- Szépen halad a Bloodborne PSX projekt
- Ez a FromSoftware játékának nem hivatalos PS1-verziója
Számtalan példát láttunk már arra (legutóbb éppen a Cyberpunk 2077 esetében), hogy poénból elkészítették egy játék "PS1-verzióját". Az idézőjel persze többszörösen is indokolt, hiszen egyrészt egyáltalán nem arról van szó, hogy a Sony első konzoljára íródna a kód, másrészt pedig általában nem is teljes játékokról, hanem egy-egy rövid videó kedvéért készült kisebb programokról van szó, melyek az első PlayStation tipikus látványvilágát igyekeznek megidézni. A napokban bemutatott Bloodborne PSX azonban már egy jóval komolyabb vállalás.
Hivatalos, ténylegesen kiadott játék természetesen ebből sem lesz, hiszen már csak jogi okokból sincs erre lehetőség, Lilith Walther alkotására mindenesetre több mint meggyőző, Twitter-oldalán ugyanis részletes betekintést nyújt a fejlesztés folyamatába. Lent kiemeltünk számotokra egy rövid videót, hogy némi képet kapjatok arról, miről is van szó, érdemes azonban átnyálazni a többi bejegyzést is, hiszen ezekből kiderül, hogy rengeteget kellett balanszolni a különféle játékmechanikákon, hogy a Bloodborne ebben az egyszerűsített formában is játszható és szórakoztató maradjon.
This Bloodborne PSX dev thread starts with loading and a proper loading screen! Now that we're hopping between levels I need to write a save and load system that passes data around for proper navigation ???? pic.twitter.com/MHhMC1ouUE
— Lilymeister ✨????️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 16, 2021
Kíváncsian várjuk, meddig jut a fejlesztő a projekttel – már csak azért is, mert a Bloodborne esetleges újrakiadásáról szóló pletykák eddig nem igazán bizonyultak valósnak, így egyelőre mással kell csillapítanunk az étvágyunkat. Például ezzel a szupercuki, Zelda-jellegű verzióval, melyet az a Max Mraz fejlesztett, akinek éppen a héten jelenik meg új játéka, az Ocean's Heart.