Az irgalmatlanul sok bug ellenére a 2007-es S.T.A.L.E.R. Shadow of Chernobyl sokak tetszését elnyerte, majd az előzményként funkcionáló Clear Sky és a mellékszál, a Call of Pripyat is hasonlóképpen tett, ráadásul a széria eddig négy millió példányban kelt el, nem csoda tehát, hogy a GSC Game World nekiállt egy újabb játék készítésének.
A S.T.A.L.K.E.R. 2 az ukrán fejlesztők által megálmodott univerzum egy újabb fejezetét tárja fel előttünk, de sajnos azon kívül, hogy a játék egy új, konzolokon is bevethető grafikusmotorra épül -- tehát multiplatform lesz -- és várhatóan 2012-ben fog megjelenni, mást még nem tudunk, de amint lesznek részletesebb információink, szólunk!
A S.T.A.L.K.E.R. 2 az ukrán fejlesztők által megálmodott univerzum egy újabb fejezetét tárja fel előttünk, de sajnos azon kívül, hogy a játék egy új, konzolokon is bevethető grafikusmotorra épül -- tehát multiplatform lesz -- és várhatóan 2012-ben fog megjelenni, mást még nem tudunk, de amint lesznek részletesebb információink, szólunk!
Amíg vártok a Stalker 2-re (vagyis várunk), addig nézzétek meg ezt:
http://img.xrmb2.net/gallery.php?gID=smrt
A lényege, hogy egy Smrt nevű srác csinál modot a COP-hoz, az első verzió már hónapokkal ezelőtt kijött, a fenti linkem az új verziót hivatott bemutatni, nem tudom, hogy mikor fog megjelenni, de az biztos, hogy nagyot üt majd :-)
21 pálya lesz benne összesen, majdnem az összes SHOC pálya, egyedül a Cordon nem lesz benne sajnos :-(
Új szörnyek és új fegyverek lesznek a modban, új küldetések, új leletek, két új frakció...
Nagyon várom már :-)
Azt tudom, hogy a köv. verzióhoz CS-ből tervezi bele Smrt a Swamp pályát, és SHOC-ból a Cordont + nyilván lesz néhány új fegyver, új szörnyek... :-)
Ez az oldal pedig a Smrter mod fórum része:
http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr3&thm_page=1&thm_id=614&sec_id=18
Nos, itt van egy nem teljes lista arról, hogy mi várható a Smrt 0.45 modban :-) Jó csemegézést :-)
New Levels:
- Predbannik (AMK)
- Control Monolith (SoC)
- Bunker (SoC)
- Lab x16 (SoC)
- Lab x18 (SoC)
- Pripyat (SoC)
- Radar (SoC)
- Rostok (SoC)
- Bar (SoC)
- Sarcofag (SoC)
- Agroprom Underground (SoC)
- Agroprom (SoC)
- Garbage (SoC)
- Yantar (SoC)
- Military (SoC)
- Dark Valley (SoC)
New Mutants:
- Ghoul
- Undead
- Skeleton
- Ghostdog
- Hellknight
- Tornado
- Screamer
- Flesh Strong (Csky)
Weapons list (incomplete!!):
- AK74 (mirrored Mesh)
- AK74 SOPMOD with Collimator Sight
- Ak74u with Cobra Sight
- AK74u SOPMOD
- AK74 with Cobra Sight
- AK47
- AK47 with Cobra Sight
- AK47 with Cobra Sight and drum mag
- AK113 Mongol (Bullpup)
- Arctic Warfare Magnum
- Benelli M3
- Benelli Super 90
- Benelli Super 90 silenced
- Benelli Super 90 scoped
- Beretta Cleric
- Bizon
- Colt 1911 Custom
- Cheytac M200
- Enfield L85 Tactical
- FN F2000 Tactical
- FN FAL
- FN FAL SOPMOD
- FN FAL C1
- FN FAMAS Prototype
- FN FNC
- FN FNC Reddot
- FN FNC Tactical
- FN SA85 mit Collimator Sight
- FN SA85 mit Collimator Sight und M203
- FN Scar mit Frontgrip
- FN Scar mit Collimator Sight
- FN Scar (Crysis)
- FN P90
- Gewehr 43
- Glock 18
- HK G3
- HK 416
- HK 417
- HK G36c
- HK G36e
- HK G36e
- HK MP7a3
- HK USP Match
- HK UMP45
- HK XM8
- IMI Desert Eagle with Acog
- IMI Desert Eagle with Silencer and PSO Scope
- IMI Micro Uzi
- Ingram Mac10
- KBP PP2000
- KBP PP2020
- KSVK Sniper
- M1000 MK Sniper
- M14
- M14 Sniper
- M14 Sniper SOPMOD
- M16
- M21 SOPMOD
- M4A1
- M4A1 Reddot
- M4A1 Tactical
- M82 Barret
- MP5a2
- Mossberg 590
- PKM mit Cobra Sight
