Mind a Vigil Games, mind pedig a THQ tisztában van vele, hogy a Darksiders II nem sikerült valami fényesen -- mármint nem maga a játék, hanem az első kiadott verzió, ugyanis a konzolokra és PC-re megjelent akció-szerepjáték megannyi kisebb-nagyobb programhibától szenved. A kiadó még a napokban ígéretet tett, hogy javítani fogják a játék PC-s változatát, most pedig a Vigil erősítette meg, hogy már javában készül az első tapasz, mely minden platformon meg fog jelenni.
A brigád a játékosok kéréseit figyelembe véve dolgozik a folton, így javítanak a vsyncen, élesítik az árnyékokat, és változtathatóvá teszik a billentyűzetes irányítást. Ezek persze csak a személyi számítógépes fejlesztések, és valószínűleg nem az összes -- Xbox 360-on például segíthetnének a túl közel kirajzolódó textúrákon és a néha csökkenő framerate-en.
A Vigil ígéri, hogy amilyen gyorsan csak lehet, végeznek a munkával, de dátumot nem tudnak mondani, mert a javításokat el kell fogadtatni a különböző platformok gyártóival, és ez bizony minden esetben időbe telik.
A brigád a játékosok kéréseit figyelembe véve dolgozik a folton, így javítanak a vsyncen, élesítik az árnyékokat, és változtathatóvá teszik a billentyűzetes irányítást. Ezek persze csak a személyi számítógépes fejlesztések, és valószínűleg nem az összes -- Xbox 360-on például segíthetnének a túl közel kirajzolódó textúrákon és a néha csökkenő framerate-en.
A Vigil ígéri, hogy amilyen gyorsan csak lehet, végeznek a munkával, de dátumot nem tudnak mondani, mert a javításokat el kell fogadtatni a különböző platformok gyártóival, és ez bizony minden esetben időbe telik.
A játékmenet kárpótol az összes hibáért, és majd ha jönnek a javítások, még ennél is jobb lesz.
Nekem az "E"-vel eddig semmi problémám nem volt, de a Reaper Form nekem sem működött, 10 esetből kb. 3-szor sikerült :/
Amúgy különösebb hibákkal nem találkoztam eddig. Egyedül a grafikai beállítások hiánya a zavaró dolog. Ezen kívül csak apróbb dolgokba botlottam bele.
Amúgy Death nemtörődömsége egyszerűen zseniális, az a tipikus fenegyerek típus lett a karakter. Kb. ezt is vártam, és eszméletlenül megfogja az embert. De maga a Loot rendszer is jó lett. Bár sokat könnyítettek az első részhez képest a játékon, a felfedezés szempontjából. Pl. nem kell Hoardseeker-eket szerezni ahhoz hogytud melyik láda hol van, hanem Dust megmutatja, igazábol ő Death "szeme". Mindegy is szerintem piszok jó lett, és szerintem még a sztorija is jobb neki mint az első résznek.
De ettől függetlenül hála a lootrendszernek 5 perc alatt beszív
Az inventory pedig pixeles, és kicsit zavaró, valamint Death-et sem lehet forgatni, körbenézni (szintén az inventory-ban)