• Jön a Deathbound
  • Ami érdekes rendszert használ
  • A legyőzött ellenfelek erejét lehet elszívni
  • Jövőre fog megjelenni PC-re

A jövőre PC-re megjelenő Deathbound a Mortal Shell játékstílusához hasonlóan a Binding System segítségével keveri össze a harci mechanikákat. Ez ehetővé teszi, hogy magadba szívd az elesett harcosok esszenciáját, akiket szerte a világban találsz. Az esszencia lehetőséget kínál arra is, hogy a különféle képességek és speciális támadások révén személyre szabott játékstílusokat alakíts ki. A Deathbound egy olyan dark-fantasy környezetben játszódik, ahol a vallásfanatizmus és a tudomány szembeállása megtizedelte Ziêminal világát és Akratya nagyvárosát. A Deathbound elsőre úgy tűnhet, mint egy újabb soulslike a FromSoftware játékainak nyomdokain, de ennél többet rejt magában.

A különféle játékstílusok kiválasztása mellett lehetővé teszi a kalandorok számára, hogy bármikor gombnyomásra váltsanak egy négy hősből álló parti tagjai között, így alkalmazkodva bármilyen veszélyes helyzethez. A Binding System segítségével pusztító Morphstrike-csapásokat is ki lehet vitelezni az összes elnyelt ellenfél egyesített erejét felhasználva, ami megfordíthatja akár egy bossfight állását is. A kiadott előzetes alapján egy igen komplex mechanikákkal telepakolt soulslike vár ránk, úgyhogy akár már most kívánságlistára lehet tenni a Deathbound-ot!