• Szépen halad a Bloodborne PSX projekt
  • Ez a FromSoftware játékának nem hivatalos PS1-verziója

Számtalan példát láttunk már arra (legutóbb éppen a Cyberpunk 2077 esetében), hogy poénból elkészítették egy játék "PS1-verzióját". Az idézőjel persze többszörösen is indokolt, hiszen egyrészt egyáltalán nem arról van szó, hogy a Sony első konzoljára íródna a kód, másrészt pedig általában nem is teljes játékokról, hanem egy-egy rövid videó kedvéért készült kisebb programokról van szó, melyek az első PlayStation tipikus látványvilágát igyekeznek megidézni. A napokban bemutatott Bloodborne PSX azonban már egy jóval komolyabb vállalás.

igy-nezett-volna-ki-a-bloodborne-ha-ps1-re-jelent-volnameg.jpg

Hivatalos, ténylegesen kiadott játék természetesen ebből sem lesz, hiszen már csak jogi okokból sincs erre lehetőség, Lilith Walther alkotására mindenesetre több mint meggyőző, Twitter-oldalán ugyanis részletes betekintést nyújt a fejlesztés folyamatába. Lent kiemeltünk számotokra egy rövid videót, hogy némi képet kapjatok arról, miről is van szó, érdemes azonban átnyálazni a többi bejegyzést is, hiszen ezekből kiderül, hogy rengeteget kellett balanszolni a különféle játékmechanikákon, hogy a Bloodborne ebben az egyszerűsített formában is játszható és szórakoztató maradjon.

Kíváncsian várjuk, meddig jut a fejlesztő a projekttel – már csak azért is, mert a Bloodborne esetleges újrakiadásáról szóló pletykák eddig nem igazán bizonyultak valósnak, így egyelőre mással kell csillapítanunk az étvágyunkat. Például ezzel a szupercuki, Zelda-jellegű verzióval, melyet az a Max Mraz fejlesztett, akinek éppen a héten jelenik meg új játéka, az Ocean's Heart.