A Free Radical Design társalapítója nemrég azt mondta: szinte teljesen kész volt a Battlefront III, mikor a LucasArts elkaszálta a projektet. A törlés hátterében anyagi okok álltak, illetve a két cég között sem volt túl rózsás a kapcsolat, s noha ezek nyomós indokok egy projekt leállítására, nagyon is sántít az a kijelentés, miszerint 99%-ban kész volt a játék.
Nos, most egy másik dolgozó is megszólalt az ügyben, s az ő elmondása szerint egyáltalán nem volt olyan nagyon jó a játék, és még csak közel sem voltak a befejezéshez. A nevét elhallgató fejlesztő szerint nagyjából 75 százaléknál járhattak, mikor a munkálatokat leállították a sorozatos késések miatt.
A fejlesztés a GameSpot által megszerzett információk szerint 2006 közepén kezdődött el, s az eredeti tervekben még az állt, hogy 2008 októberében már a boltokban lesz a játék, ám gyakorlatilag egy dátumot sem tudtak tartani. A gondok miatt számos vezető pozíciót betöltő dolgozó távozott, a problémákat eltitkolták a kiadó előtt, sőt a forrás csalással is megvádolta volt munkaadóit. Szerinte a LucasArtstól szerzett pénzt a párhuzamosan fejlesztett, a Ubisoft megbízásából készülő (és végül nagyot bukó) Haze befejezéséhez használták fel.
„2007 decemberében még nem volt mesterséges intelligencia, és az Xbox 360-as változat egyszerűen nem működött. Kezdetben a Free Radical azt mondta, hogy a brit és amerikai fejlesztői készlet közötti különbségek miatt vannak problémák, de mikor a LucasArts azt kérte, hogy küldjék el a gépüket, ezt visszautasították.
Úgy éreztem, hogy a Free Radical Design egy piramisjátékhoz hasonlóan működött, az új játék költségvetését felhasználják, hogy a késében lévő, előző programot befejezzék.”
Természetesen Steve Ellis nem hagyta szó nélkül a vádakat, mondván, nem használták fel a LucasArts pénzét a Haze-hez, mivel erre egyszerűen nem volt szükségük, a francia kiadó ugyanis készségesen bővítette a költségvetést a késések ellenére is. Továbbá azt is tagadta, hogy eltitkolták volna a fejlesztéssel kapcsolatos problémákat, nonszensznek tartja azt az állítást, hogy a játék csak egy közepes, alig félig kész program volt, illetve az sem pontos, hogy 2008-ban a vezető fejlesztők távoztak a munkálatok körüli problémák miatt; csak pár admin és művész lépett le.
Ellis szerint a LucasArtsszal volt a legjobb kapcsolatuk, s noha valóban voltak problémák a játék fejlesztése körül, ezeket mind nyíltan elmondta korábban, az egyik nemrég kiszivárgott videó pedig jól mutatja, milyen jól állt a játék az elkaszálás előtt. A volt főnök sajnálja, hogy ilyen véleménnyel van egy volt munkatársa.
Nos, most egy másik dolgozó is megszólalt az ügyben, s az ő elmondása szerint egyáltalán nem volt olyan nagyon jó a játék, és még csak közel sem voltak a befejezéshez. A nevét elhallgató fejlesztő szerint nagyjából 75 százaléknál járhattak, mikor a munkálatokat leállították a sorozatos késések miatt.
A fejlesztés a GameSpot által megszerzett információk szerint 2006 közepén kezdődött el, s az eredeti tervekben még az állt, hogy 2008 októberében már a boltokban lesz a játék, ám gyakorlatilag egy dátumot sem tudtak tartani. A gondok miatt számos vezető pozíciót betöltő dolgozó távozott, a problémákat eltitkolták a kiadó előtt, sőt a forrás csalással is megvádolta volt munkaadóit. Szerinte a LucasArtstól szerzett pénzt a párhuzamosan fejlesztett, a Ubisoft megbízásából készülő (és végül nagyot bukó) Haze befejezéséhez használták fel.
„2007 decemberében még nem volt mesterséges intelligencia, és az Xbox 360-as változat egyszerűen nem működött. Kezdetben a Free Radical azt mondta, hogy a brit és amerikai fejlesztői készlet közötti különbségek miatt vannak problémák, de mikor a LucasArts azt kérte, hogy küldjék el a gépüket, ezt visszautasították.
Úgy éreztem, hogy a Free Radical Design egy piramisjátékhoz hasonlóan működött, az új játék költségvetését felhasználják, hogy a késében lévő, előző programot befejezzék.”
Természetesen Steve Ellis nem hagyta szó nélkül a vádakat, mondván, nem használták fel a LucasArts pénzét a Haze-hez, mivel erre egyszerűen nem volt szükségük, a francia kiadó ugyanis készségesen bővítette a költségvetést a késések ellenére is. Továbbá azt is tagadta, hogy eltitkolták volna a fejlesztéssel kapcsolatos problémákat, nonszensznek tartja azt az állítást, hogy a játék csak egy közepes, alig félig kész program volt, illetve az sem pontos, hogy 2008-ban a vezető fejlesztők távoztak a munkálatok körüli problémák miatt; csak pár admin és művész lépett le.
Ellis szerint a LucasArtsszal volt a legjobb kapcsolatuk, s noha valóban voltak problémák a játék fejlesztése körül, ezeket mind nyíltan elmondta korábban, az egyik nemrég kiszivárgott videó pedig jól mutatja, milyen jól állt a játék az elkaszálás előtt. A volt főnök sajnálja, hogy ilyen véleménnyel van egy volt munkatársa.
de nem is csoda rengeteg rossz döntésük volt... kotor 2 siettetése (csak a legjobb rpg lett volna a világon), kinect star wars és FU2 fajta gyalázatok.. na mind1 bízok a disney-be hiszen annyi pénzért szerintem ezt a részt is ki akarják használni... de félek nem a 1313-al fog kezdődni....