezetéhez készítenek egy különleges, direkt a scavenge módhoz kialakított pályát, így összesen tehát hat arénára kell számítanunk.



Más. A Valve-nek sikerült elérnie, hogy a Left 4 Dead 2 Ausztráliában is megjelenhessen, ám az áhított MA 15+-os besorolásnak nagy ára volt. A kenguruk földjén ugyanis a zombikat nem lehet feldarabolni, a sebek nem látszódnak, valamint a vér és a holttestek mihelyst földet érnek, rögtön eltűnnek.