Bejelentésre került a Torchlight II. A játék még nem MMOG ugyan, de közel jár a célhoz, ugyanis ezúttal a szólista kampányt teljességgel végignyomhatjuk kooperatív módban is. Partinkat akár ismeretlen harcosokból is összeállíthatjuk majd internetes kapcsolaton keresztül (p2p rendszerben, azaz kliens-kliens alapon), a hatalmas, dinamikus időjárás- és napszakváltozás alatt véletlenszerűen generálódó területek pedig garantálják a majdnem végtelen játékidőt.
A történet szerint hősünk álmot lát a harcos védelmező Sylről, (az első rész főszereplőjéről) aki Estherian Steppesbe vezérel bennünket. Ott találkozunk a Pusztítóval, akivel együtt átvághatunk Vilderan gonosz kontinensén. Küldetésünk nem más, mint rábukkanni az Alkimistára, aki nyomtalanul eltűnt, miközben Estherian népének titokzatos kiirtóit kutatta. A rejtély azonban, melyet lelünk, az egész világ sorsát adja a kezükbe...
Nos, ez a sztori mondhatni alap egy jó kis fantasy vagdalkozáshoz, és külön öröm, hogy most többen is nekieshetünk a kampánynak. Persze akkor sem fogunk unatkozni, ha véget ér a nagy kaland, köszönhetően a továbbfejlesztett, igen barátságos pályaszerkesztőnek, sőt, a karaktereink is 100%-ban testre szabhatóak lesznek. Ha már karakterek, visszaköszön az első rész nyugdíjrendszere, mi több, kapunk négy új karakterosztályt a régiek helyett, melyek közül egyelőre csak kettőt neveztek a még nem is végleges nevén. Az első az Outlander (többféle angol elnevezése is van jelen pillanatban), akinek mestersége a túlélés, és távolsági fegyverekben erős, de mágiában gyenge. A másik a Railman, egy afféle mérnök és felfedező (nevezzük pionírnak), aki a Torchlight steampunk vonalát képviseli.
Ismét véletlenszerűen generált dungeonrendszer áll majd rendelkezésünkre, ám ezúttal a felszín és hasonlóan, "építőelemekből" épül majd fel és jóval változatosabb is lesz, valamint új háziállatokat is kapunk az alap kutya-macska mellé, igaz, a fajtáik egyelőre titokban maradnak, ám az jó hír, hogy ezúttal mindegyiknek más-más tulajdonsága, előnye és hátránya lesz.
A Torchlight II ígéretes játéknak tűnik, ami az első rész után mondjuk el is várható. Megjelenésére 2011 tavaszán lehet számítani, és akárcsak elődje, ez is első körben digitális úton lesz megvásárolható, később azonban belőle is várható dobozos kiadás.
Alant több művészi munka is megtekinthető.
A történet szerint hősünk álmot lát a harcos védelmező Sylről, (az első rész főszereplőjéről) aki Estherian Steppesbe vezérel bennünket. Ott találkozunk a Pusztítóval, akivel együtt átvághatunk Vilderan gonosz kontinensén. Küldetésünk nem más, mint rábukkanni az Alkimistára, aki nyomtalanul eltűnt, miközben Estherian népének titokzatos kiirtóit kutatta. A rejtély azonban, melyet lelünk, az egész világ sorsát adja a kezükbe...
Nos, ez a sztori mondhatni alap egy jó kis fantasy vagdalkozáshoz, és külön öröm, hogy most többen is nekieshetünk a kampánynak. Persze akkor sem fogunk unatkozni, ha véget ér a nagy kaland, köszönhetően a továbbfejlesztett, igen barátságos pályaszerkesztőnek, sőt, a karaktereink is 100%-ban testre szabhatóak lesznek. Ha már karakterek, visszaköszön az első rész nyugdíjrendszere, mi több, kapunk négy új karakterosztályt a régiek helyett, melyek közül egyelőre csak kettőt neveztek a még nem is végleges nevén. Az első az Outlander (többféle angol elnevezése is van jelen pillanatban), akinek mestersége a túlélés, és távolsági fegyverekben erős, de mágiában gyenge. A másik a Railman, egy afféle mérnök és felfedező (nevezzük pionírnak), aki a Torchlight steampunk vonalát képviseli.
Ismét véletlenszerűen generált dungeonrendszer áll majd rendelkezésünkre, ám ezúttal a felszín és hasonlóan, "építőelemekből" épül majd fel és jóval változatosabb is lesz, valamint új háziállatokat is kapunk az alap kutya-macska mellé, igaz, a fajtáik egyelőre titokban maradnak, ám az jó hír, hogy ezúttal mindegyiknek más-más tulajdonsága, előnye és hátránya lesz.
A Torchlight II ígéretes játéknak tűnik, ami az első rész után mondjuk el is várható. Megjelenésére 2011 tavaszán lehet számítani, és akárcsak elődje, ez is első körben digitális úton lesz megvásárolható, később azonban belőle is várható dobozos kiadás.
Alant több művészi munka is megtekinthető.
Remélem a folytatás jobb lesz(ezzel nem azt mondom hogy az 1 rossz volt mert az is jó csak...)
Ez az, amit annyira hiányoltam a Diablo-kból és a DS második részébôl.
bocsánat .
persze megértelek ...
+
pláne a készitöket ...
de azért ... ..
lányonak ha veszek egy túrótortát .. sajna be kell érnie Klón túrótortával ..
hmm szomorkás ...
