Egy kínai weboldal, bizonyos ChipHell azt állítja, hogy az EA China irodáiból szerzett paksaméták alapján titkos információk birtokába jutott a még csak nemrég bejelentett Battlefield 4-gyel kapcsolatban. Bár ez így elsőre elég hihetetlenül hangzik, láttunk mi már fűben nyuszit, szóval ahelyett, hogy a pletyka igazságtartamát pedzegetjük, inkább lássuk, mi terjeng az internet sötét bugyraiban a BF4-ről.
A játék állítólag 2013. október 23-án készül megjelenni PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és nextgen konzolokra -- az egyik legkorábbi új generációs gépekre érkező shooter lesz. A tényleges fejlesztés nemrég kezdődött, de előreláthatólag csak egy évet vesz majd igénybe, mert miután a főbb funkciók papírra vetődnek, az EA az összes nagyobb stúdiót bevonja, 150-300 fő körüli óriásprojektté duzzasztva a Battlefied 4-et. A lista alapján a BioWare és a Visceral is BF4-et fog készíteni -- mi tagadás, nem lennénk meglepve. A játék folyamatos internetkapcsolatot fog igényelni, és támogatja a felhőmentést.
Ami a játékmenetet illeti, visszatér a parancsnoki rendszer, a BF4 keretszoftvere pedig egy rakás platformmal együttműködik majd, pl. iOS-sel. Az akció sokkal gyorsabb menetű és egyértelműbb lesz, mert az EA szeretne lecsapni a Call of Dutyn szocializálódott közönségre, és ha már casual elemek, a parancsnoki módba beépítik a mozgás- és hangérzékelést, illetve játszhatunk majd női katonaként is. Visszatér a videófelvevő és -megosztó rendszer, még fontosabbá válik a BattleLog, és persze megint lesz sok-sok DLC.
A sztori a modern korban játszódik majd, három frakcióval: USA, oroszok, kínaiak. A PC-s és nextgen változatok 60 fps-sel futnak, és 64 főig támogatják a multit, míg a PS3-as és Xbox 360-as portok minden téren visszaszorulnak a technikai korlátok okán. A játék most is a FrostBite 2.0-t használja, míg azonban a tavalyi BF3 csak a motor 30-40%-át használta ki, addig itt már az engine 80%-a működni fog -- már most van egy titkos videóanyag róla EA-s körökben, mely állítólag jobban fest, mint a BF3 Ultrán.
Hát ennyi. Hogy ebből mi igaz és mi nem, fene se tudja, bár tény, hogy így leírva az egész nagyon az EA-re vall.
A játék állítólag 2013. október 23-án készül megjelenni PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és nextgen konzolokra -- az egyik legkorábbi új generációs gépekre érkező shooter lesz. A tényleges fejlesztés nemrég kezdődött, de előreláthatólag csak egy évet vesz majd igénybe, mert miután a főbb funkciók papírra vetődnek, az EA az összes nagyobb stúdiót bevonja, 150-300 fő körüli óriásprojektté duzzasztva a Battlefied 4-et. A lista alapján a BioWare és a Visceral is BF4-et fog készíteni -- mi tagadás, nem lennénk meglepve. A játék folyamatos internetkapcsolatot fog igényelni, és támogatja a felhőmentést.
Ami a játékmenetet illeti, visszatér a parancsnoki rendszer, a BF4 keretszoftvere pedig egy rakás platformmal együttműködik majd, pl. iOS-sel. Az akció sokkal gyorsabb menetű és egyértelműbb lesz, mert az EA szeretne lecsapni a Call of Dutyn szocializálódott közönségre, és ha már casual elemek, a parancsnoki módba beépítik a mozgás- és hangérzékelést, illetve játszhatunk majd női katonaként is. Visszatér a videófelvevő és -megosztó rendszer, még fontosabbá válik a BattleLog, és persze megint lesz sok-sok DLC.
A sztori a modern korban játszódik majd, három frakcióval: USA, oroszok, kínaiak. A PC-s és nextgen változatok 60 fps-sel futnak, és 64 főig támogatják a multit, míg a PS3-as és Xbox 360-as portok minden téren visszaszorulnak a technikai korlátok okán. A játék most is a FrostBite 2.0-t használja, míg azonban a tavalyi BF3 csak a motor 30-40%-át használta ki, addig itt már az engine 80%-a működni fog -- már most van egy titkos videóanyag róla EA-s körökben, mely állítólag jobban fest, mint a BF3 Ultrán.
Hát ennyi. Hogy ebből mi igaz és mi nem, fene se tudja, bár tény, hogy így leírva az egész nagyon az EA-re vall.
Nem tudom, hogy e fenti infók mennyire komolyak, de azért került szóba a Kínai frakció, mert a Battlefield 2-ben is benne voltak.
Meg ezazultramegaextrakirály grafika, merthogymert a frostbite 2-ből még majd kihozzák a motor teljesítményének a 120%át is XD
Plusz h a Bájöver is segít a fejlesztésben, tehát majd biztos kapunk jó single kampány sztorit 3 ugyanolyan befejezéssel.
Már várom Ferdzso kommentjeit abban a tipikus stílusban, hogy a Battlefailed 4 a legesleglyobb lyáték, mertizé, csak. XD
A válaszom: Kedves EA ez nem COD , ez Battlefield.
De mondjuk a parancsnoki modul jónak tűnik. (Hiányoltam...)
Csak ne kezdjék azt hogy 1,5x áron adják ki, mint a CoD....