Soha nem hittem volna, hogy várni fogom a Niko Bellick nélkül számomra értékét vesztette GTA 4 DLC-t, a Lost and Damnedet -- ez az idő azonban most elérkezett. Azt már mindenki tudja, hogy a Rockstar által fejlesztett tartalmat inkább küldetéslemeznek illik majd becézni (több tíz óra játékidő, új zenék, többjátékos módok, toronyóra, és természetesen lánc.) Azonban a Microsoft, hogy még inkább hangsúlyozza, mennyire jó ez a kis, ráadásul Xbox 360-exkluzív kiegészítő, egy remek húzásra szánta el magát: a megjelenés napjától ugyanis bárki, aki rendelkezik a Lost and Damned DLC-vel, vagy akár csak az ALAPJÁTÉKKAL, hat napon keresztül Gold előfizetés nélkül gyűrheti felebarátait ezekben a játékokban. Miután eddig nekem nem volt esélyem kipróbálni, milyen is a GTA többjátékos formában, azt hiszem, pár napra eltűnök majd az éterből...
Konzol: ingyenes lesz multira a GTA IV
Eljön az idő, hogy még azok a csórók is, mint én, ingyen játszhassanak kedvenc konzoljukon a kedvenc játékukkal, sok lelki társukkal együtt...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Grand Theft Auto 4 megjelenés:
2008. április 29.
Grand Theft Auto 4 gépigény:
CPU: 1800 MHz,
RAM: 1536 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 18 GB
Mármint nekem... ingyen se kell, sehogyse kel...
egyébként jól csinálják, mert a 6 nap gondolom, egy szombaton ér véget, és az embernek vasárnap lesz ideje előfizetni goldra
Amúgy ne feledjétek a pc-k nem csak játékra vannak! A konzolok viszont csak arra. (bár mostanság szerintem sok fölösleges dologgal próbálkoznak.) Ez a különbség az én részemről a két gép között.
Az alapeseted ok, csakhogy 16K egy új eredeti játék, a 40-ezres játékgépre. Pontosan 40 százaléka konzol árának. Még az elittel összehasonlítva is 20%. Azért ez nem mindegy.
A PC valóban drágább és hamarabb is avul el, de a játékok átlagára 7000 huf. Ez még nem mondható olcsónak, de a konzoljátékok árához képest az. 10 új játék eredetiben 160K, ebből már egy tisztességes gépet össze lehet rakni, vagy vehetsz a boxhoz fullHD TV-t.
Ez az egyik része. A másik része meg a játékok minősége és itt rá is térek majd a multira is. Vegyük a GoW-ot. (Nem játszottam végig, igazából csak az első pályát próbáltam egy bevásárlóközpontban kirakott boxon - nagyon tetszett, de már az alá sem elég a PC-m sajna)
Szóval fogalmam sincs, a GoW-nak mennyi a játékideje végigjátszással, achievementekkel (amik közt bizony van csak multiban véghezvihető), mindennel, de 100 órára saccolom. 16K-ért 100 óra szórakozás nem rossz. Egyáltalán.(100órányi mozi "kicsit" többe kerülne) De amivel még meg lehetne nyújtani az élettartamát, az pont a multi ami viszont fizetős.
Az Oblivion-be közel 400 órát tettem bele - köszönhetően a modoknak, amik csak PC-n vannak megint -, a Shivering Isles-hoz meg szinte még hozzá sem nyúltam.
GoTY változatot kaptam, 6K volt. 6K - 400 óra (és még van benne potenciál).
Guild Wars-nak megvan minden része (28K volt, mostmár megkapod az összeset 10K-ért - nincs havidíj) van benne 27 hónap alatt 3789 órám.
Szerintem ezeket is figyelembe kell venni a platformok összehasonlításánál. Persze nem azt mondom, hogy ilyen színtű dolgok konzolokon nincsenek (PS2-n a Dragon Quest 8-ra emlékszem, máig visszasírom), de a Micro$oft XBox politikájából arra következtetek, hogy nem az az elsődleges cél, hogy a játék előtt tartsanak ott, hanem hogy a játék multija előtt.
Hm... ez kissé hosszúra sikerült, minden tiszteletem azé aki végigolvassa
anubys: ne haragudj, de mivan?!
ám ha normálisan műxik a multi, akkor az nagyon fun, szóval ez nagyon baráti dolog. mondjuk ez mindenkinek jó, mivel a DLC-t majd veszik, hogy ingyen multizhassanak, és sokaknak megtetszik, és szépen vesznek majd goldot is