A Rage PC-s változata sokaknál katasztrofális állapotban leledzik, az első javítás pedig keveseknek hozott vigaszt. Ezért aztán az id Software újabb patchen kezdett dolgozni, mely több optimalizáló kódsor mellett a textúrák minőségének átállítására is lehetőséget fog adni. A legtöbb probléma ugyanis pont ezekkel van, a gépek nagy részén olyan lassan töltődnek be az objektumokat fedő képek, hogy a grafika szó szerint a szemünk láttára rajzolódik ki.
Hogy a PC-s patch mennyit segít majd, kérdéses, az viszont biztos, hogy a PS3-as portra is ráférne egy kis csiszolás. Ugyan a PC-s hibák csak elvétve jelentkeznek rajta (értjük ezek alatt a fehéren villódzó képet vagy a poligonok találkozási pontjain történő összemosódást), a textúrák töltődése a Sony gépén is lassú, jelenleg tehát Xbox 360-on a legjobb a játék (persze azon is csak akkor, ha mind a három lemezt felinstalláljuk, ami felér egy örökkévalósággal).
Mindemellett új driverek is érkezőben vannak és egyre több tweak lát napvilágot a különböző fórumokon. A patch kiadásáig ajánljuk Zeroo93 kollégánk összefoglalóját, hátha a benne írtak megoldást jelentenek pár játékosnak...
A Rage-ről egyébként Chris koma írt tesztet az új PC Guruban.
Hogy a PC-s patch mennyit segít majd, kérdéses, az viszont biztos, hogy a PS3-as portra is ráférne egy kis csiszolás. Ugyan a PC-s hibák csak elvétve jelentkeznek rajta (értjük ezek alatt a fehéren villódzó képet vagy a poligonok találkozási pontjain történő összemosódást), a textúrák töltődése a Sony gépén is lassú, jelenleg tehát Xbox 360-on a legjobb a játék (persze azon is csak akkor, ha mind a három lemezt felinstalláljuk, ami felér egy örökkévalósággal).
Mindemellett új driverek is érkezőben vannak és egyre több tweak lát napvilágot a különböző fórumokon. A patch kiadásáig ajánljuk Zeroo93 kollégánk összefoglalóját, hátha a benne írtak megoldást jelentenek pár játékosnak...
A Rage-ről egyébként Chris koma írt tesztet az új PC Guruban.
Nem tudjátok mikor jelenik meg? (a 2. patch)
Akkor inkább megvárom aztán ujrakezdem az egészet.
Nálam valami katasztrófa ,pedig ati 5830-as kártyám van crossfire-be.
Sokan úgy képzelik el a Rage-et, hogy normál textúrázást használ. Valójában egy nagy textúrát tartalmaz, ami tömörítve 12 GB. Kikódolva 1 terabájt! Na most ezt nyilván nem lehet tárolni a mai technikával, így a kikódolást a processzor csinálja azokra a textúrákra, amelyek látszanak a végső képkockán. Az Xbox 360 ott nyer, hogy a proci által kikódolt textúrákat rögtön tudja olvasni a GPU, míg a PS3-nál, és a mai PC-ken ezeket a textúrákat még be kell másolni a VRAM-ba, ami extra idő.
Éveken át vártunk rá, nem kevés pénzért megvesszük, s lám, még két hét se telt el a megjelenés óta, de már a 2. patch jön.
Ilyenkor teljes mértékben meg lehet érteni ha valaki fel van háborodva...
A Rage-nek mi köze a Windows Live-hoz?