(vicc ,hogy ez eszebe se jutott idáig)
igénytelenek érzzem magam miata ...
s (úgye?) erre lehet mondani ,hogy az csak egy túrótorta ...
bizom a válaszában .. ..
apa .. mmm .. ez fincsi volt ... ...
s igen a mai világban .. mint régen is s szerintem a jövöben is .. lopnak ,csalnak ,hazudnak ..
ez egy játék s igen akadhatnak benne olyan elemek amik voltak más játékokban .. vagy lesznek más játékokban ..
ezt lehet látni észre venni beszélni róla (lásd akár #12).... vagy nem .. vagy valaki mást lát benne ...
nekem tetszet .. olykor kikapcsolt .. elérte célját ..
várni fogom a második részt is .. s várom a Diablo III. -at is ..
(joo ez így Klónozás nélkül is)
(én is kedvelek más játékot .. még se klónozgatok jobbra balra ha látok olyasmit ami hozzá hasonló vagy ebböl abból csiptek ki dolgot)
persze megértelek ..
de szerintem még ök se klónozgatnak ..
(huuppsz .. remélem) (eddig nem találkoztam ilyesmivel)
mindemellett maximálisan tisztelem a véleményed ...
béka !
Gondolom (bár nincs megemlítve) a zenére se lesz panasz (ügye megint Matt Uelmen szerzi? Mert ha igen remélem megint belepakol majd pár Diablo témát)
Egy dolgot viszont nagyon utáltam az 1. részben: kivárni a dobozos verzió megjelenését. Szerintem itt is meglesz mind a 2 verzió.
Ettől függetlenül általában szeretem a Diablo-klónokat, főleg azokat, amelyek már a második részt nyúlják, már ha ügyesen teszik. Ha csak olyan bénázásra telik, mint mondjuk a Loki esetében, az nem annyira nyerő. Viszont amiről végeredményben szólni kívántam, az a hírben szereplő Torchlight. Lássuk csak: klón. Rendben, semmi gond. Előfordul. Attól még lehetne szeretni. Amint már mondtam, én szeretem a jó klónokat, mert ez a játékmenet szórakoztató az erre fogékony jellemeknek. Ráadásul a Runic Games tagjai közt a felbomlott Blizzard North-ból származó fejlesztők is vannak (de mondhattam volna azt is, hogy Flagship). Miért is ne tennék, amihez értenek? Ennek megfelelően a játékmenetre alig lehet panasz, amit szeretünk a műfajban, lényegében mind itt van és remekül működik, és nem is véletlenül. Még a Fate-ből örökölt ügyetlen és érdektelen dolgokat is nagyon szépen feljavították, gatyába rázták. Nagyon lehetne szeretni, de én mégsem vagyok képes rá. Miért? Mert egyszerűen pofátlan. Nem tudom, hogy mi járt a designerek fejében, de ahogy a kazamatákban bandukolsz, egy idő után már csak akkor nem kiáltasz Diablo 3-at, ha sosem láttad a debütáló videóját. Van helyszín, ami egy az egyben ugyanaz, az egész kinézetet levették, csak persze butítottabb formában. Még ahogy egymásba épülnek az elemek, még az is totál ugyanaz. Mintha azt mondták volna egymás közt, hogy "gyerekek, itt az új Diablo előzetese, az emberek odáig vannak tőle, szedjük ki belőle, amit csak tudunk, így jobban ráharapnak a kiéhezett mániákusok". Más magyarázatot nem találok, mert homage-nak ez már túl durva, ahogy az is, hogy a kezelőfelületet is úgy ahogy van, átemelték a kinézetétől kezdve a funkcióin át a TAB-bal való váltogatásig mindennel együtt. És a skill-fa sem Diablo 2-féle, azt is ugyanolyan lépcsőzetes módon oldották meg, mint a D3-ban. Kőkemény. Minderre persze lehetne azt mondani, hogy "tök jó, legalább olyan, mintha már most a Diablo 3-mal játszanék", de én akárhogy próbáltam, képtelen voltam jóérzéssel játszani vele, mert egyszerűen gusztustalan. Az pedig, hogy ennyien odavannak érte és rá se bagóznak ezekre az átlátszó és lusta megoldásokra, hogy még egy meg sem jelent játékot ilyen szinten lekopíroznak, hogy meglovagolják az azt övező várakozást, holott valószínűleg lett volna elég eszük, kreativitásuk, hogy ne így tegyenek, hanem valami sajáttal álljanak elő, elég sokat elmond a mai emberek jó ízléséről, vásárlói kultúrájáról. Rémítően igénytelenek lettünk.
Nekem bejön.
Egyetértek. Amúgy is vicces Diablo-klónról beszélni, amikor a Diablo az 1980-as Rouge alapjaira épül, épp ezért illeti az angol szaknyelv a hasonló játékokat "rougelike" néven...
szuper kis játék .... külön öröm volt az optimalizálása ... remélem eZtán se fog elmaradni .. szupi hogy kisebb gépen is élvezettel lehet tolni ...
várni fogom én is ... !!!
(pici off: klónozás szöveg már picinkét idegesitö .. ilyen alapon a játékok 80-90% -a klón ,hisz valahol elkezdödött ..)
(csak könnyedén .. tetszik vagy sem)
szal.; örülök .. s az elsö résszel való hentelgetés is frankó kikapcs ... csak így tovább ....
Lesz itt mindenféle változatos környezet, sőt a sztorihoz is felvettek egy profi írót, úgyhogy jóval erősebb lesz ebben is a játék. Mondjuk enélkül is kötelező vétel...
Na, meg nem ártott volna valami izgalmasabb világot kiötleni ehhez, mert szerintem kicsit sótlan volt a körítés az 1. részben. Nem haragudtam volna meg, ha igazából amolyan Far Cry 2-módra semmi köze az 1. részhez a környezetnek.
De a sok beígért újítás miatt "must have" ez is, mint az 1.
jó volt az első rész is
azon kevesek egyike akik befutottak mint Diablo klón