A japán kiadó ugyanis pont azzal indokolta a döntést, mely szerint októbertől ingyenesen játszhatóvá válik a szuperhősös hirig (ez érvényes mind a PC-s, mind a PS3 verzióra), hogy a közösség akaratát érvényesítették.
Ahogy azt már más, hasonszőrű játékoknál megszokhattuk, természetesen az ingyenességet bizonyos megszorítások mellett kell értelmezni, elvégre azért valamiből fenn kell tartani a szervereket és a fejlesztőket -- épp ezért például a rendszeresen megjelenő DLC-kért fizetni kell majd, illetve azért is, ha két karakternél többet akarunk harcba küldeni.
Aki eddig már legalább öt dollárt költött a játékra (akár előfizetés révén, akár a játékbeli boltból vásárolt ilyen értékben valamit), az automatikusan Premium státuszba kerül, amelynek előnye, hogy több karaktere lehet és a készletébe is több holmit pakolhat, minden továbbiért azonban neki is csöngetnie kell majd.
Azok viszont, akik fenntartják az előfizetésüket, tehát hajlandóak kifizetni a 14,99 dolláros havidíjat (esetleg életfogytig tartó accountot vásároltak maguknak), a Legendary kategóriába sorolódnak, amely az igazi Kánaán: több mint 15 karakterhely, óriási „hátizsák”, és semmilyen jövőbeli bővítésért, DLC-ért nem kell fizetniük.
Bár a SOE producere, Lorin Jameson az IGN-nek nyilatkozva kifejtette, hogy ez egy megfontolt döntés eredménye, és ők a kezdetektől fogva ebben a modellben gondolkodtak, hadd tegyem hozzá, hogy azért szerintem ebben az elhatározásban nem kis szerepe van a konkurenciaharcnak sem, hiszen a Champions Online ugyebár eleve ingyenesen indult, a City of Heroes pedig az év végén áll át egy erre a szisztémára kísértetiesen hasonlító modellre...
Ahogy azt már más, hasonszőrű játékoknál megszokhattuk, természetesen az ingyenességet bizonyos megszorítások mellett kell értelmezni, elvégre azért valamiből fenn kell tartani a szervereket és a fejlesztőket -- épp ezért például a rendszeresen megjelenő DLC-kért fizetni kell majd, illetve azért is, ha két karakternél többet akarunk harcba küldeni.
Aki eddig már legalább öt dollárt költött a játékra (akár előfizetés révén, akár a játékbeli boltból vásárolt ilyen értékben valamit), az automatikusan Premium státuszba kerül, amelynek előnye, hogy több karaktere lehet és a készletébe is több holmit pakolhat, minden továbbiért azonban neki is csöngetnie kell majd.
Azok viszont, akik fenntartják az előfizetésüket, tehát hajlandóak kifizetni a 14,99 dolláros havidíjat (esetleg életfogytig tartó accountot vásároltak maguknak), a Legendary kategóriába sorolódnak, amely az igazi Kánaán: több mint 15 karakterhely, óriási „hátizsák”, és semmilyen jövőbeli bővítésért, DLC-ért nem kell fizetniük.
Bár a SOE producere, Lorin Jameson az IGN-nek nyilatkozva kifejtette, hogy ez egy megfontolt döntés eredménye, és ők a kezdetektől fogva ebben a modellben gondolkodtak, hadd tegyem hozzá, hogy azért szerintem ebben az elhatározásban nem kis szerepe van a konkurenciaharcnak sem, hiszen a Champions Online ugyebár eleve ingyenesen indult, a City of Heroes pedig az év végén áll át egy erre a szisztémára kísértetiesen hasonlító modellre...