Nem éppen rózsás a helyzet a Diablo 3 háza táján: annak ellenére, hogy Dél-Koreában sikerült besorolást kicsikarni a helyi hatóságoktól, s ezzel látszólag sikeresen véve a globális premier előtt álló legnagyobb akadályt, a múlt héten kiderült, hogy a bétateszt során érkezett visszajelzések alapján mélyreható változtatásokat hajtanak végre, ma pedig megtudtuk azt is, hogy az egyik magas beosztású fejlesztő elhagyta a projektet, illetve magát a céget is.
Steve Parker öt évig volt tagja a Blizzard csapatanának, s ez idő alatt legfőképpen a Diablo 3 fejlesztését egyengette projektvezetői munkakörben. A távozás okait nem közölte, illetve a Blizzard sem kommentálta a dolgot, Parker twitteréből azonban kihámozható, hogy egy új munkahelyet talált, ahol „nagyobb és jobb dolgok” készülődnek. Eközben a Blizzard már elkezdte keresni az új projektvezetőt a játék élére.
Steve Parker öt évig volt tagja a Blizzard csapatanának, s ez idő alatt legfőképpen a Diablo 3 fejlesztését egyengette projektvezetői munkakörben. A távozás okait nem közölte, illetve a Blizzard sem kommentálta a dolgot, Parker twitteréből azonban kihámozható, hogy egy új munkahelyet talált, ahol „nagyobb és jobb dolgok” készülődnek. Eközben a Blizzard már elkezdte keresni az új projektvezetőt a játék élére.
Nos meggyőződésem, hogy kevés modern játék hozza azt, ami a nagy régiek. Nem érdkekel a Sacred, a Titan Quest stb. én DIablo2-t tolok ha hack&slash kell. Ha klasszikus RTS akkor C&C3. LAN-on RTS Warcraft3 Epic castle siege vagy starcraft Fastest ever map. Életemben nem kockultam bele játék multijába úgy, mint a Heroes 3-ba (ahol egy valamire való map 6-7 óra). A Hearts of Iron 2-be is beleöltem vagy 60 órát, hogy Németország megnyerhesse a Háborút (nincs jobb fíling, mint a 4órája tápolt hadsereg elsöprő győzelme Lengyelország fölött). Egyedül az Elder Scrolls szériát pakolgatom fel újra és újra mert RPG-ből nekem az a széria az etalon. NFS-ből még mindig a Most Wanted a legjobb, hiába hoztak ki még hatot utána, a shooterekhez sajna nem igazán értek, nem is nagyon kötnek le.
Egy játékot nem az alatta doromboló motor teszi, hanem a fíling amit vagy megteremt, vagy nem. A Crysis 2-t végig lehet nyomni, ámulatba ejt némely jelenet, de az újrajátszhatósági foka nulla. Kétszer ugyanazzal csak egy babát lehet megnevettetni.
Ráadásul a fickó úgy dolgozott öt éven át a Blizz-nál, hogy egyetlen játék sem került ki végül a kezei közül.
Ezek után komolyan érdekel, mikor fog végül megjelenni a játék. Most mát a 2012-it is kétségesnek tartom...
Blizzardról meg csak annyit h tényleg mindig csak huzzák a játékot készítését , mint a rétes mondván huuuu mi csak tökéletest adunk ki meg annyira igényesek vagyunk hogy csak na .Én minden játékukkal játszottam és szerettem is őket meg szeretem is de szerintem kicsit túlmisztifikáljak a blizzardot és játékait . Érdekes modon más fejlsztöknek elég 1 v 2 év és mégis tudnak nagyot alkonti amire mindeki emlékszik.
Azért mert a blizzard 10 éve csinált egy akkoriban jónak számító "ma már hányni lehet tőle" játékot azért még nem lesz világklasszis cég. Aki meg leragadt a 2D-s fo s talicska játéknál hát istenem nem bir továblépni mert az agykapacitása nem tud többet feldolgozni.
Az az igazán világklasszis cég aki akkoriban és a legfőképpen MOST tud olyan játékot létrehozni ami ugyanolyan istencsászár. Régen nem volt nehéz újat kitalálni csak meg kellett valósitani, ma már lehetetlenség ujat kitalálni de megvalósitani gyerekjáték. Ezek közé tartozik a: Bioware, Bethesda, Ubisoft , ja és még üzenném azoknak akik ilyenkor mondják, hogy az igényes játékok időbe telnek. EZ IGAZ. De a Bethesdanak, Bioware-nek Ubisoftnak nem kellenek évtizedek hogy kiadjanak egy istencsászár igényes játékot, nem ugy mint a Blizzardnak 10 évig csinálnak és halmoznak egy F os kupacot. pffff tiszta vicc.
NA MINDEN JÓÓÓÓT