Az IO Interactive és Eidos páros közreműködésével tavaly novemberben egy nem mindennapi akciójátékot vehettünk kézhez. Habár általában "nem mindennapi" alatt dicsérni szokás egy játékot, azonban ezúttal 100%-osan negatív véleményként kell felfogni azt. Ugyan a Kane & Lynch - Dead Men alapjában véve remek ötleteket tartalmaz, azonban az egész atmoszféra ordít a gondoskodásért: ezt az alkotást bizony összecsapták év végére. További fél év fejlesztéssel biztosan jobb kritikát kapott volna a legtöbb helyen, de így bizony a teszterek megették reggelire az egészet úgy ahogy van. Hemzseg a bugoktól, az egész környezet amolyan bétaszagú és még sorolhatnám.
Ezek után az utolsó dolgom lenne azt hinni, hogy gyönyörűen teljesít egy ilyen játék az eladási statisztikák szempontjából. De bizony így van, a számok azt mutatják hogy negatív vélemény ide vagy oda, az IO Interactive gyermeke nagyon jól fogy. A srácok most érték el a stuffal az egymilliós álomhatárt, így bizonyára megvan a kiváltó ok egy folytatás elkészítésére. Azt hiszem, a negatív reklám gyakran még jobb reklám...
Ezek után az utolsó dolgom lenne azt hinni, hogy gyönyörűen teljesít egy ilyen játék az eladási statisztikák szempontjából. De bizony így van, a számok azt mutatják hogy negatív vélemény ide vagy oda, az IO Interactive gyermeke nagyon jól fogy. A srácok most érték el a stuffal az egymilliós álomhatárt, így bizonyára megvan a kiváltó ok egy folytatás elkészítésére. Azt hiszem, a negatív reklám gyakran még jobb reklám...
ON: Jó példa erre a rosszpcjatekok. Bemutatták a mesterlövészt, és jelezték Fred fele hogy ők bizony megvették.