A bevezetőben említett problémán mi más is segíthetne, mint egy stresszes, kék öltönyös fickó, aki szeretne önkezűleg véget vetni az életének? A Karoshi sorozatban két alkalommal magányosan, és egy alkalommal pár munkatársával együtt kísérli meg az öngyilkosságot elborult elméjű karakterünk. Segíts neki az egyre nehezebb (és szívatósabb) pályákon beteljesíteni a sorsát!
Mint ahogyan azt már megszokhattuk Kloonigamestől, minden hónapban előhozakodik egy új minijátékkal, és többé-kevésbé sikerül neki valami szórakoztatót alkotni. Ebben a hónapban egy másik független fejlesztővel állt össze, és ketten megalkották a Knock the Monster című logikai játékot, melyben az a feladatunk, hogy szörnynek csúfolt totemeket egy 16 tonnás súllyal ledöntsünk, méghozzá néhány lánc létrehozásával/elszakításával.
Végezetül álljon itt egy igencsak nehéz, de eléggé addiktív Space Invaders-klón, a Go Beryllium! A hangulatos grafikához fülbemászó zene társul (nekem legalábbis napokig a fejemben volt egy-egy hosszabb menet után), ami bizony előny, mert a ritmusra épül az egész játék.
Jó szórakozást kívánok a játékokhoz!
Mint ahogyan azt már megszokhattuk Kloonigamestől, minden hónapban előhozakodik egy új minijátékkal, és többé-kevésbé sikerül neki valami szórakoztatót alkotni. Ebben a hónapban egy másik független fejlesztővel állt össze, és ketten megalkották a Knock the Monster című logikai játékot, melyben az a feladatunk, hogy szörnynek csúfolt totemeket egy 16 tonnás súllyal ledöntsünk, méghozzá néhány lánc létrehozásával/elszakításával.
Végezetül álljon itt egy igencsak nehéz, de eléggé addiktív Space Invaders-klón, a Go Beryllium! A hangulatos grafikához fülbemászó zene társul (nekem legalábbis napokig a fejemben volt egy-egy hosszabb menet után), ami bizony előny, mert a ritmusra épül az egész játék.
Jó szórakozást kívánok a játékokhoz!
Mellesleg engem az ügyességi, logikai játékok ink felb*sznak mintsem oldják a stresszt. Bár ezek a leírásból nem tűnnek bonyolultnak