- PKM SOPMOD
- Protecta mit Acog
- Remington 870
- Remington R700
- RPK Tactical with drum mag
- Sako M95
- Sayga 12
- Shpagin PPSh-41
- Sig P220 Custom
- Sig P220 Custom (CS)
- Sig 550C
- Sig 551
- Sig 552
- Sig 556
- Steyr Aug
- Steyr Aug A3
- Steyr Aug Tactical
- Spas12 unfolded stock
- Spas12 Tactical unfolded stock
- Toz Hunter
- Toz (sawn off)
- XM177e2
- XR2
- 9A-91 Compact
- Moisin Nagant
- GP100 Revolver
- 2 Custom SVDs
- Custom Beretta 92FS
- Custom AK74
- Custom L85
- Custom PKM
- Custom Desert Eagle
- Custom USP
- Custom Walther
- CZ52
- Tokarev TT33
- MP40
- APB Automatic
- MK 14
- AK74 (Metro)
- VSK (Metro)
- different unique AKs
(plus roundabout 50 additional guns^^)
Grenades:
- Monolith Grenade
- Molotov Cocktail
- Mininuke
- explosive fuelcan
Items:
- Soda
- chocolate
- Beer
- sleeping pills
- coffee
- custom toolkit for repairing helmets
Artifacts:
- Spike
- Frisbee
- all SoC/CS artifacts with new attributes
- some more new artifacts
Gameplay and other changes:
- 2 new Factions
- dynamic Anomalies in every Level
- Mutant spawns are more balanced (compared to 0.41)
- batteries are needed for nightvision goggles and headlamp
- healing your comrades will be rewarded
- NPCs loadout has been changed (some will carry previously unique weapons)
- ammunition is now really rare when looting
- actor wears helmet in cutscenes (if his outfit has a helmet of course)
- HUD Masks are now enabled by default
- several new types of ammunition
- all stashes have been relocated (and there are a lot more of them)
- more variation regarding NPC outfits
- a lot more places to sleep
- a lot more different reticles/scopes
- you can buy unique scopes at traders after completing a custom mission
- several new nightvision goggles
- Some stalkers give you hints about stashes
- possibility of looting pdas with stash infos
- content of vanilla stashes has been changed
- some new Quests and some vanilla ones have been changed
- AI Pack by Bak is included
- new hud compass
- actor gets tired after a while
- Actor gets hungry after a while
- Actor gets thursty after a while
- classic zombies have been reworked
- cats can be killed easier (if you can hit their head)
- new "Nimble-Style" trader at Janov Station
- new trader at Predbannik
- new trader at Pripyat
- new Technician at Predbannik
- new Medik at Predbannik
- new global map
(i probably forgot some stuff)
Fixes:
- the mod is updated to files from the latest patch (1.602)
- Ironsights fixed
- Bug fixed that could cause a crash when talking to Grouse
- Bug fixed that prevented the player from gaining some achievements (Monolith Killer and True Soldier)
Akkor még bővíteni kellene a platformok számát.
Többi STALKER is jó volt, remélem nem okoz csalódást az új rész sem.
Szerintem a 2012-nek is a második negyed éve lesz majd amikor jön (bánatunkra)
Mindegy! Már az is jó hír hogy jön!!!
"Az irgalmatlanul sok bug ellenére a 2007-es S.T.A.L.E.R. Shadow of Chernobyl sokak tetszését elnyerte,"
Ööö... Mihez képest? Mert szerintem pl. a Clear Sky sokkal bugosabb volt. De, ha más játékkal összvetjük, akkor sem volt olyan vészes az 1.000-ás verzió. Pl. egy Gothic 3 szintjét meg sem közelítette e téren. Legalábbis beakadásokkal, küldetésbuggal én nem igazán találkoztam, pedig megjelenésekor megvettem, és a patch nélküli verzióval játszottam végig elsőre...
Persze azért én is remélem, hogy a 2 még annyira sem lesz bugos, mint az 1 volt. Mert azért pár X-Ray engine-összeomlással találkoztam.
STALKER RULEZ!