Az Xbox World magazinnal folytatott beszélgetése során Hudson elárulta, hogy a Mass Effect 3-ban -- elsősorban a történet miatt -- nem lesz 12 válaszható csapattag, hanem jóval kevesebb. Pontos számot ugyan nem kaptunk, de arról biztosított, hogy Liarával és Kaidannel/Ashley-vel biztosan együtt harcolhatunk majd, akik pedig nem kerültek be a legénységünkbe, azokkal találkozunk a történet során, hiszen rengeteg új és régi bolygót látogatunk meg. A Föld (a Seattle/Vancouver megavárost láthatjuk majd) mellett például elutazunk a Palavenre, a Turian anyagbolygóra, végre láthatjuk a quarianok szülőbolygóját, a Rannoch-ot és többek között visszautazunk a Tunchakára.
A harcokat illetően Hudson azt ígérte, hogy óriási, az Unreal motor képességeit feszegető csatatereket kapunk majd, amire két okból van szükség: új, az eddigieknél sokkal nagyobb méretű ellenfelekkel harcolunk majd, másrészt pedig a harcrendszer dinamikusabb lett. A csatákat már nem lehet megnyeri, ha lecövekelünk egy fedezék mögé, hanem folyamatosan mozgásban kell lennünk, hiszen az ellenség is ezt teszi majd. Kaszttól függően bekerítő manővereket mutatnak be, füstgránátokat használnak, ha előrenyomulnak, fedezőtüzet biztosítanak a mesterlövészüknek, vagyis mindent megtesznek, hogy megnehezítsék a dolgunkat és mozgásra kényszerítsenek minket. Szerencsére az átdolgozott irányításnak köszönhetően könnyen tudunk a fedezékek között mozogni, így előnyösebb pozícióba kerülve, hogy aztán új képességeink egyikét használva, vagy azt kombinálva az öt ponton fejleszthető/módosítható fegyverünkkel győztesen kerüljünk ki.
A harcokat illetően Hudson azt ígérte, hogy óriási, az Unreal motor képességeit feszegető csatatereket kapunk majd, amire két okból van szükség: új, az eddigieknél sokkal nagyobb méretű ellenfelekkel harcolunk majd, másrészt pedig a harcrendszer dinamikusabb lett. A csatákat már nem lehet megnyeri, ha lecövekelünk egy fedezék mögé, hanem folyamatosan mozgásban kell lennünk, hiszen az ellenség is ezt teszi majd. Kaszttól függően bekerítő manővereket mutatnak be, füstgránátokat használnak, ha előrenyomulnak, fedezőtüzet biztosítanak a mesterlövészüknek, vagyis mindent megtesznek, hogy megnehezítsék a dolgunkat és mozgásra kényszerítsenek minket. Szerencsére az átdolgozott irányításnak köszönhetően könnyen tudunk a fedezékek között mozogni, így előnyösebb pozícióba kerülve, hogy aztán új képességeink egyikét használva, vagy azt kombinálva az öt ponton fejleszthető/módosítható fegyverünkkel győztesen kerüljünk ki.
ME 1-ből Garrus
ME 2-ből Legiont láttnám a legszívesebben...
akiket nem bírtam nagyon az Kaidan meg Ashly (mért nem lehet mind a kettőt ott hagyni a bombával? ) Jack meg Miranda... ( de azért nem hagyom hogy meghalljanak ahhoz túl jó fej vagyok )
Viszont mind Jacket, Taylort,Samarát és az összes dlc-st és bár nehéz szívvel veszem tudomásul de talán Mordint és Thane-t ( ugyebár halálán van ) is jogosan kukázzák. Az azért nagyon érdekelne mekkora csapatot gondolnak mégis optimálisra. Egy-egy speciális beszélgetésen kivül nem sok változot jelentett a más csapat ( bár én csak 7x játszottam végig a 2.at ). De ha ez a változtatás olyan pillanatokkal jár mint mikor a Vándorflottára Légióval megy fel Shepard akkor már megérte
Szerintem, Garrust nem hasgyják ki. Mind a két részben a csapat része volt. Miért raknák pont most ki?
Egyébként ő és Thane volt a kedvencem.
Az ME1-ben Ashley-t áldoztam fel. Az ME2-ben találkoztam Kaidannal, de nem váltunk el valami jó hangulatban. Biztos importálom a karakterem az ME3-ba. Kiváncsi leszek, hogy alakul a sztori.
akkor várható még egy új fickó James Sanders
Samara (felesküdött) és Grunt (vezérünknek tart)
Garrus, Wrex, Mordin, Legion és Anderson.
Nekem is hiányozna Garrus és Tali, a második részben nem nagyon vannak olyan karakterek, akik a szívemhez nőttek volna.