Az eredeti tervek szerint a Mass Effect-saga záró epizódjába csak januárban nyerhetünk betekintés egy szólista- és egy multiplayer demó formájában, a játék bétája azonban tegnap kiszivárgott néhány Xbox 360 felhasználó számára. A klienst csak azok a játékosok tölthették le, akik részt vesznek a konzol új kezelőfelületének tesztelésében, de ők sem élvezhették sokáig a játékot, hiszen a BioWare és a Microsoft gyorsan leszedte a programot és deaktiválta azt.
A megjelenés és a törlés között eltelt órák azonban elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy több játékos is leszedje a bétát és nekivesse magát a galaxis megmentésének. A kaland azonban erősen hiányos még, hiszen a hangok sok helyen hiányoznak, és a textúrákon, valamint a mozgásokon is van még mit dolgozni, a szivárgás tehát nem tükrözi a végleges játékot, arra viszont elég volt, hogy megtudjuk: három beállítási mód közül választhatunk a kampány elindításakor.
Az Action Mode -- a nevéből fakadóan -- az akcióra koncentrál, s a háttérbe szorítja a történetet, mégpedig annyira, hogy a játék helyettünk válaszol a beszélgetések során. A Story Mode ennek pont az ellentettje, így az harc könnyebb lesz, és nagyobb szerepet kap a történet. Az RPG Mode pedig ennek a kettőnek a kombinációja.
A BioWare a hivatalos közleményében nyomatékosan felhívta arra a figyelmet, hogy a kiszivárgott béta még távol áll a március elején megjelenő teljes játéktól, hiszen sok játékmenet-elemen még dolgozniuk kell.
A megjelenés és a törlés között eltelt órák azonban elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy több játékos is leszedje a bétát és nekivesse magát a galaxis megmentésének. A kaland azonban erősen hiányos még, hiszen a hangok sok helyen hiányoznak, és a textúrákon, valamint a mozgásokon is van még mit dolgozni, a szivárgás tehát nem tükrözi a végleges játékot, arra viszont elég volt, hogy megtudjuk: három beállítási mód közül választhatunk a kampány elindításakor.
Az Action Mode -- a nevéből fakadóan -- az akcióra koncentrál, s a háttérbe szorítja a történetet, mégpedig annyira, hogy a játék helyettünk válaszol a beszélgetések során. A Story Mode ennek pont az ellentettje, így az harc könnyebb lesz, és nagyobb szerepet kap a történet. Az RPG Mode pedig ennek a kettőnek a kombinációja.
A BioWare a hivatalos közleményében nyomatékosan felhívta arra a figyelmet, hogy a kiszivárgott béta még távol áll a március elején megjelenő teljes játéktól, hiszen sok játékmenet-elemen még dolgozniuk kell.
Hát hogyne...de láttál te már félkész mercit ugra-bugrálni egy párkányon?
Vagy hogy a piros lámpánál csak action mód van rajta és menekül egy tréleren?
Ez a "nagy dobás" csináljunk valami -t amit mindenki meg fog venni, és mivel lezárjuk a történetet így akár el is ba.x.hatjuk.
RÉSZEMRŐL FELEJTŐS...1000x inkább megvárom a square enix Tomb Raider-ét,
na az még ennyire alfa állapotban sem ekkora gány mint ez az ME3.
Elkezdik szidni az emberek egy kiszivárgott alfa verzió láttán, hogy milyen pocsék a megvalósítás.
Nem tetszik az Action mode, ember van két másik. Megsúgom: Eddig csak RPG mode volt (mint minden más játékban), de ha téged nem érdekel a történet vagy éppen az akció akkor kihagyhatod ha akarod.
Ilyen egy vacakot. Nem igaz hogy mély repülést csinál ez a cég. ME 1 jó, aztán a második része jóval gyengébb, majd a harmadik már viccnek is rossz.
Dragon Age 1 jó, második rész rossz, és lefogadom a Dragon Age harmadik része majd kis akciójáték lesz.
Semmilyen Bioware játék nem érdekel immár. Egyre lejjebb mennek,
De így is sokan megveszik majd, és így is sok mindenkinek tetszik majd, mert izgi lesz, meg nagyon látványos lesz benne a sok nagy bumm.
Ez már tényleg közröhej. Szvsz jobban járnánk, ha csinálnának egy hálivúdi filmtrilógiát a sorozatból, akkor legalább nem kéne 10000-ket elbaszni rá és gyakorlatilag ugyanazt kapnánk. Egy olyan szerepjáték, amiben a játékosnak nincs választási lehetősége gyakorlatilag egy halott szerepjáték. Ha ez a jövő, akkor köszöntem és megyek bevásárolni a GOG-ra.
Jó lesz ez
Azért nemmondanűm hogy egy Mass Effect nyi szöveggel rendelkező játékot 1-2 hét alatt fordítanának le.
A DA2 ből 10-15 percnyi játékot fordítottunk le 3 hét alatt.
Ez irónia akart lenni?
Ha igen, akkor nem értem: miért ne adnák ki fordítónak? Az eddigieket is valahogy lefordították... Az meg, hogy nem fordítják le: nem lehetetlen, akármekkora a játék. Kis ország, kis piac, nem éri meg.
Persze lesznek házi fordítások, de szvsz azoknak a minősége nem közelíti meg a hivatalost többnyire (főleg ha 1-2 hét alatt kész egy olyan irdatlan szövegmennyiséggel rendelkező játékhoz, mint a Mass Effect...)
A story módnál a harc van elhanyagolva, az action módnál a sztori van elhanyagolva, míg az RPG módnál mind a kettőre nagy hangsúlyt fektetnek!
Én egyértelműen az RPG módot fogom választani!