Érkezik a DotA 2, azaz a játék, ami közvetlenül folytathatja a világ leghíresebb Warcraft III modjának diadalmenetét. A most már teljes értékű program kiadásáért a Valve felel, a fejlesztés mögött pedig az eredeti modot is elkészítő IceFrog áll. Az engine ezúttal Source lesz, a grafika pedig marad "rajzfilmes", ahogy a játék alapjain sem igazán akar változtatni a kiadó. A DotA 2 egy az egyben megkapja a DotA AllStars száznál is több hősét, a már megszokott pályát, tárgyakat, fejlődési utakat... azaz nagyjából minden olyat, ami miatt az első rész sikert aratott.
Ez persze messze nem minden. Kapunk voice chatet a könnyebb kommunikáció érdekében, fejlett mesterséges intelligenciát, ami képes átvenni az irányítást a már kilépett játékosok karakterei felett, és közösség alapú tulajdonságokkal is felruházzák a játékot, ezzel kerülve el az első rész újoncok általi negatív megítélését. Mivel pedig a játékot a Steam gőzereje hajtja, az épp aktuális szintünkhöz igazodnak majd az online kihívások, hogy a frissen csatlakozott játékosok se érezzék magukat rosszul a sok profi között.
A játék tehát jön, fejlődik, javul, és valamikor a jövő évben meg is jelenik PC-re és Macre. Sajnos pontos dátumot nem adott a Valve, s ahogy a céget ismerjük, lehet, hogy jobb is (köh-köh... Episode 3... köh-köh!!). Mi mindenesetre nagyon várjuk az RPG-RTS hibrid feltámadását, s a gigászi küzdelmet, melyet a DotA 2 a Torchlight 2-vel vívhat. A Diablo 3 meg szépen csendben elbújhat a mellette kinövő nagyok között...
Ez persze messze nem minden. Kapunk voice chatet a könnyebb kommunikáció érdekében, fejlett mesterséges intelligenciát, ami képes átvenni az irányítást a már kilépett játékosok karakterei felett, és közösség alapú tulajdonságokkal is felruházzák a játékot, ezzel kerülve el az első rész újoncok általi negatív megítélését. Mivel pedig a játékot a Steam gőzereje hajtja, az épp aktuális szintünkhöz igazodnak majd az online kihívások, hogy a frissen csatlakozott játékosok se érezzék magukat rosszul a sok profi között.
A játék tehát jön, fejlődik, javul, és valamikor a jövő évben meg is jelenik PC-re és Macre. Sajnos pontos dátumot nem adott a Valve, s ahogy a céget ismerjük, lehet, hogy jobb is (köh-köh... Episode 3... köh-köh!!). Mi mindenesetre nagyon várjuk az RPG-RTS hibrid feltámadását, s a gigászi küzdelmet, melyet a DotA 2 a Torchlight 2-vel vívhat. A Diablo 3 meg szépen csendben elbújhat a mellette kinövő nagyok között...
Nem gondolnám, hogy a LoL egyszerűbb lenne. Ha játszottál már vele, akkor bizonyára nem mond újat a cooldown reduction, magic penetration, spell vamp, és társai. Ebbe egy újoncnak beleszokni, nem hiszem hogy könnyű...sőt. Ebből a szempontból a DotA elmaradottabb, egyszerűbb. Sokkal. Másrészt igaz viszont, hogy az irányítást a LoL eléggé lebutította elődjéhez képest(nem kell kijelölni a karaktert, automatikusan azt irányítod), bár aki már életében egyszer is WarCraft-ozott a DotA-val sem lesznek problémái(pláne, hogy itt egyszerre csak egy hőst kell irányítani). Személy szerint mindkettőt imádom, de mostanában mégis inkább HoN-ozok.
Az összeset ajánlom mindenkinek, kezdőknek inkább a HoN-t, vagy a DotA-t, hisz utána már a másik sétagalopp(a HoN-os karakterek a DotA-s hősökről vannak mintázva), aztán jöhet a LoL.
Na, meg is jött a kedvem, lenyomok egyet-kettőt...
(Azoknak írtam a magyarázatokat, akik nem ismerik. Akik igen, azoktól bocsesz.)
Amúgy a hírnek örülök,kíváncsi vagyok a játékra...
Viszont én minden Source motoros játéknak örülök. a legjobb motor
venom111: Nyílván, mert Ashe-t Traxról mintázták a dotában
Na majd meglássuk!
Én az eredeti DotA -t nem ismerem, de jókat hallottam róla, így hogy egy külön játék lesz ehet meg vizsgálom.
Főleg az utóbbi várom már nagyon!!!!