Igen, jól olvastátok, a játék azért fog több mint két hónapot késni, hogy kihasználhassa a DirectX 11 nyújtotta pluszt, és hogy ezzel „a piacon kapható legvalósághűbb, leginkább magával ragadó és legszórakoztatóbb versenyszimulátorrá váljon.” Akik megengedhetik maguknak, azok a konzolverzióhoz képest legalább két kategóriával jobb látványvilágot kapnak a Shader Model 5.0-nak, a hardveres tesszellációnak, és a többszálú folyamatfeldogozásnak köszönhetően. Egy dolgot azonban le kell szögeznünk, még mielőtt bárki is pánikba esne: a játék NEM DirectX 11-exkluzív, csupán a Codemasters technológiai erőfitogtatásáról van szó — bár lehet hogy kicsit korán kezdték, hiszen számos fejlesztő még mindig a DX10-zel birkózik.
Késik a Dirt 2
A Codemasters híres ralisorozata idén szeptemberben visszatér a Dirt 2 képében, de csak konzolokra, ugyanis a cég decemberre tolta a PC-s verzió megjelenését a DirectX 11 miatt.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Colin McRae: DiRT 2 megjelenés:
2009. szeptember 11.
Colin McRae: DiRT 2 gépigény:
CPU: 3000 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 10GB
De akinek meglesz hozzá a vas,annak biztos szép látványvilágot fog eredményezni.
De majd eljön az az idő is
off. raven07 kössz, már megijedtem, hogy netán még se ugy van és nem lesz jó az 1GB os MSI 4890-es amitt jővö honapban veszek. XD
rocknrolla: igen én is úgy tudom...de én akkor is maradok majd az XP-nél
Off: valahol mintha halottam volna olyat hogy a DX11-et ugy csinálták hogy azok a VGA-k is tudják kezelni amelyek a DX10.1-et kezelni tudják. ha netán valaki tud eről valamit az írja le hsz-be vagy prívátba vagy valahogy.
Képeken és gameplayeken nagyon jól néz ki.