Azután, hogy a cég hőn szeretett vezérigazgatója múlt héten kiosztotta a Microsoftot és az egyéb riválisokat, most Tim Schafer felé fordult, aki f*sznak nevezte az üzletembert a Brütal Legenddel kapcsolatos kálvária miatt.
A nyilatkozat egyetlen szépséghibája, hogy az inzultus júliusban történt, s azóta már bocsánatot kért Schafer az elhangzottakért, maga a fejlesztő pedig szomorúnak tartja, hogy a csapata munkáját ostorozza a fejes -- de ne álljunk meg itt, van még miről beszélni. Kotick az Edge magazinnak adott interjújában ugyanis az Infinity Ward-gate is szóba került, s mint az sejthető, Vince Zampellához és Jason Westhez is volt egy-két keresetlen szava, akik szerinte a jövőben nem igen leszek produktívak és sikeresek.
A sárdobálás lezárásaképp Kotick az EA-nek is beszólt. Elmondta, hogy a két cég üzleti stratégiája szöges ellentétben van, ők ugyanis meghagyják az egyes partnereik személyiségét, míg az EA eltemeti a stúdiókat, majd szépen lassan beolvasztja őket. Emiatt -- és mert szerinte a cég még mindig küzd egy hatékony stratégia kieszelésén -- az emberek nem szívesen, csupán kényszerből mennek az EA-hez dolgozni.
Az EA a válaszában megjegyezte, hogy az Activisiont három sorozat tartja életben. Ebből az egyik (World of WarCraft) egy remek játék, amihez Koticknak semmi köze, a másik egy kifulladóban lévő sorozat (Guitar Hero), a harmadik (Call of Duty) pedig a főmufti arroganciája miatt hamarosan fűbe haraphat.
„Tim Schafer. Ez a csávó f*sznak nevezett, pedig még sosem találkoztunk személyesen, sőt egyáltalán közöm se volt hozzá. Semmiféle kapcsolatom nem volt a Brütal Legenddel, csak annyi, hogy részt vettem egy megbeszélésen, ahol megállapítottuk, hogy a program késésben volt, minden mérföldkövet későn ért el, túllépték a költségvetést, és egyébként sem tűnt valami jó játéknak, így dobtuk a projektet.”
„És tudjátok mit? Jó döntést hoztunk, mert tényleg késett, minden mérföldkőről lemaradt, és valóban nem volt egy jó játék.”
„És tudjátok mit? Jó döntést hoztunk, mert tényleg késett, minden mérföldkőről lemaradt, és valóban nem volt egy jó játék.”
A nyilatkozat egyetlen szépséghibája, hogy az inzultus júliusban történt, s azóta már bocsánatot kért Schafer az elhangzottakért, maga a fejlesztő pedig szomorúnak tartja, hogy a csapata munkáját ostorozza a fejes -- de ne álljunk meg itt, van még miről beszélni. Kotick az Edge magazinnak adott interjújában ugyanis az Infinity Ward-gate is szóba került, s mint az sejthető, Vince Zampellához és Jason Westhez is volt egy-két keresetlen szava, akik szerinte a jövőben nem igen leszek produktívak és sikeresek.
„Az igazán frusztráló az egészben az az, hogy sosem gondoltam volna, hogy képesek lesznek arra, ami történt. Egy nyílt cég vagyunk, erkölcsi elvárásokkal, amit pedig ők műveltek... nos, ha én tettem volna ugyanezt, már börtönben ülnék.”
„Egyszerűen nem használhatod fel a cég által nyújtott erőforrásokat és hatalmat a saját céljaid érdekében, így hát nem volt más választásunk, mint kirúgni őket.”
„Egyszerűen nem használhatod fel a cég által nyújtott erőforrásokat és hatalmat a saját céljaid érdekében, így hát nem volt más választásunk, mint kirúgni őket.”
A sárdobálás lezárásaképp Kotick az EA-nek is beszólt. Elmondta, hogy a két cég üzleti stratégiája szöges ellentétben van, ők ugyanis meghagyják az egyes partnereik személyiségét, míg az EA eltemeti a stúdiókat, majd szépen lassan beolvasztja őket. Emiatt -- és mert szerinte a cég még mindig küzd egy hatékony stratégia kieszelésén -- az emberek nem szívesen, csupán kényszerből mennek az EA-hez dolgozni.
Az EA a válaszában megjegyezte, hogy az Activisiont három sorozat tartja életben. Ebből az egyik (World of WarCraft) egy remek játék, amihez Koticknak semmi köze, a másik egy kifulladóban lévő sorozat (Guitar Hero), a harmadik (Call of Duty) pedig a főmufti arroganciája miatt hamarosan fűbe haraphat.
Ha nem lenne illegális akkor alapítványt hoznék létre az önjelölt kisistenek kivégzésén dolgozó állástalan bérgyilkosok javára.. Kotick lehetne az egyik első célpont, aztán a tegyük jobbá a világot alapon Kim Jong Il
Noha a CoD évek óta nem mutatott nagy megújulást, még mindig egy remek játék, de az új részek nem sokkal nyújtanak többet egy DLC-nél- új pályák, új fegyverek, új multiplayer módok, ennyi.
Guitar Hero is egy remek játék volt az első néhány évben, de azóta szinte semmi nem változott az alapötleten.
A WoW is egy jó játék, de az Activisionnek nincs sok köze hozzá.
Úgyhogy az Activison lényegében abból él meg, hogy ugyanazon régi lerágott csontokat dobja ki új csomagolásban.
És ez nekem kevés...
Csináljátok csak futószalagon a COD-okat meg a Guitar Hero-kat, azt tudjátok.
Mert míg a cikk Kottick nagyképűségéről szól addig páran elkezdték szidni a WoW-ot meg a CoD-ot.Már ne haragudjatok,de mind2 game nagyon jó.
Kitsune-t sajnálom amiatt h azt hiszi h a WoW leáldozóban van,és h ahogy Ő fogalmazott "nem érdekli már a kutyát sem csak az öt éves nyomoronc vérpistikéket, stb...".Nagy tévedésben vagy barátom mert nem csak azokat érdekel a WoW akik anno 5 éve kezdték...(én pl 2 éve kezdtem).
A WoW után nem egy MMORPG született és egyik sem tudta szinvonalban utolérni a WoW-ot. Több mint 10 millió előfizethető nem tévedhet.
A CoD szintén egy remek játék,más kérdés az h a CoD MW2 óta a single player kampányhoz nem tesz hozzá semmi újat,csak egy szimpla FPS.A multi viszont sztem pótolja az egész single-t.Bár ez beállítottságtól függ ki mit szeret(single/multi)
carbon0-nak pedig: álmodban alázza szét a WoW-ot a GW2