A Killing Floor lelkiismeret-furdalás nélkül pontosan ugyanazt a receptet követi, mint nagynevű elődje. Ráadásul itt nem is négy, hanem egyszerre hat játékos szállhat be a csatározásokba. Az igazi buli persze pontosan a multi, de aki inkább Han Szóló szeretne lenni, természetes az is nyomulhat vele szingli módban. A játék célja természetesen pontosan az, mint a Left 4 Deadben: pucoljuk ki a zombik hadseregeinek hullámait, egész addig, amíg az utolsó főszörnyig, a Patriarch-ig el nem érünk. Aztán nem meglepő módon vele sem kell túl hosszan diskurálni, hanem a túlvilágra kell segíteni, és Game Over.
Game Over? Nos, azért nem egészen, mert a Steamen keresztül állandóan támogatják a játékot DLC-kkel, új pályákkal, szörnyekkel, sőt, nemrég még egy pályatervezős versenyt is lehetett nyerni, amelynél a legjobb pálya készítője 5000 dollár díjat kapott.
A játéknak egyébként van valami sztorija is, de akik arra tippelnek, hogy legfeljebb Uwe Boll izgul rá majd a filmadaptációk rendezői közül, az jó nyomon halad. A történet szerint Londonban, egy augusztusi napon minden megváltozik, amikor tüntetők betörnek a Horzine nevű, biotechnológiával foglalkozó céghez. A rendőrséget kivezénylik, ám mire odaérnek, a feldühödött polgárok már nem hagyományos tüntető formájában vágnak vissza kövekkel a kezükben, hanem „bezombulva” mészárolják le a rendfenntartók csapatát. Hamarosan egész London zombik martaléka lesz... Brrr...
Szóval nehéz lett volna gagyibb sztorit kitalálni, nagy képzelőerő kellett hozzá. Mindenesetre az akció a helyén van, a zombik pedig nemcsak „kézzel esznek”, hanem fegyverek is a kezük ügyébe kerülnek (lévén egy elfuserált katonai kísérletről van szó): motoros fűrész, egyszerűbb gépfegyverek, lángszórók, stb. A játékról még annyit kell tudni, hogy annak idején egy Unreal Tournament III mod volt, és később készült teljes értékű program belőle.
Game Over? Nos, azért nem egészen, mert a Steamen keresztül állandóan támogatják a játékot DLC-kkel, új pályákkal, szörnyekkel, sőt, nemrég még egy pályatervezős versenyt is lehetett nyerni, amelynél a legjobb pálya készítője 5000 dollár díjat kapott.
A játéknak egyébként van valami sztorija is, de akik arra tippelnek, hogy legfeljebb Uwe Boll izgul rá majd a filmadaptációk rendezői közül, az jó nyomon halad. A történet szerint Londonban, egy augusztusi napon minden megváltozik, amikor tüntetők betörnek a Horzine nevű, biotechnológiával foglalkozó céghez. A rendőrséget kivezénylik, ám mire odaérnek, a feldühödött polgárok már nem hagyományos tüntető formájában vágnak vissza kövekkel a kezükben, hanem „bezombulva” mészárolják le a rendfenntartók csapatát. Hamarosan egész London zombik martaléka lesz... Brrr...
Szóval nehéz lett volna gagyibb sztorit kitalálni, nagy képzelőerő kellett hozzá. Mindenesetre az akció a helyén van, a zombik pedig nemcsak „kézzel esznek”, hanem fegyverek is a kezük ügyébe kerülnek (lévén egy elfuserált katonai kísérletről van szó): motoros fűrész, egyszerűbb gépfegyverek, lángszórók, stb. A játékról még annyit kell tudni, hogy annak idején egy Unreal Tournament III mod volt, és később készült teljes értékű program belőle.
Azért mondjuk meglepőnek tartom akkor is, hogy egy ilyen konkurenst simán forgalmaznak, ráadásul így, hogy ezt folyamatosan támogatják DLC-kkel, pályákkal, szörnyekkel . (L4D lassan 1 éves, és nem igazán változott e téren, csupán patchelik folyamatosan, de új tartalmakat rajongóktól lehet csak elérni...)
6-an nem tudom, mennyire van ennek értelme. Én 4 embernél is azt tapasztaltam, hogy olykor túl sokan vagyunk, hiába, hogy minden oldalról özönlenek a zombik. De 6 ember... Kíváncsi vagyok rá, ez mennyire működik.
Mindenesetre lehet, ki kellene próbálni. Ki tudja, talán jobb is, mint a L4D .