Egy kicsit még mindig zavaros, mi folyik a Hellgate és a HanbitSoft háza táján, ezért nem árt ha összegezzük, mi történt eddig. A játékot fejlesztő Flagship Studios júliusban beadta a kulcsot, amit az a bejelentés követett, hogy a Hellgate: London szerverei hamarosan leállnak. Azonban a nyugati társkiadó, a Namco-Bandai mentőövet dobott a játéknak és vállalták, hogy január 31-ig működtetik a szervereket, de utána kegyetlenül leállítják azokat. Ezután a japán, MMOG-kra szakosodott HanbitSoft bejelentette, hogy megszerezték a játék grafikusmotorjához és forráskódjához tartozó jogokat, így a San Franciscó-i, Redbana nevű stúdiójukban már egy új kiegészítő fejlesztésbe kezdtek, de azt nem árulták el, mi lesz a nyugati játékosokkal.
Nos, itt tartunk most, és így négy nappal a szerverbezárás előtt még mindig tisztázatlan, hogy vajon a nyugati játékosok folytathatják-e a démonöldöklést, de ha lehet hinni a GamaSutra csapatának, akkor a játék Amerikában és az öreg kontinensen is folytatja útját, ráadásul ingyenesen.
A HanbitSoft által kiadott közleményéből megtudtuk, hogy 16-án összeült a producerekből és rajongókból álló nagytanács, akik megtárgyalták, hogy mi legyen a játékkal. A bölcsek kimondták, hogy hamarosan ingyenessé teszik a játékot, és hogy az elkövetkezendő frissítéssekkel egy erős közösséget kívánnak kovácsolni a játék mostanra megcsappant rajongóiból. Azonban baljós jel, hogy HanbitSoft hivatalosan nem tett említést a nyugati játékosközösségről, és az alapján, amit jelenleg tudunk, továbbra is csak az ázsiai régióba terjeszthetik a játékot, azaz február elsején a szerverek leállnak és a pokol kapui -- legalábbis számunkra -- bezáródnak.
Nos, itt tartunk most, és így négy nappal a szerverbezárás előtt még mindig tisztázatlan, hogy vajon a nyugati játékosok folytathatják-e a démonöldöklést, de ha lehet hinni a GamaSutra csapatának, akkor a játék Amerikában és az öreg kontinensen is folytatja útját, ráadásul ingyenesen.
A HanbitSoft által kiadott közleményéből megtudtuk, hogy 16-án összeült a producerekből és rajongókból álló nagytanács, akik megtárgyalták, hogy mi legyen a játékkal. A bölcsek kimondták, hogy hamarosan ingyenessé teszik a játékot, és hogy az elkövetkezendő frissítéssekkel egy erős közösséget kívánnak kovácsolni a játék mostanra megcsappant rajongóiból. Azonban baljós jel, hogy HanbitSoft hivatalosan nem tett említést a nyugati játékosközösségről, és az alapján, amit jelenleg tudunk, továbbra is csak az ázsiai régióba terjeszthetik a játékot, azaz február elsején a szerverek leállnak és a pokol kapui -- legalábbis számunkra -- bezáródnak.
amúgy érdemes kipróbálni, bár nekem kicsit monotonná vált egy idő után, de mindeképp megéri.
amúgy érdemes kipróbálni, bár nekem kicsit monotonná vált egy idő után, de mindeképp megéri.
A másik, hogy pont az volt a lényege az egész hűhónak még pár hónappal ezelőtt, hogy a szerverleállásig ingyenes a játék. Jó lenne tényeket írni.
A másik, hogy pont az volt a lényege az egész hűhónak még pár hónappal ezelőtt, hogy a szerverleállásig ingyenes a játék. Jó lenne tényeket írni.
Itt vagyok, sajnálj!
Én ugyan koránt sem a multi miatt vettem meg (nehogy már fizessek azért, amit a Diablo 2-ben ingyen megkaptam - ezerszer magasabb színvonalon), hanem csak hirtelen felindulásból, de az a 4000 Ft akkor is kidobott pénz az ablakon. Szegény én
Amúgy ezt a "grafikus és forráskódhoz tartozó licence" cuccot remélem nem úgy értik, hogy majd a következő játék is ezen fog alapulni. Mert alapvetően a Hellgate-tel az a legnagyobb baj, hogy a technikai alapja pocsék volt. Ha nem lett volna a szaggatás, én biztos, hogy rákattanok, a monotónia nagyon nem izgat (Diabloban megszoktam már). Viszont játszhatatlanul szaggat, emiatt nem játszok vele. Szóval, ha a következő játékot is így elcseszik, ezzel az elcseszett grafikus motorral, akkor ne várják, hogy majd a Hellgate föltámad... Inkább alább száll
Itt vagyok, sajnálj!
Én ugyan koránt sem a multi miatt vettem meg (nehogy már fizessek azért, amit a Diablo 2-ben ingyen megkaptam - ezerszer magasabb színvonalon), hanem csak hirtelen felindulásból, de az a 4000 Ft akkor is kidobott pénz az ablakon. Szegény én
Amúgy ezt a "grafikus és forráskódhoz tartozó licence" cuccot remélem nem úgy értik, hogy majd a következő játék is ezen fog alapulni. Mert alapvetően a Hellgate-tel az a legnagyobb baj, hogy a technikai alapja pocsék volt. Ha nem lett volna a szaggatás, én biztos, hogy rákattanok, a monotónia nagyon nem izgat (Diabloban megszoktam már). Viszont játszhatatlanul szaggat, emiatt nem játszok vele. Szóval, ha a következő játékot is így elcseszik, ezzel az elcseszett grafikus motorral, akkor ne várják, hogy majd a Hellgate föltámad... Inkább alább száll