
Noha a fejlesztést a People Can Fly csapata végzi, az Epic szorosan együttműködik a lengyelekkel, ügyelve arra, hogy a játék maximálisan illeszkedjen a sorozat eddigi részeihez, tehát megmaradjon a Gears-érzés, ugyanakkor hagynak teret kibontakozni a srácoknak, ami a multiplayer módban fog leginkább meglátszódni.
A Gears of War: Judgement többjátékos szekciója kasztalapú: lesz egy Engineer, aki gépágyúkat telepít és barikádokat javít, a Soldier lőszerrel látja majd el a többieket, a Medic különleges gránátokkal az elesett bajtársakat tudja feltámasztani, a Scout pedig meg tud mászni bizonyos tereptárgyakat a jobb rálátás érdekében, illetve mobil spawn-pontokat tud letenni.
A multiplayer módok pontos felhozatala egyelőre nem ismert, egy új variáns azonban biztosan lesz, mégpedig az Overrun Mode, amiben COG és locust egységek esnek egymásnak. Eddig összesen nyolc locust fajtáról (Wretch, Ticker, Kantus, Grenadier, Bloodmount, Mauler, Serapede, Corpser) tudunk, s mindegyiknek megvan a sajátossága, amivel alapos kavarodást tud okozni -- az egyik például át tudja rágni magát a barikádokon, van amelyik savat köp, s olyan is, ami gyógyítja a társait.